(Moon P.O.V)
Hobi manimi rūpinosi lyg būtų mank antras brolis. Jugi aš buvau dingusi kokiai vienai ar dviejoms valandoms! Jetau, hobi.... Koks tu jautrus...
- Hoseok... - prabilau aš, kol kiti vaikinai kalbėjos.
- Mh? - jis greitai atsisuko į mane, turbūt tikėjos, kad pagaliau kažko jo paprašysiu, nes jau ištisą pusvalandį mane kalbina kažko jo paprašyt.
- Kodėl tu manimi taip rūpinies? Ju gi buvau dingusi vos valandai ar trupitį daugiau.
- Naaa.... Tu man kaip sesė ir.... Tiesiog pati žinai, kad esu labai jautrus žmogus... - prabilo jis kiek tyliai. Atrodė jog jis tuojau apsiverks.
Aš pribėgau prie jo ir greitai jį apsikabinau. Oj.... Hobi, hobi our sunshine ☀
- Matau, kad aš tau svarbi, bet nesirūpink manimi taip, jugi žinai, kad yoongi mane išmokė apsigint...
- Na taip, bet vistiek....
- Jokių ' bet', hoseok, tau pačiam reikia skirti laiko sau. - tariau rimtai žiūredama į jį.
- Bet... - jis ruošėsi kažką sakyt, bet pamatęs mano žvilgsnį užtilo.
- Hoseok, eikit su vaikinais kažkur pasilinksmint ar dar ką panašaus,- paliepiau. - Ju gi negalit pastoviai aplinkui mane strykinėt.
Jis į mane pažiūrėjo maldaujamu žvilgsniu. Kodėl jis man tiek daug padeda? Ju gi neskolingas.
- Hobiii.... - nutesiau.
- Gerai.... Einu.... - jaučiuosi kaip Jin.
( Time skip)
jau kokios 2 val kaip sėdžiu savo kambarį ir sau kažką paišalioju.
Hmmm... Gan įdomu.... Aš tiesiog nemastydama piešiau tai kas šovė į galvą ir štai aš nupiešiau juos.
Pala, pala.... O kaip kiti vaikinai? Ir Sena? Ar jie gryžo? Aš nieko negirdėjau.
Reik nusileist į apačią ir patikrinti.
Nusileidau, o nieko nėra.
Apiekau visus namus - nieko.
- Kur tie debilai dingo? - garsiai paklausiau. - ahhh... Taip.... Virtuvė, - suburvėjau sau po nosim vietą kurios dar ne patikrinau.
Ant šaldytuvo ir VĖL gavau raštelį. Jame buvo parašyta:
Miela, Moonjoon ir Chaeyeonchae (tas antras tai mano korietiškas vardas, žn keistas, Bet viatiek, tokį jau gavau),
Gal galit susidėt daiktus vienai nakčiai ir pasiruošti ilgai kelionei iki 17:00?
Ačiū, myliuSeokjin♡
17.... O kiek dabar? OMG!!! 16?!!! Ar spesiu?!!!
ESTÁS LEYENDO
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...