Mes nuėjom į starbuks.
- Woooow...- tariau.
- Taip pritariu čia iš tikro gražu..., - pritarė man Jimin.
- O, žiūrėkit laisvas staliukas!- linksmai sušuko Jungsoo. - Nagi, eime.
- Einam, einam,- nusijuokė Jaehoo. - Jungsoo, elgiesi visai kaip mažas vaikas.
- Taip, nes gert noriu,- užsispyrė giedrė.
- Nesuprantu kaip tu su jais sutari,- nusijuokė Jimin.
Mes visi atsisėdom prie staliuko ir užsisakėm gerti. Visi puikiai sutarėm. Jimin labai patiko Jaehoo humoro jausmas. Bent jau tikrai geresnis nei Jin, iš jo pusės. visi puikiai sutaria ir tai puiku. staiga už mano akių užkliūva kito vaikino žvilgsnis į mane. Kas jam negerai... Pats sėdi su mergina ir dar kitas nužiūrinėja. Nors tiesą pasakius nenuostabu, jugi ta boba užsidėjusi kažkur 10 kilogramų makiažo, tai kaip vaikinui naujos neieškoti, bet manęs tai tikrai negaus. Staiga ta boba iš niekur sušunka Dohun, tai turbūt jo vardas. pagaliau jis nukreipė savo žvilgsnį nuo manęs.
- Ah!- surikau aš, kai prieš mane išdygo Jimin veidas. - Blyn išgąsdinai.
- Atsiprašau, bet tu buvai nukreipusi akis į kažkokį vaikiną, kai prieš tave sėdi du gražūs, tai ko į mus taip nežiūri? - truputį susierzino Jimin.
- Naaaaaa, atsiprašau pasaulio gražuoli,- kreipiausi į jį sarkąstiškai.- Bet tas idijotas spoksojo į mane kai į net nežinau ką.
- Kuris? - dabar įsikišo ir Ho ho.
- Nesijaudinkit, tiesiog toliau plepam,- nutraukė juos Jungsoo,- Visi žino, kad Moon moka muštis naturaliai, o jie man rodos iš mūsų šūlės, tai turėtu žinot.
- Tiesą pasakius tokios merginos kaip ji patinka daugeliui vaikinų,- paneigė jos žodžius Jimin.
- Oh, tai vadinasi aš tau patinku, kad taip sakai? pasižiūrėjau į jį gan piktu žvigsniu. Jis sumišo.
- Uhhh... n-neeee... aš to neturėjau omeny.....- sutrikęs nutęsė jis.
- Nesijaudink žinau, kad kritau tau į akį, Suga sakė,- sukikenau.
- Aš jį nudėsiu,- suburbėjo Jimin.
(Jaehoo P.O.V.)
Jimin patinka Moon?! Tai ne man vienam ji patinka??? Ahhh...Už ką man taip...
- Ho ho viskas gerai? - pasidomėjo Moon.
- Uhh.. jo tik taip susimąsčiau,- sutrikęs tariau.
( Time skip)
Išėję iš starbuks pasukom parkelio link. Visą laiką mes eidami smagiai plepėjom ir apsikeitėm numeriais. Staiga pastebėjau sesės žvilgsnį įsmeigtą į Jimin. Nenustebau, nes jis tikrai gražus ir nenuostabu, kad merginos jį nužiūrinėja, bet kaip Moon neužkibo? Ak taip, ji turi dar 5 panašius handsome draugus ir dar hansome brolį. uhh.. laimingas žmogus.
- Ummm... galiu trumpam pasiskolinti Jungsoo?- po kiek laiko paklausė Moon.
- Uhhh... Gerai?- atsakė sesė.
Tada aš ir jimin likom dviese, o jos nuėjo link medžio, kad mes negirdėtume apie ką jos kalba.
- Taiii...- bandžiau pradėti kalbą tarp mudviejų.- tau patinka Moon?
- Na šiaip nežinau, neseniai atsirado kita mergina kuri man visai patinka, tad esu kiek pasimetęs...- ne visai sklandžiai atsakė.- O kaip tu? turi ant kažko crush ar merginą?
- Nevisai... Tiesą pasakius man taip pat patinka Moon... Kad ir kaip keista bebūtu,- droviai tariau.- tikiuosi, dėl jos priešais netapsim..?
- Priešais tai tikrai ne, bet, kad tu ne vienitelis kuriem ji patinka ir aš nekalbu apie save. Namie yra dar 2 vaikinai kuriems ji kritusi į akį, tad joooooo.... konkurencija didelė,- jis pasikasė kaklą.
- Yeah..- pritariau ir taip pat pasikasiau kaklą.- beje.. kas ta dar viena mergina kuri tau pa-, mano žodžius nutraukė ateinančios merginos.
srr už trumpą dalį, bet labai tingisi man šnd rašyt srr agan 0:) viliuosi nepykstat ir plz com ( kas rašot com širdingai dėkoju, kas ne nu plz coooooommmmmm plzzzzzzzz ačiū )
luv you all 💜💜💜
there some memes for you guys
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜╰(*°▽°*)╯(*/ω\*)^_^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...