♥{42}♥

27 7 27
                                    

Mes įėjome į pastatą. Mus iškarto pasitiko 30 rankų ( treasure 12 zmoniu + 4u 3 zmones * 2, nes zmogus turi 2 rankas)

Nusijuokiau pamačiusi jų žvilgsnius, kai jie suprato, jog aš atvažiavau su kai kuriais bangtan nariais.

Jie buvo šokiruoti, kai sena šoko Tae į glėbį. Nes šį daltką žinojo tik 4u grupė, tad likę vaikinai buvo šoke.

- O kur yoongi? - nusiminusi tarė sena.

- Jis namie su kitais vaikinais, jam dabar galva svaigsta del miego trukumo... Na zinai ji.... Ir del tavęs jaudinasi ir dar naktimis muziką kuria... - tariau.

- Tai dėl to man neatsiliepė?

- Jis dienosmis miegot bandydavo, bent tiek žinom... Tiesiog sedėdavo kambarį atsitraukęs nuo telefono ir kompo, tai gal dėl to, - paaiskino Seokjin.

Tada pastebėjau Jessie žvilgsnį į Jin. Ju gi jis jos bias...

Nuėjau prie merginos ir nutempiau ją prie jin. Jaučiau kaip ji jausinosi.

- Jin, susipažink, čia - yra mergina kuri yra army. Ir spėk kas jos bias? - vaikinas apsidžiaugė.

- Ašššššššš..? - kodėl jis kiek shy pasidarė? Gal ji jam į akį krito iš pirmo karto.

- Yup! - tariau linksmai, - o dabar eikit susipažinkit artimiau.

Gyunghui pasimetusiai į mane debtelėjo. Aš jai tik nusišypsojau.

Nu sorry my friends, bet jum reik susirast naujų draugių, kad nesisukinėtumėt pastoviai aplink mane ir Seną.

Tad suvedžiau Jungkook su Eunjoo.

- Kook, gal nori susipažinti su Eunjoo? Ji labai gerai žaidžia kompiuterinius žaidimus. Patikėk, jau patikrinau ją. - Pažiejau į mūsų jaunėlį.

Jis atrodė labai mielai kol galvojo. Atrodė susidomėjęs.

- Gerai, - tarė su vaikišku džiugesiu. Mes su eunjoo nusijuokėm. - Žinoma jei ji sutinka.. - kiek susidrovėjo. Uoj uoj.. Jungkook...

- Lažinuosi nepralenksi manęs, - patenkinta tarė Toga.

- Dar pažiūrėsim, - taip pat patenkintas tarė jk.

Aš, Sema ir Tae sukikenom.

Prie mūsų ( be bts ir 4u) visą tą laiką stovėjo Haruto ir Mashiho.

Tae ir Mashiho ilgai žiūrėjo vienas į kitą. Toks jausmas lyg jie vienas kitą pažinotų. Tačiau aš tuo nesirūpinau, tiesiog nusitempiau draugę pakalbėti apie jos vaikiną.

( Gyunghui P.O.V)

Aš. Užmušiu. Moonjoon.

- Ummm... Tai ką..... Norėtum veikt? - nedrąsiai paklausiau.

- Nežinau, o ką jūs čia paprastai veikiat? - pasidomėjo Jin.

- Naaa... Einam papildomai treniruotis, šiaip ratuku susėdusios dainuojam kažką ar plepam. Kartais einam pas treasure ir ten darom šias veiklas.. - tariau susimąsčiusi.

Vaikinas sukikeno. Aš į jį pažiūrėjau kreivu žvilgsniu. Jam viskas gerai? Turbūt jo grožis ir savimila apsuko jam galvą. Nu, taip... Jis mano bias, bet pripažinkim, kad jis savimyla, gal ne toks, kad nepakęstum, bet vienaip ar kitaip - savimyla.

( Jin P.O.V)

Nesusilaikiau nesukikenęs. Ji taip mielai atrodo mąstydama.

( Daugmaž kažką įsivaizduokit, neradau geresnės)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

( Daugmaž kažką įsivaizduokit, neradau geresnės)

Ji į mane pažiūrėjo kreivu žvilksniu.

- Gal nori kažką pasitreniruot? Pamokinčiau kokių gerų judesių? - paklausiau.

- Uhhh... Gerai..

( Gyunghui P.O.V)

Mes nuėjom į treniravimosi salę. Ji visad atrakinta po treniruočių, nes trenerė žino, kad mes kartais ateinam pasitreniruot.

Pasileidau "I need u" by bts

Jis buvo nustebęs, nes man kaip keliu savaičių trainee visai gerai sekasi, nors aš pati žinau savo klaidas.

Kitus bts šokius mes šokom duetu. Pripažinsiu buvo smagu. Mačiau tai ir jo akyse.

( Eunjoo P.O.V)

Aš greitai bėgau nuo Jungkook į savo kambarį. Deja, kaip visi žino... Jis super greitas. Aš ir tai žinojau, tačiau nemaniau, kad jis TOKS greitas. Taigi... Vos spėjus man įbėgti į svetainę, jau buvau jo glėby. Kas keista, jis mane apkabino per liemenį... Nors kaip kitaip jam mane pagaut, jog nepabėgčiau? Nors vistiek šektiek nuraudau.

Kai sustojau, jis padėjo savo galvą man ant peties. Kiek sutrikau.

- Tai ką dabar veiksim? - paklausė vaikinas.

Tikras international playboy...

- Varom palošt kažką ant Xbox?

- Dar klausi.. Varom, - džiugiai terė vaikinas ir iškart paleidęs mane nulekė prie televizoriaus.

Viena sekunde playboy, o kitą - mažas vaikas. Oh vargeli... Kaip Moon su juo išgyveno visus tuos metus?

( Jungkook P.O.V)

Kol mergina ieškojo aš susimąsčiau apie tsi kas katik ivyko.. Aš pirmą kartą pri kitos mergibos nesu shy... Nekalbu apie Seną ir Moon, aš jas pažystu nuo mažens.

Bet ji miela.. JUNGKOOK. Apie ką tu galvoji??? Susiimk. Gal ji net ne army, ką gali žinot.

Taigi.... Štai dar viena part. Kaip jums mano pievos?

Nzn kdl sita ikeliau, bet cia yra ziauri tiesa.. Nu nera ji cia labaiii ziauri, bet kai pazysti zmogu kuris eda belekiek ir nestoreja, o pati esi stora boba, nu tai ne kaa...

It's me rn:

Luv u all 💜💜♥️💖

P. S.

Jei šita story jau seniai ar neseniai baigta, o gal dar rašoma, tai tsg plz oarašyk com... Arba bent jau vote... Man tsg norisi pajusti tsi kad ne robotai man rašo. Bet parašykit man ar labai nusirašau/iau ar ne... Kad galėčiau tobulinti, ar taip su jumis paplepėt per com. 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant