(Time skip)
( Mokykla)
Dabar man bus antra pamoka - geografija. Myliu šią pamoką. Bent jau taip jaučiuosi. Staiga prie maanęs prieina Jaehoo.
- Sveika, - tarė.
- Labas, - atsakiau.
- Kokia tau pamoka? - paklausė.
- Geografija, tau?
- Koriečių. Ammm... Aš gavau tavo laišką. Malonu kad mane pameni,- jis pasikasė kaklą, - galvojuu... Gal norėtum keturiese, aš, tu, Sena ir Jungsoo nueiti į kavinukę po pamokų?
- Mielai, bet dar reiks kitų paklausti, - paridžiau galva į vaikinus.
- A, taip. Bet anksčiau tave jie išleisdavo?
- Naa... Tai, bet jie nežinojo, kad aš einu susitikti su tavimi. Be to, dabar jie manęs nelabai vienos išleis. Jaučiu kažkuriam iš vaikinų teks eiti su manimi...
- Nieko. O tai kodėl Sena netinka? - susidomėji. - Juk ji irgi tavo draugė?
- Taip, bet jie kažkodėl ja nepasitiki.
- Na gerai, einu į koriečių kabinetą pasidėsiu daigtus, tu gal per tą laiką paklausk jų, gerai?
- Žinoma, einu.
Nuėjau, link vaikinų. Kadangi, mačiau, kad jie labai įsijautę kažką diskutuoja, nuėjau lik Senos.
Ji žinoma sutiko ir eis kartu.
Dar truputį paplepėjus pastebėjom, jog vaikinai baigė diskutuoti. Aš nuėjau jų paklausti, dėl " vakaro", o Sena pasiskolins Yoongi.
- Sveiki, - pasisveikinom.
- Laba, kažko reik? - pasiteiravo Joonie.
- Ahh... Joooo.... - truputį sunerimau, kad išviso neleis.
- Galiu trumpam ppasiskolint Suga? - greitai paklausė Sena.
- Uhhh... Gerai? - Yoongi.
Jie nuėjo į kitą koridoriaus pusę. Jų pikalbis neatrodė labai malonus. Jie buvo kuek susinervinę.
- Taiii... Tik šito reikėjo? - Jk.
- Naaa... Jaehoo, pasikvietė po pamokų į kavinukę ir galvoju jūsų iškarto paklausiu, kad nesijaudintumėt kur dingau.
- Smagu, kad apie tai pagalvojai... Bet... Mes negalim juo pasitikėti, mes jo nepažystam,- Tae.
- Naaa... Tai dar ten bus Jungsoo ir Sena.
- Na gerai, šį karta pasitikėaim ja, - jimin.
- Ačiū jums, - vos ne suspiegiau ir apsikabinau juos.
- Sena gryžta, - jungkook.
- Ar viskas, gerai, atrodai nuliūdusi... - Tariau susirūpinusi.
(Senos P.O.V.)
- Ar galiu pasiskolinti Suga? - paklausiau.
- Uhhh... Gerai? - Yoongi.
Mes nuėjom į kitą koridoriaus pusę.
- Na tai ko reikia? - paklausė.
- Naaa... Atsimeni tą Jaehoo kuris parašė Moon?
- Taip?
- Tai jis mus, mane ir Moon pakvietė, į kavinukę po pamokų irrrr... Aišku, kad mes dar nueisim į parkelį po to ir tikrai anksti negryšim.... Ir aš nežinau arrr... Galėtumėm būtent šiandien surengti tą pasimatymą...
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...