♥{36}♥

25 7 43
                                    


( Moon P.O.V.)

Mums pavalgius visos ėjome miegoti, nes ryt laukė sunki treniruotė - turėsim išmokti visą blackpink " lovesick girls" šokį.

Naktį sapnavau keidtą sapną.... Nieko nepamenu, tačiau kažką nujaučiu...

Ryte atsikėlus supratau, kad vakar man neoarašė Jungkook. Šiaip labai nesiervaltauju, nes vosiems vaikinams išaiškint situacija žinutėm buvo sunku, nes Joon ir Tae jie nesiklauso, o skambint jiem tikrai nesinori.... Tuo labiau Jin....

Per kelias minutes apmąsčius šuos dalykus greit iššokau iš lovos ir nuėjau praustis.

Baigusi savo ryto rutiną ėjau gaminti pusryčius. Kadangi nesu tokia kulinarė kaip Jin, tad iškepiau visoms kiaušinienės, nes miegančiosios gražuolės vis dar miega.

Mum pamokos prasideda 9 ryto, o dabarrrr.... 8??? Gal jsu vertetu jas žadint.... Gerai kad turim 2 vonios kambarius... O tai numirtumėm..

Pirma pažadinau Seną. Kol ji prausėsi pagaminau salotas prie kiaušinienės.

Jai gryžus iš vonios nuėjau pažadint likusias.

- Eiiiiii..... Togaaaaa~ pabussk~ - mes susitarėm kad dažniau viena kita vadinsim scenineis vardais nei paprastais.

- Dar truputį, - sumurmėjo ji per miegus.

- Bokugo ateis pas tave jei atsikelsi ~ - vos nesudainavau.

Vakar vakar išsiaiškinom, kurios koks didžiausias crush. Tad aš - neturiu dar. Sena - Yoongi, Todoroki. Toga - bakugo. Jessie - Jin.

- KĄ? - iškarto atsikėlė.

- Miegančioji gražuolę kelkis jau 08:15. Eik praustis.

- A, taip, - ji nusijuokė.

Tada nuėjau į Jessie kambarį.

- Jin žmona~ kelkiiiis~ arba negausi bučkio nuo joooo~, - žadinu merginą.

- Jin? - sumurma.

- Taip, taip, tavo būsimas vyras... O dabar dėl jo greit šokam iš lobos, nes jau 08:17.

- KA?!!! Ko anksčiau nedakiai kad aš vesiu jin?

- Ka zinau? Pamirsau? O daba keliames, keliames, pusryciai laukia.

( Time skip)

( Po trefkės)

Vos ne pavėlavom. Ir štai ką išmokom:

Tik bwigusios šokį supratom kodėl mum trenerė pajungė tik karaoke muziko, o mum pačioms reikėjo dainuot - atėjo kita boy band pažiet kaip mum sekas.

Aiiiii kaip aš jaudinaus..... Jū ten tiekdaug buvo... Gal kokie 11 ar 12....

- Merginos susipažinkit, čia - TREASURE,- taerė trenerė. - Kurį laiką jūsų treniruotės dubliuosis nes jų trenerė susirgo ir juos perdavė man iki kol jų mokytoja pasveiks. Ir nežiūrėkit jūs į mane tom šunyčio akimis. Jū trenerė nuo to tikrai greičiau nepasveiks. Be to, jie taip pat neseniai susibūrė.

- 안녕하세요, 우리는 보물입니다. ( annyeonghaseyo ulineun bomul-ibnida/ hello we are treasure), - tarė vaikinai.

- 안녕하세요, 우리는 블랙 핑크입니다. ( annyeonghaseyo ulineun beullaeg pinkeu-ibnida / hello, we are blackpink)

( nepykit nk geriau nesugalvojau. ATENSION!!!! ⚠ IM NOT BTS AND BP SHIPER!!!! i just have no Idea how to call that girl grp. If you have any ideas plz tell me)

- Na puiku kad susipažinot, o dabar prašau treasure pašokit savo šokį, - tarė trenerė vaikinams.

Wooow.... Gražus šokis... Betttt.... Vienas jų narių rodė širdutę žiūrėdamas tiesiai į mane ir į mane ją atsukęs. Šiaip pamaniau, kad tsip atsitiktinsi, nes tiesiai prieš juos stoviu, bet jo draugai keistai tuo metu į jį pažiejo... Ir merginos taop pat tsi pastebėjo.... O vargeli.... Gero jau nelauk....

Kai mum baigėsi treniruotė nuėjau prie jo, nu gal tiksliau jis prie manęs:

- Sveika, atleisk jei per šokį pasirodžiau kaip keistuolis..., - jis pasikasė pakaušį.

- Jis toks ir yra, - tarė pri šalį einantis jo draugas.

- PARK JEONG WOO!!! - supyko jis. - na, gal jis ir teisus, - aš tik nusijuokiau. - Tai gal galėčiau sužinot tavo vardą?

- Kurį? - pakėliau antakį.

- Abu jei galima,- pažiūrėjo į mane nekaltom akytėm.

Paprastaipasakyčiau ne, bet jau matau, kad tapsim draugais tad atsakiau:

- Kim Moon-Joon / Jennie ir man 17. O tavo?

- Watanabe Haruto arba Haruto. Aš iš Japonijos kaip turbūt supratai. Ir man 16. Ummm.... Žinau kad mes katik susipažinom.... Betttt..... Gallll g-galiu pak-

- Paklaust mano numerio? - "perskaičisu jo mintis". - Atsleisk kol kas ne. Vėliau sužinosi kodėl.

- Nu gerai.... - jis nuėjo. - Ate! Iki susitikimo!

- Ate! - atsakiau.

Tuomet nuėjau ir paklausiau trenerės jo numerio. Vis dėl to, jai jug reik kažkaip su mumis susisiekt... Be to ji matė kad mes kalbėjomes.... Tikiuosi jai nekilo įtarimo kad aš ant jo crush turiu...

Na štai ir dar viena paaarttttt!!!!

Bet žinot kokia žinia mane labiausiqi priplojo???? Kad mano brolio ir Park Jeong woo gimimo datos wisiškai idealiai sutampa neimant metų - September 28.
I HATE MY BROTHEEEEERRRRR!!!!!!!!!!!

Kas geriausia darneradaunei vieno k-pop idol kuris būtu gimęs lapkritį ( mano gimimo mėnuo)

Luv youuuuuu♡

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz