♥{28}♥

29 7 11
                                    

Mes susitarėm kaip mes surengsim jiems pasimatymą jiems patiems to nežinant:

Pakviesim juos susitikt, kartu su mumis, o po to aš ir ho ho kažkur "išeisim" ir paliksim juos 2 vienus. Paskui dar kokius kelis kartus taip padarysim iki kol jie vienas kitam prisipažins.

Jaehoo išėjus, aš dar pasilikau kieme, nes laukiau Jimin, jam buvo papildoma Japonų kalba, po jos jis sakė mane pavežąs.

Belaukdama pamačiau porelę. Jie taip kartu mielai atrodė. Tada į mano galvą atėjo vaizdinys aš ir tae. Pala, gal man jis patinka? Na, gal... Bet as vis del ko dar palauksiu ir nieko nielam nesakysiu, pirma reikia suvesti Giedrę ir Mochi, kad Jimin širdis neplyštu pamačius mane su Tae. Tada jis tikrai poros nebenorės susirast.

Tačiau pamačius, kas tą pira sudaro vos neapsivėmiau... Ten buvo Dohun ir Haw.... Jie viens kitam netinka... Ta boba su kalnu makiažo ir suknele kuri atrodo tuojau ją suspaus, kad ji atrodytu kudesnė ir vaikinas, gražiais juodais plaukais, juodomis kaip anglys Akimis...

Jis gražus...

Tik negalvokit, kad jis man patinka tik sakau, kad grazus.

O velnias. Jie eina kaip tik prie manęs.

- Sveika, - savo pasalūnišku balsu tarė Haw.

- Laba, - paprastai, bet su nuoširdžia šypsena veide tare Dohun.

- Sveiki, - tariau.

- Tu tikrai nori kalbetis su ta stora karve? - "sušnibždėjo" Haw?

- Jei tu ir toliau šmeiši kitas merginas, lyg būtum pasaulio bamba aš tikrų tikriausiai tave paliksiu,- nė nesusijaudindamas tare vaikinas.

- Neišdrysi, - Haw.

- Gerai, tuomet aš oficialiai tave metu.

- Ummm.... Nenoriu kištis.... Bet ar jūs išsiskyret dėl manęs?

- Taip! - įžuliai atkirto Haw.

- Ne, as jau seniai tai padaryt norėjau. Beje, gal noretum but mano mergina?

Kaop tik tuo metu mane buvo uzvaldziusi didele aistra jam, tad mielu noru sutikciau, bet ar jis žino kokia daune aš esu? Turbūt net mano vardo nežino.

- Tu, bent žinai mano varda? - paklausiau dar vis svarstydama.

- Kim Moon?

- na gerai..... Zinai kiek man metu, kokops gimines ar draugai?

- Tau 17, turi brolo vardu Namjoon, darželi as ir jis buvom puikus darbai, laikui einant atitolom, bet dar vis bendraujam. Draugauji su visais BTS nariais ir Tae sese.

- Wow... - aš ir Haw.

- Na.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Ne.

- Na, kad jau taip, tai ate. See u never.

-Na ger-

-Moon? - Jimin.

- Mh?


WTF koks čia šūdas buvo? Ne, nu aš ir vėl iš pievų į mišką grybaut praadėjau žygiuot.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHYYYYYYYY

Luv u my aliens ❤️

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Where stories live. Discover now