( Meidos P.O.V)
Kai pamačiau kas parašė užsidengiau burną.
Jaeho. NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Suspiegiau galvoj. Jį kaip draugą pažinojau tik aš ir Sena. Vien pamačius jo vardą man gryžo prisiminimai. Jų buvo tikrai daug, irrrr kas keisčiausia visi jaukūs ir malonūs.... Moon pagaliau apsispresk kiek tau vaikinų patinką! Užpykau ant savęs galvoje. Staiga iš sviesaus kambario teliko juodos dėmės, o paskui juoduma.
( Jungkook P.O.V)
Moon pasižiūrėjo į siuntinį ir užsidengė burną. Kas ten? Staiga jos akys išsiplėtė ir sustingo. Tada jos vyzdžiai pradėjo keisti dydžius. Bet turbūt aš tai pamačiau vienintelis, nes kiti tik apipylė ją klausimais išskyrus Namjoon ir Seną. Ar jie kažką žino?
- Kas ten?
- Nuo ko laiškas?
- Ar tu jį pažysti?
Ir panašūs klausimai pasipylė lyg lietus iš dangaus.Tada ji tiesiog atsistojo lyg robotas ir pradėjo eiti link virtuvės duru, bet Suga užstojonjai kelia ir ji nualpo. Jis ją sugavo, o aš žaibo greičiu prie jos pribėgau ir tariau:
- Duok ją man, o pats paskambink į ligoninę ir paklausk ką daryt.
- Be-, pradėjo Yoongi.
- Nesiginčyk ir daryk tai ką jis liepia, - tvirtai man pritarė Sena.Aš nuėjau į Moon kambarį ir paguldžiau ją ten.
Į kambarį greitai įbėgo Suga su Sena.
- Ką sakė? - susirūpinęs paklausiau.
- Jie sajė, kad retkarčiais jai taip nutiks, kol sugryš visi galimi prisiminimai,- greitai viską man išklojo Suga. - Ji kartais gali apalpti jei atsiminimų per daug.
- Tai nuo to laiško..... - sumurmėjau. - Sena, aš žinau, kad tu žinai nuo ko tas laiškas. Sakyk.
- Jissss...... - ji atrodė kiek susinervinusi. - Nuo mūsų trijų vaikystės draugo.Aš sustingau. Mes draugai nuo gimimo. Kaip? Kodėl?
- Pala, pala... - įsiterpė Yoongi. - TRIJŲ?!
- Aiiiisshhhhh... Taip, - ji mums papasakojo visą istoriją. - bet tiesą pasakius nežinau kaip jis susipažino su Moon. Ji niekada nepasakojo. Beje daktarai sakė, kad dabar jai reik poilsio tad paliekam gal ją čia?Staiga į kambarį įsiveržia Tae.
- Kaip ji?????? - teiravosi jis. Matyt ji tikrai jam rūpi.
- Jai viskas gerai, tik, kad reik poilsio, - ramiai ir oraktiškai bejausmiai tarė Yoongi.
- Ačiū dievui jai viskas gerai....
- Šią nakt liksiu su ja, - choru aš ir Tae tarėm, o tada nusijuokėm. Taip ir abu tūnojom prie jos lovos kokias 3 paras.( Moon P.O.V.)
Pramerkusi akis pirmiausiai pamačiau kažkokias smėlio spalbos lubas. Apsidiriau. Aš savo kambarį. Tada pajutau kažką judant proe savo kojų. O ten buvo sugulę Tae ir Kookie. Awwwww negaliuuuuuu.... Išsilydisiu..... Jie taip mielai atrodo kai miega......... Negaaaaliuuuuuuu.... Atrodo tuojau suspiegsiu išmielumo, tačiau tik nusišypsau.
Aaawwwwww... Tada supratau, kad nakties vidurys dabar ir bandžiau užmigti, bet nesugebėjau.
Pamačiau laišką ant naktinio stalelio. Nusprendžiau viena neskaityti. Taip bus sąžiningiau.
Nenorėjau, bet tuo pat metu ir norėjau oažadinti Taekook. Man reikėjo, kad kas nors dabar mane apsikabintu. Be to mano lova vos ne trigulė, o tie du miega vos ne ant džemės.
- Tae..... Kook.... - žadinau. - kelkitės....
- Tuojau...... - vienas po kito tarė.
- Nagiiiii.... Ateikit ant lovos pas mane...... - tyliai ir maloniai šnabždėjau. - Kelkitės... Gražuolės....
- Moon??? - prasimerkė Kookie.
- Nagi, bunny, ateik ant lovos, šalia, - bandžiau kalbint.
- Geraiiii.... - tarė ir atsigulė šalia.Po kiek laiko įkalbinau ir tar taip pat padatyt.
Dabar daug jaukiau....... Ahhhhh... Kaip gera... Ir net nepajutau ksip užmigau.
( Time skip)
( Morning)
( Vis dar Moon P.O.V.)
Atsibudusi priešais save pamačiau angeliškai gražų veidą. Jungkook. Jis šypsosi. Awwww... Jis toks cuteee!!!!
Tuomet prisiminiau, kad Tae tap pat buvo šioje lovoje. Apsisukau. Apsisukusi pamačiau ant naktinio stalelio gulin raštelį.
Laba rytas Moon,
Jei čia Jungkook. Nusileisk į apačią. O jei Moon....................................................... Apsirenk susitvarkyk ir nusileisk į apačią, ten tavės laukia staigmena.Tae Tae ~♡
Padariau taip kaip man Tae liepė.
Išėjusi iš vonios neberadau Jk lovoje. Turbūt taip pat paklausė Taehyung.
Nuzileidau į apačią, o ten Taehyung gamino vaflius su vaniliniais ledais ir šokolado sirupu.
AAahhhhhh... Atrodo taip skaniai.....
- Wow... Taehyung nežinojau, kad moki taip skaniai ir gražiai gaminti, - tariau atsipjovusi ir įsodėjusi gabaliuką vafloo su ledais.
- Tai vienintelis patiekalas kurį moku pagaminti taip, kad net Jin valgytu,- susikaupęs į gaminimą tarė jis. - Be to tai ir buvo mano staigmena. Ar patinka?
- Dar klausi, - sukikenau.
- Beje džiugu, kad šianakt pabudai, nes ryt jau į mokyklą.
- Taip man ir smagu. Beje, tai kaip ant mano lovos miegojos?
- Puikiai.
- Gerai, - šalia atsisėdo Kookie.
- O, labas Kookie, - apsikabinau jį.
- Eiiiiiiii, - supavyduliavo Taehyung. - Kodėl jį apsikabinai o manęs ne? Ir nuo kada jis kookie?
- Naaaa.... Nežinau.... Atrodai užsiėmęs, - tariau. - nesinori trugdyti, be to, ka jis kookie, Jk pats manęs paprašė.
- Pirma. Apsikabinimams visada turiu laiko. Antra. Tuomet vadingmane Tae Tae.
- Kaip pasakysi Tae Tae.Na štai dar viena dalis. Srr kad priverčiau laukti. Tiesiog dabar stengiuosi naudotis kuo mažiau telefonu ( ne kaip sekas). Tad aš dabar rečiau kelsiu. Įpatingai šią savaitę, nes esu Latvijoj, o ten tikrai yra veiklos, tad prie telo nesėdžiu xd.
Hope you not mad 😊😊😊🙁😊😊😊
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...