♥{39}♥

30 6 25
                                    

Pradarau duris.... O ten.....

Tyla....

Jos šiuose namuose labiausiai trūkdavo.... Nebent vaikinų namie nebūdavo.... Gal jų nėra? Bet neee.... Visos mašinos stovi kieme...

- Alio? - pašaukiau aš kažką. - Yra gyvų?

- Moon??? - artėjantis hoseok balsas. - MOONJOON!!!! TU GRĮŽAIIII!!!!

- NAMJOON, JIN,  HOSEOK VĖL VAIDENASI MOONJOON!!! - sušaukė Yoongi iš savo kambario.

Aš piktai debtelėjau į hobi. Ne jau rimtai? Ne jeu jis toks jautrus ir taip greit manęs pasiilgo???

Jis pamatė mano žvilgsnį. Mačiau kaip sutriko vienai sekundei, tačiau kitą, aš jau buvau jo glėby.

Girdėjau kažką nusileidžiant laiptais žemyn. Turbūt bus mano brolis, nes jį pašaukė Yoongi. Tas tinginys.....

- M-moon? - gal ir man vaidentis pradėjo, - nepatikėjo savo akimis brolis. Kaip ir sakaiu - jis. Aš jį atpažinčiau iš už bilijonų kilometrų, jei tik tokią regą turėčiau.

- Ne, tau nesivaidena - tai aš,- nusišypsojau didele šypsena.

Vėliau galų gale susirinko ir visi kiti vaikinai.

Aš buvau suspausta kaip sūris nuo jų stiprių rankų, o įpač Jungkook.

- Moon, ką tu čia veiki? - susidomėjo Jin.

- Ir be Senos...- Tae. Jam labiau rūpi jo nepakenčiama sesė ( sakau tai iš jo pusės), nei jos vaikinas kuris ją myli visa savo širdimi.

- Atvykau čia keliom valandom, be niekeno žinios. Naaa... mano tenerė tik tais žino. Ji mane išleido. O atvykau čia, tam, kad kai ką išbarčiau, piktai debtelėjau į Yoongi, Jungkook ir Taehyung.

Kodėl į Jk ir Tae?

( flash back)

Kaip ir kasdien buvau susiskambinus su vaikinais. Šį kartą su Jungkook ir Tae. Išpradžių mūsų pokalbs buvo nuostabus.... Tačiau.... Po kiek laiko išgirdau merginos balsą. Jis sakė kažką panašaus į " Heyyy... Kookie..." Na, jei Jungkook susirado merginą, tai aš dėl jo labai laiminga. Tačiau jis pamatęs merginą labai sutriko ir kažką greitai šnipštelėjo į ausį ir greit nulėkė merginos balso pusėn. Taehyung taip pat sutriko. Ju gi jie žino, kad aš supratinga ir jei jie susirado merginas, aš būsiu labai laiminga dėl jų.

( Flash back end)

Taigiii....

- Gal jūs trys malonėtumėt pasiaiškint? - piktai tariau.

- Moon, gal pirma eime prie stalo, aš dar pusryčių nebaigiau gaminti. O užkandžiai jau paruošti, - mielai tarė Seokjin.

- Jei galima, aš pusryčiam suvalgysiu tik obolį. Ir ne. Dietos nesilaikau. Tiesiog prieš išvažiuodama užkandau ir dabar aš nealkana, - rimtai, tačiau taip pat mielao atsakiau.

- Tu žinai, kad vistiek priversiu kažką daugiau suvalgyti arba įsidėti parvežti Senai. Kad savo grupės nares pavaišintum mano šedevrais, - nusijuokė vaikinas.

- Tai einammmm..... Hehhheeeee..... - Jungkook mtėsi labaisusijaudinęs, betne dėl to, kad aš gryžau.

Taigi, visi susėdom prie stalo ir pradėjome aiškintis. Pirma paaiškinau jiems visą situaciją kodėl atvažiavau. Apie savo trainee gyvenimą nusprendžiau paoasakoti vėliau.

- Taigi, gal man galit pasakyt kas toji "neegzistuojanti" mergina? - paklausiau melagių trijulės.

Suga buvo labai susijaudinęs. Niekad dar tokio jo nemačiau. Apart tuomet, kai jis gaudavo 2 iš matematikos kontrolinio. Nors ir tai tada ne toks įsitempęs atrodydavo.

- Yoongi, - kreipiausi. - žinai, kad aš supratinga... Ir, kad net už lavoną ant tavęs nerėkčiau... Tad jei nenori kažko sakyt prie visų, tai gal galim dviese pasikalbėt?

- Gerai... - tarė jis taip tyliai, kad vos išgirdau.

Mes nuėjome į jo kambarį.

Woooow.... Aš čia pirmą kartą.... Kaip čia gražu...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mes atsisėdom ant sofos ir pradėjom kalbėtis

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Mes atsisėdom ant sofos ir pradėjom kalbėtis.

- Taigiii... Kas atsitiko, kad taip jaudiniesi? - paklausiau?

- Aš....

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora