♥{18}♥

44 8 13
                                    

- Kaip pasakysi Tae Tae.

- Pavydo monstras, - Jungkook.

- Irrrrr.... - Tae.

- Tu žinai kas sakoma kai žmogus pavydi dėl kažko panašaus kas buvo katik? - erzino Jk.

- Irrrrrr..... - bandė nepasiduoti Taehyung.

- Taiii tu katik pripažinai, kad j- - Tae uždengė jam burną.

-  Ne, tiesiog leidžiu tau linksmintis. - rūsčiai tarė Tae.

- Jei ką aš dar vis čia,- truputį suirzusi tariau. - ir paaiškinkit apie ką jūs čia pkiurpiat kaip dvi bobutės.

Už nugaros išgirdau kažką sukikenant. Yoongi.

- Eiiiii... - susinervino kookie. - Taip negražu. Beje kiek laiko tu čia stovi, Yoongi?

- Tiek kiek reikia. - su evil šypsena tarė Suga. - Sveikinu Tae Tae.

- Baik.

- Ne.

- TAI PAAIŠKINSIT GALŲ GALE AR NE?!?!!!!!!! - jau surėkiau per visą namą. Turbūt visi pabudo.

- Ššššššš... - dar vienas balsas užnugaros. - Moon ramiau. Kas čia vyksta?

Jungkook pakėlė du kartus antakius ir pažiūrėjo į Tae.

- Ammm... Tu tuo tikras? - suabrjojo namjoon. - Ar..... Kanors suprantą?

- Ne. - Jungkook.

- Vaikinai, ar jūs manot, kad tai jog leidau Jk pasimėgauti mane erzinant. - Taehyung.

- Tai tipo tu man leidai tave tik paerzint? - truputi susierzino bunny, bet paskui jo veidas pasukeitė į evil face. - Na gerai tada šiandien aš veduosi Moon į restoraną vakarienės.

- Ane? Tai aš tada pietų!

- Atsikirto ponas pavyduolis! - susinervinau. - O ar paklausėt ar aš iš viso noriu, ar man tinka? Ką aš jums gal išviso daiktas?! MAN VISA TAI ATSIBODO!!! - aš užrėkiau, greitai nubėgau įsavo kambarį ir užtrenkiau durimis.

( Namjoon P.O.V.)

Kai Moon pabėgo į savo kambarį aš greitai stvėriau Taehyung ir Jungkook už ausų. Jie abu suinkštė.

- Patenkinti? - vos nesurėkiau ant jų.

- A-, - pradėjo Tae.

- Jei nori pasakyt 'atsiprašau aš pasikalbėsiu su ja'! - dar vis temdamas už ausies rėkiau. - Net nebandyk. Pakankamai pažystu savo sesę. Tik ji pabudo, o judu jau ją skaudinat.

Jungkook jau žiojosi kažką sakyt, bet aš jį pertraukiau.

- Kaip šių namų šeimininkas ir grupės lyderis neleidžiu jums 2 dienas artintis prie Moon.

- Namjoooooooooon... - sudejavo jie duetu.

Aš tik parodžiau pirštu į viršų. Jie suprato, kad rodau eit į jų kambarius.

- Oho... - nesusivaldęs pasakė Yoongi. - Gerai pamokėi tuos vaikus. Jiem to seniai rekėjo.

- Negalėjau nieko nepadaryt. Jugi jie įskaudino mane mažają sesutę...

- Jeigu ji žemesnė už tave, tai dar nereiškia, kad ji jaunesnė, - tarė Jimin.

- Na taip, bet jai patikdavo kai ją taip vadindavau. Be to, nors mes ir dvyniai, bet ji gimė po manęs... Tai giiiiii.... Ji jaunesnė.

- Na taip tu teisus, - pritarė Jimin. - Pala, nejau Sena dar miega?

- Nežinau... Man tai iš esmės net nerūpi, bet kur jin su hoseok? - nustebau.

- Ammmm... Aš ir nežinau kur Sena su vaikinais. - tarė Yoongi.

- O tai ji kartais ne tavo mergina? - pasidomėjo Jimin.

- Jei prisipažysti meilėj, tiksliau kai tavo grupės narys/maisto tiekėjas išpliurpia viską tai dar nereiškia, kad žmonės pora. - išklojo Yoongi.

- Pala... O tai ji tau atsakė tuo pačiu? - pasidomėjau.

- Nemanau, kad dabar pats me-

- Taip,-iš viršaus nusileido Sena ir apsikabino Yoongi iš nugaros, o jo veida papuošė mirtinai reta šypsena.

- Oho, Yoongi, regis tu tikrai laimingas, - tariau.

- Neklysti, - Yoongi.

- Žinot, jūs čia paplepėkit, aš nueisiu pasikalbėti su Moon ir pakelti jai nuotaiką, - tarė Jimin.

- Gerai, pasitikiu tavimi, - pritariau. - Bet jei dar labiau ją įskaudinsi, gausi bučkį nuo šito, - parodžiau savo kumštį.

- Gerai, gerai, ramiau, - ramino Jiminie. - einu.

( Moon P.O.V.)

Aš spiegiau į pagalvę. Kaip aš galėjau būti tokia žiauri??? Dabar jie turbūt manęs nekęs ir vengs. Ahhhh... Aš debilė idiotė ir nepamirškim to kad didelis šūdo gabalas. Įrodymas - musės aplink mane.

Staiga pasigirsta durų beldimas ir atidarymas.

- Moon?

- Ko nori?

- Galim pasikalbėt?

- Uhhh... Gerai...

- Moon.... Kodėl tu verki? - pradėjo jis.

- A-aš siau-siaubinga draugė... - sukukčiojau aš.

- Kidėl tu taip manai? Tai ne tiesa, - bandė guosti Jimin.

- Dar ir kokia tiesa... Jugi aš aprėkiau 2 savo geriausius drau- draugus....

-  na tai visiškai suprantama, nea jie elgėsi su tavimi kaip su daiktu. Aš būčiau pasiielgęs taip pat.

- Ačiū tau Jimin, - aš apsikabinau jį ir vėl pradėjau verkti.

- Beje šitas tau nuo Tae,- ir padavė man lėkštę su vafliu.

- Ačiū, - padėkojau jam ir dar stipriau jį apsikabinau- Beje..... - pradėjau kalbėt pilna burna. - Kai pabudau šalia savęs radau laišką.... Gal reiktu visus sušaukti atidaryti, nes kažkaip nesinori man vienai...

- Gerai. Aš sukviesiu visus į virtuvę, o tu kai pavalgysi nusileisk.

- Ačiū, - apsikabinau.

- Tu man per daug dėkoji, - nusijuokė.

- Nes yra už ką, - nusijuokiau taip pat.

Srr kad trumpesnė dalis, bet dabar man nėr daug įkvėpimo.... Todėl......

Ačiū, kad skaitot ;) luv youuuu ;*

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Where stories live. Discover now