♥{12}♥

38 8 14
                                    

Staiga, kažkas mane pažadino. O jau atvažiavom prie jūros.
- Jin ką mes čia veiksim? - paklausė jungkook.
- Maudysimės, o ką daugiau? - laisvai atkerta.
- Suuuu... Drabužiais? - paklausiu aš.
- Taip,-jis ramiai taria. - O kažkas ngerai?
- Ne, ne viskas gerai, - teisinuosi. - Tiesiog... Keista... Kas drabužius skalps?
- Nesijauding dėl šito Tae Tae, - nerūpestingai tarė Meida. - Jugi mes čia atvažiavom linksmai ppraleisti laiką,- paėmė mane už rankos ir nusitempė į jūrą. Neturėjau aš to padaryt ir ar neturėjo ji būti užrištomis akimis? Aish... Kam rūpi.
Mes surengėmė nardymo varžybas. Pirmi 2 nėrė Jungkook ir Meida. Pirmas išnėrė Jk, nors ištvėrė vos kelias sekundes. Mes laukėm kol meida išnirs, bet ji neišniro jau 1 min, o mes kaip jos daugai žinom, kad ji taip ilgai neišlaiko oro plaučiuose.
Aš nusiėmiau maikę ir nėriau į vandenį paskui ją. Visur dairiausi, bet niekur jos neradau. Staiga, ant dugno pamatau gulintį žmogų. Pamačiau ilgus besiplevesuojančius plaukus. Ten Meida. Greitai ištraukiau ją iš po vandens. Greitai paguldau ją ant smėlio ir badau gaivinti, bet nesėkmingai. Nejau reiks daryti dirbtinį kvėpavimą? Gallll... Geriau paliksiu tai Jungkook... Žinau, kad atrodau kaip balys, betttt... Jiedu geresnė pora.
- Jk, - krepiuosi ir žvilgsniu parodau į Meidą.
- Kas ją išgelbėjo, tegul ir tenka "garbė" ją gaivinti, - po tokių Jk žodžių kiek sutrikau. Jis net kabutes parodė. Ir staiga iš niekur išgirstu kosėjimą. Greitai atsisuku.
- Ar tokia jau "garbė" čia mane "bučiuoti" ?
- Uuuuhhhh. - aš visiškai pasimečiau.
- Gerai, tiesiog dingstu iš čia, - tarė ji apsisuko ir išėjo.
- Palauk!- Suškukau pavymui, bet ji neatsisuko ir ėjo toliau.
Staiga man pradėjo suktis galva ir viskas aptemo.

Atsimerkiu. Pajaučiu Meidos galvą po savąja. Tai buvo tik sapnas. Atsikvepiu. Visa laimė. Nusišypsau. Pamatau Jimin į mane žiūrinti sunerimusiu žvilgsniu.
- Kas? - tariu pašnibždom, kad neprižadint Meidos.
- Kai miegojai, pastoviai raukeisi ir silpnai judinai galvą, - susirūpinęs pusbalsiu kalbėjo Jimin. - O dabar šypsais. Ar viskas gerai?
- Taip, tik eilinis košmaras, - ramiai tariau. - Tiesiog pabudęs atsikvepiau, kad tai tik sapnas.
- Malonu gordėti kad tai tik eilinis košmaras, nes mes visi buvom sunermę.
- Ptikėkit viskas gerai, - labiau raminau save, o ne juos. Nes mes dabar važiuojam prie jūros. Man neramu.
Pajuntu Meidos ranką nukritusią ant manosios, švelniai ją suspaudžiu. Ji tokia šalta. Paj7ntu kaip jos ranka sujuda, turbūt jau bunda. Arba ne. Ji taip stipriai suspaudžia mano ranką, kad net suskausta. Matau kaip ji gūžiasi.
- Psst.. Jimin, - pašnabždu. Jis atsisuka. Žvilgsniu parodau, kad ją reik apsikabinti. Abu taip ir padarėm. Pajutau kaip ji atsileidžia. Man pačiam net palengvėjo.
Po 10 min keloo pagaliau atvažiavom. Išviso važiavom 1 val.
Bandžiau pažadinti Meidą. Švelniai paglosčiau jai galvą. Tai visada ją pažadina. O! Kaip nepagalvojau jos taip pabandyt pažadinti kol ji komoj gulėjo? Aiisshhh... Koks skirtumas.
- A-ar jau atvažiavom? - pabudo.
- Taip, - su šypsena tariau.
- Ku-kur mes?
- Pamatysi, - pasakiau, paėmiau ją už rankos ir nusivedžiau prie jūros.
Pašnibždėjau Jk, kad atrištu jai akis. Taip ir padarė.
Jai atsimerkusi ji truputi susmuko, bet Jungkook ją sugavo. Ji ir vėl atsistojo.
- Ar viskas gerai? - paklausė jungkook.

Na štai ir prašom. Dar viena dalis. Tikiuosi patiko. Šita jau trumpesnė, nes tingiu rašyt.

Žinutė istolejiminsjams7
Jei nepaustini snd dar vienos dalies. Lauk manęs šianakt. Geriau poste. Patikėk. XDDDDDDDD

Mirštu iš juoko 😂😂😂Nzn kdl bet sitą rasydamą zvengiu xddd

Purpleeeee youuuuuuuu

Purpleeeee youuuuuuuu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Where stories live. Discover now