♥{1}♥

172 18 8
                                    

(Moon P.O.V)

Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 9 žmonės. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 9 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvai, na o trečias net nežinau.... Jis atrodo maždaug 20, gal vyresnis, tačiau nesuprantu kas jis yra. Daug variantų kas jis galėtų būt.

- La-labas Moon, pameni mus? - kažkas paklausė.

- Nemanau...- šiaip ne taip išlemenau.

- Jin neuzsipulk jos taip iskarto, - subarė dar vienas vaikinas pirmąjį paklaususį

- Gerai gerai..., - tarė turbūt Jin.

- Sveika, aš tavo daktarė, čia tavo mama, tėtis,- moteris parodė į du suauguosiuosius, - tavo didysis brolis, - atsisukau įpažystamą 20-metį,- ir tavo 6 draugai.

- Mieloji, pagaliau pabudai, mes taip dėl tavęs nerimavom, - tarė moteris, kuri pagal daktarės žodžius yra mano mama.

- Ką-kas nuti-tiko, - sumikčiojau.

- Įvyko avarija ir tu patekai į komą, daugiau mes nieko nežinom... - dar vienas nepažystamas veidas.

- Tačiau dabar jau tu pabudai, - man patinka šis optimistas.

- kai-kaip tai įvyko? - nesuvaldžiau savo smalsumo.

- kaip sakė Jin mes daug nežinom, nes tuo metu nebuvom su tavimi, tačiau vienas tavo draugas buvo kartu su tavimi ir kaltina save dėl šio įvykio... Nuo tada jis su mumis nesikalba, - kiek jų čia?

- Verčiau paklausk jo, ne mūsų,- vėl Jin.

- Gerai, bet gal galit man pasakyt savo vardus kas dar nepasakėt? Jaučiuosi kiek pasimetus, - tariau.

- Oh... ok as Jung Hoseok, bet gali mane vadinti hobi jei tik nori. - Tarė optimistas

- Aš Kim Namjoon, tavo brolis, - jau iš tono spėju, kad jis protingiausias vaikinas visoj šioj grupėj.

- atsiprašau, kad pertraukiu, bet, gyditoja, ar dėl to kad namjoon mano brolis as ji prisiminiau is visos jų grupės neskaitant tėvus? - Ką man daryt su savo durnu smalsumu, aišku, kad taip!!! Kodėl aš to klausiu?!!

- Na visko gali būti, - tepasakė. - didelė tikimybė kad taip.

Linkteliu galva įteigiamą pusę.

- Na gerai. teskit. - leidau pabaigti.

- Labas, mano vardas Kim Taehyung....

Toliau nesiklausiau ir mąsčiau apie savo brolį. Aš nesijaučiu taip lyg būčiau jo sese, tai man pernelyg keista....
Kai visi baigė paklausiau:

- Jūs sakėt kad dar yra vienas mano draugas, bet jo vardo nepasak-

Staiga pro duris įsiveržė kažkokia mergina su akiniais.

- atsiprašau, kad taip ilgai užtrukau man katik paskambino kad Moon pabudo. O labas, Moon, pameni mane? - ties paskutiniu sakiniuji atsisuko į mane.

- Labas? Nežinau atrodai kažkur matyta, tačiau nepamenu tavo vardo... - man rods man reiks iš naujo kalbėt mokintis, nes kalbu tikrai gan nuobodžiai.

- Smagu kad atrodau bent kiek matyta, mano vardas Sena ir aš buvau tavo bff tikiuosi ir toliau busiu.

- Na kai ilekei į palatą tu man jau iškarto patikai, - linksmai tariau.

Visi nusijuokėme.

- Na gerai jai jau reikia pailsėti, po savaitės tave paleisiu galėsi gryzti namo, - tarė daktarė.

Gyditoja nusišypsojo man ir išėjo iš palatos, visi kiti sekė paskui ją.

Kim Taehyung P.O.V.

Kai pamačiau ją prasimerkencia truputį sutrikau, ji atrodė truputi kitaip nei anksčiau... Prieš patenkant jai į komą.... Gražesnė... Ką aš čia galvoju, jugi ji beveik pora su jungkook. Nors jei ji jo ne prisimins, o jis jos neprisileis as galesiu pabandyt su ja tapti pora, tik kad jungkook nenudetų. Bet ar ji pamiltu tokį kaip aš? Jugi mes bendraujam jau beveik ištisus 9 metus, o esam tik draugai...

O, mano eilė prisistatyt! Kai kalbu jos gilios akys žiūri į mane taip uzsisvajijusiai, gal aš jai taip pat patinku? Būtų tikrai nuostabu... Pala, bet ji taip pat žiūri ir į visus kitus... Na tai turbūt tik sutapimas... O neeeeee... Man rodos ji dabar nori sužinot jungkook vardą, o kas jei jis jei kažką primins ir tada neturėsiu progos su ja susibendrauti?! O kas jei ji prisiminusi viską supyks ant mūsų, kad mes tuo metu nebuvom šalia?! Ačiū dievui pasirodė Sena. Čia turbūt pirmas kartas kai aš jai dėkingas...

O regis mums jau reiks eiti... Atsisveikiau su Moon ir isedau į mūsų autobusiuką su kitais vaikinais. Kažkas pabeldė į langą. Tai buvo Sena.

- Atleiskit, kad trugdau, bet gal galėtumėt pavežė iki namų? Nes pavėlavau į autobusą?

- mielu noru kaip tik dar 3 laisvos vietos liko, - Namjoon.
- ačiū, - padėkojo sesuo.

Na ką dabar aš turėsiu dar ir vienoj mašinoj važiuotų su savo mažąją sesute? O vargeli...

Milanos P.O.V.

kadangi pavėlavau į autobusą teko prašyti namjoon kad pavežtu. Džiaugiuosi kad jis toks draugiškas ir visada sutiks pavėžėti, ne taip kaip mano brolis.

AAAHHHHHHH visos tos 3 vietos yra šalia mano brolio, na ką teks sėstis ten.... . Visa kelią aš tae tylėjom priešingai negu kiti nariai. Kol stovėjom prie šviesaforo, yoongi priėjo prie manęs ir paklausė ar viskas gerai, kad tyliu.

- taip, tiesiog nenoriu sėdėti šalia savo brolio,- pasakiau pasnibzdom.

Tae piktų žvilgsniu atsisuko lyg būtų viską girdėjęs.

- einam atsisesim kartu. šalia manęs yra laisva vieta, ji paprastai priklauso mano kuprinei, bet galiu ja užleisti tau,- pasakė ir nusišypsojo.

Nusišypsojau jam atgal ir nuėjau atsisėsti.
Kai jau tik ruošiausi atsisėsti, užsidegė žalia sviesaforo šviesa ir autobusiukas pajudėjo, o aš ne išlaikius liksvaro vos neparvirtau, tačiau yoongi mane sugavo savo ranka. Jis tvirtesnis nei maniau. Aš truputį israudau, nes visi kiti nariai išskyrus tae į mus žiūrėjo. Jis apie kažką galvojo, bet man nesvarbu.

Atsisėdau į vietą šalia yoongi.

-ačiū, kad sugavai mane, -  padėkojau ir uzsikisau plaukų sruoga už ausies, kuri uzkritoman ant veido kai suga mane sugavo.

-Ner už ką, -  atsakė ir nusisypsojo.

- oooooooo, nauja porelė,- ir patenkintas nusijuokė jin.

As tik piktai į jį pazvelgiau

- tylek, tik padedu žmogui jei aklas esi Ir nematai kas vyksta iš tikrųjų, o ne tavo mažoje gauruotoje galvelėje, - užstojo Yoongi.

-na gerai gerai jau, - ir dar kartą patenkitas nusijuokė.

Visa likusi kelią su yoongi kalbėjom apie daug ką, taip bandydami nekreipti dėmesio į kitų narių žvilgsnius.

Gryzus namo iskarto griuvau ir lova ir užmigau.

Yoongi P.O.V.

Paleidę Seną namo nusprendėme kad reiks surengti Moon gryžimo mini vakarėlį ir pakviesti Seną gyventi pas mus, nors ir kaip Tae priešinosi dėl 2 varianto. Nusprendėm, kad pradėsim ruoštis savaitei įpusėjus, nes dabar visi esam mirtinai nusikalę.

Vos tik gryzom namo visi ėjom į savo kambatius, na o aš kaip žinia iškarto užmigau.

__________________________________

Na štai ir pirmoji dalis. Tikiuosi patiko. Jei kažko nesupratot ar radot klaidų plz com Ir jei ne gaila vote.
I purple you💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora