♡{20}♡

34 8 10
                                    

- Tae... - kreipiausi.

- Mhh? - numykė pilna burna.

- Amm... - kažkodėl būtent dabar turėjau pasidaryti shy...

- Ar viskas gerai? - sunerimo jis.

- Na taip... Tiesiog... Paneni tą raštelį kurį palikai ant mano uniformos?

- Mhmmm... - numykė.

- Ahh... Ką turėtu reikšti... Ta širdelė... Ar... TAVO Tae tae... Arrrrrr... Kiekvieną rytą matyti tai??? - pradėjau acituoti jį.

- Uhhhh... - jis pasikasė už kaklo. - Naaa... Nežinau... Pameni kai visi kažkaip užslaptintai kalbėjo vakar ryte? Kaiiii... Tu pabėgai ir namjoon uždtaudė mums su tavimi visą dieną nesikal- Damn... Šito neturėjau pasakyt. Na koks skirtumas... Tiesiog jie turėjo omenį tai, kad tu man pa- patinki.... - Jis užsidengė veidą ir nusisuko nuo manęs. Ahhh... Jis toks cute kai jis shy...

- Naaa... Aš net nežinau ką tau pasakyt.... - apsikabinau jį. - Juk žinai, kad neseniai pabudau ir aš iš naujo susipažystu su visais jausmais.... Ir... Nenoriu tavęs įskaudinti... Bet tiesiog aš vos atskiriu pyktį nuo liūdesio ir.... Meilės tai tikrai nuo aistros neatskirsiu...... Bet ką galiu pasakyti tai kad tu atrodai cute kai esu shy, - iš kur pas mane tiek drasos??? Mergyt!!! - ir, kad aš primušiu Namjoon už tai ką jis jum liepė daryt.

- Viskas gerai, - jis atitraukė mane nuo savęs. - suprantu, kad tau labiau patinka Jungkook. Jis mielesnis nei aš.

- Tae... Tai ne tiesa... Jis sakė, kad jam patikau prieš patenkant į komą, bet dabar net nežinau ar jam patinku, tad gali būti ramus, - pakštelėjau jam į žandą. - O tai už tai, kad nuo manęs nenusisuki ir nenusisuksi. Tikiuosi. O dabar einu trenkti broliui, - nusijuokiau. - Beje labai skaniai gamini vaflius.

- Ačiū, - na štai, šiandien jau trečia gigantiška šypsena.

Priėjau prie Namjoon kuris kalbėjosi su Seokjin. Trenkiau jam į petį.

- Eiiiiiii... - nusiskundė jis. - Už ką???

- Už tai, kad neleidai Jk ir Tae su manim šnekėtis, - piktai pažvelgiau į jį.

- O ką man reikėjo daryt???

Mes taip dar ilgai ginčijomės, kol Jin nepasakė, kad jei taip ir toliau pliurpsim kaip bilobutės tai paveluosim į mokyklą.

( Time skip)

( Mokykla)

- Sveiki visi, - pasisveikino mokytoja, - kadangi jūsų buvusi auklėtoja susilaikė vaikelio ir išėjo kelerių metų atostogų, dabar aš ją pavaduosiu. Mane vadinkite tiesiog Mokytoja, jei reiks mane vadinkite ponia ar mokytoja Jung. Aš taip pat dabar būsiu ir jūsų matematikos mokytja ir netoleruosiu velavimų, nebent būtu rimta priežastis. Kadangi aš jūsų nepažystu gal visi prisistatykit?

Iš esmės aš nesiklausiau kai kiti prisistatinėjo, bet išgirdau vardą Jaehoo. Nejau ten jis. Reiks su juo per pertrauką pasikalbėt.

Su manimi į klasę dar eina Namjoon ir Sena iš pažystamų.

Mokytoja visą pamoką pasakojo ką šiais metais mokysimės, kokios šventėsbus ir panašiai. Ahhh... Nuobodybė...

Visą laiką masčiau apie Jaehoo. Kartais į jį žvilgtelėdavau, o jis į mane, kol vienu momentu mūsų akys susitiko. Jis man šyptelėjo. Aš atgal. Tuomet mes greitai nusisukom, kol mokytoja nueko nepamatė, nes visada turėjom stebėti ją. Kas jai negerai?

( Time skip)

( Mokykla)

Mum šiandien buvo viena pažintinė pamoka, kai mokytojos duoda tvarkaraščius ir prisimenam praėjusius metus. Na bent kitiem taip turėjo taip būt. O mūsų pamoka buvoooo... Naa.... Tiesą pasakius nesiklausiau... Tiesiog buvo nuobodu...

- Labas - kažkas pasisveikino.

- L- labas? - tariau kiek išsigandusi.

- Aš esu Amy, visai kaip Army. Žinau tai. Mane kiti dar vadina Ugne, turbūt todėl nes esu labai užsidegusi kalbėti. Bet prašau taip manęs nevadinti, nes man šis vardas ne prie širdies. Tiesiog... - toliau nesiklausiau ką kalbėjo.

Tada pamačiau Jaehoo. Nusekiau jį žvilgsniu.

( Jungkook P.O.V.)

Aš, V ir Jimin einam koridoriu. Kalbam apie šiaip kokie mes nenoemalūs ir panašiai. Kai staiga už mano akių užkliūva Moon. Šalia jos stovi Amy. Ji kažką jai ten pliurpia, tačiau ji nesiklauso ir seka kažką akimis.

Kas tas vaikinas? Ji jį pažysta? Ar jis jai patinka? Ar ji jam patinka? Ar jis tas vaikinas iš laiško?

- Jungkook? - balsas.

- Alio..... Jkkkkkkk... - kitas.

- Ką? - atsipeikėjau pagaliau.

- I ką taip žiū- auuuuu..... - liūdnai nutesė Tae.

- Ji tau taip pat patinka? - kiek sunerimęs paklausė Jimin.

- Ahhhh.... Turiu bėkt. Iki-  phew išsisukau.... Nedaug drūko...

- Nejau mum visiem trims patinką Moon? - išgirdau Tae klausiant.

- Turbūt, - Jimin.

O ne. Nejau ir Jimin ji krito į aky..... Aaaaaaaa.... Teks kovot....

Na štai dar viena dalis.... Truputį trumpoka, nes įkvėpimo neturiu db tiek daug.... 😥 Sad

Luv u all as always 💜💜💜✌️

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz