Kai gryžom atgal, dar tik buvo 16 valanda.Yeona pasiūlė visiems žiūrėti filmą. Treasure nekvietėm, nes jau ir taip daug kartu susitikom, o jugi karantinasssssss. Nu suprantat...
Bet prieš žiūrint filmą paprašė, kad pažaistume tiesą drasą, tam jog kažkokiu būdu issirinktume filmą. Nesuprantu aš jos. Ju gi žinau, jog ji padarut, taip, kad tae arba pabučiuotu mane arba kad imtų pavydėti, dėl to, kad kažkas kitas mane pabučiavo.
Mes raip ėjom ratu, kol atėjo mano eilė pasirinkt 2 žmones kuriams duot drąsą. Pasirinkau Jin ir jungkook.
- Tiesa drasa, jungkook? - paklausiau.
- Drąsa, - TTAAAIPPPPPPPPPP.
- Pabučiuok Togą į lūpas, - tariau su evil veidu.
- K-kaaaaa????? - sutrijo mergina.
Tep. Jsi jis patinka. Bet ar jam ji....?
Jis pabučiavo ją. Aš slapta juos nufotkinau. Teheheee....
Jie abu buvo raudoni. YYEEEZZZZZZZZZZZZZZZ.....
- Dabar renkuosi Jin, - tariau. - Tiesa, drąsa, Jin?
- Ummmm.... Drą... Tiesa, - Pakeitė nuomonę vaikinas. Gerai, kad žaidžiam su kesnį variantą ir jei matos jog meluoji, tada turi padarut drąsą.
- Beje, jei neivygdisi turėsi padaryt tą pati kaip jungkook tik, kad jessie ( to kiss jessie) .
Jis pamastė.
- Gerai, - sutiko.
Puikuuuuu.... Mano ship'ibimoplanas veikiaaaaa.....
- Ar tiesa, kad tau patinka Jessie?
- U-uhhhh...., - jis atsisuko į merginą.
( Jin P.O.V)
Atsisukau į draugę. Ji rodė, kad sakyčiau ne. Bet man ji patinkaaaa.... Pala KĄ?! Man ji patinka? Lol, pats tonežinojau.
- Uhhh... N-ne, - shit... Melavau... Supras...
Nu, bet jei ji atsakys į bučinį sužinosiu ar jai patinku.
- Meluoji, - Moonjoon veido israiška buvo evil, kaip ir senos su yeona.. Jos mus ship'ina... Nu gražu...
Atsidusau.. Nu ką.... Bučiuojam...
Pabučiavau mergina... Ar ji...
HALLOOOOOO GUESS WHO BACKKKKKKKK
NOOOOOO ITS NOT MEIDA ( kas nezino cia mano vardas) CIA SUDO GABALAAAAASSSSS
TAIGI SAKAU BYEEEEEEEE NES ČIA BSIGIU ISTOOOOO
BYE BYEEEEE 👋
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...