♥{6}♥

64 10 2
                                    

Gryžau į savo kambarį. Atsiguliau ant lovos ir užmigau.

Mane pažadino suknistas beldimas į duris. Buvau įpusėjęs tokį nuostabu sap-- NE, TAS SAPNAS BUVO BAISUS. AČIŪ DIEVUI KAŽKAS PABELDĖ Į DURIS. Tikėjausi, kad užsusks koks Jungkook ar Jin... Pala pala.... Jungkook buvo...... Ką....? Jis..... Nuo kada?...... Nuo kada jis pradėjo su mumis visais pusryčiauti???? Kas jam....?
Staiga užsimaniau pasikalbėti su Jungkook ir paklausti ar man neprisisapnavo. Tačiau atidaręs duris pamačiau.... Seną? Ką ji čia veikia?

- Ummmm... Labas, - droviai tarėji, - atėjau padėkoti už vakar... Kad leidai atsisėsti šalia tavęs.

-labas, nėr už ką...

- Yra. Tu mane visų pirma išgelbėjei nuo brolio, o visų antra ar tau viskas gerai? Anksčiau toks geras nebuvai...

- Taip viskas gerai... Tiesiog džiaugiuosi kaip visi

- Ar tikrai? Jin man pasakė, kad visą laiką, kol valgei žiūrėjai į mane... - Sena truputį piktai debtelėjo į mane.

- Jis tik išsigalvoja, dėl to nes dabar mus poruoti pradėjo.

- Moon tai patvirtino.....
- Ahhahahahha....-nusijuokiau droviai.

- Suga, mum reik pasikalbėt. Skubiai, - išgirdau jaunuolio balsą. Jungkook.

- Gerai. Atleisk..... Vėliau pasikalbėsim... Ok? - paklausiau Senos. Ji lintelėjo.

- Tai apie ką norėjei pasikalbėti? - paklauiau.

- Ak, taip.... - jis atrodėkiek nusiminęs,

- naaaaa.... Kai sedėjom prie pusryčių stalo aš vis ruošiausi, bet nedrysau papasakot kas nutiko.... Ta vakarą.... Ir kai tu išėjai aš šiaip ne taip prisiverčiau viską papasakot. Tik nepagalvok, kad tai dėl yo jog tu išėjai... Tiesiog. Ir vienu žodžiu, tai mes su...... - ir t.t. Jis man papasakojo visą istoriją.

- Tai ko mums anksčiau nepasakei? Jugi nebūtumėm tau nieko bligo pasakę. Čia ne tavo kaltė,- aiškinau jam

- Žinau.... Tiesiog.... Nesitikėjau jūsų tokios reakcijos.

- O kaip kiti regavo?

- Labai panašiai kaip tu.

Senos P.O.V.

Suga išėjus Jungkook atridė labai susijaudinęs.

- Jungkook, ar tau viskas gerai, - paklausė Namjoon.

- Na taip... Tiesiog... Noriu ir turiu jums kai ką pasakyt... Tai... Apie tą įvikį, - jis pasižiūrėjo į Moon. Visi suprato apie ką jis kalba.

Jis mums papasakojo visą istoriją.

- Jungkook, tai ne tavo kaltė, - guodė jį Tae.

- Taip, Tae teisus, - pritarė jam jimin.

- Jei reik gali mums visada viską pasakyt, - dar kartą patvirtinau Tae žodžius.

- Bet dar viską reiks pasakyti Suga, - nutraukė silpną džiaugsmą Jin.

- Na taip.... - truputį nusiminė Jk.

- Beje, Sena.... Man ridos kai kas tave.... Įsimilėjo? - su džiugesiu ir šiokiu tokiu nerimu pasakė Jin.

- TA PRASME?! - iškarto sutrikau.

- Naaaa... Nežinau ar matei, bet Suga visą laiką kol valgė žiūrėjo tik į tave,-tarė Jin

- Kąąąąą..?

-Taip, Jin teisus, - įsijungė Moon.

- Oooo var-ge-li....... - atsidusau aš.

Staiga iš niekur nieko užsimaniau pasikalbėti su Suga.

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Where stories live. Discover now