(Moon P.O.V)
Pamokos ėjo gan sklandžiai, tik, kad Yoongi neatrodė toks kaip visada. Turbūt jį gan stipriai sukretė tai kaip hobi reagavo ir, tai kad jis pamiršo savo geriausią draugą kuria jam kaip brolis ar net daugiau ( iš broliškos pusės jei ką)
( Time skip)
( po pamokų)
Dabar aš stoviu mokyklos kieme ir laukiu Jaehoo. Jis man turi pasakyt kažką svarbaus. Žinoma ir aš jam turiu kai ką svarbaus pranešti. Po praeito vakaro ir mano pokalbio su Jungsoo.
* Prisiminimas*
- Ummmm.... Kodėl mane pasikvietei? - susinervino ji.
- Mačiau kaip žiūri į Jimin. - rimtai tariau.
- K-ką turi omeny? - viskas aišku.
- Tau jis patinka.
- N-ne.... Ką tuuu.... - ji meluoja. - jugi jis tave nusižiūrėjęs.
- Gal, bet tai nedraudžia tau nejausti simpatijos jam,- vis dar ramiai kalbu. - be to mačiau kaip jis į tave žvilgčioja.
- N-neee.....
- Jungsoo, - kreipiausi. - Aš žinau, kad jis tau patinka ir to nepakeisi.
- Ahhh... Gerai, gerai, laimėjei.... Jis man patinka.... Bet ką man dabar daryti ? Kas jeigu aš jam nepatinku? Kas jei-
- Gedre, nusiramink, - raminau. - vuskas po kiek laiko susidelios į vietas ir -
- Ne. Tu žinai, kad ne. Pameni kas nutiko praeitą kartą kai turejau simpatija?
- Nesijaudink, pamenu.
- Negaliu leisti, kad tai pasikartotu...
- Ir neleisim,- kaip ją nuramint? - pamatysi. Tik pasikliauk manimi.
- Gerai...
- O dabar gryžtam pas vaikinus, - pagaliau ji nusiramino. - kol jie nepamanė, kad kuriam planą kaip juos nužudyt.
- Einam, - ji sukikeno.
*prisiminimo pabaiga*
Būtu gerai, kad toji žinia nuo Jaehoo būtu susijusi su jimin ir tai jog jam patinka Jungsoo, bet tam maza tikimybė KOL KAS.
(Jaehoo P.O.V)
Po pamokų nuėjau link Jimin klasės. Man būtinai reik sužinot, kas toji laimingoji kurią jis nusižiūrėjęs.
Priėjau prie Japonų k. Klasės. Kaip tik iš jos dabar išėjo Jimin.
- Labas, galiu trumpam pasiskolinti tave?- greit paklaust
- Gerai, o kam?
- Pameni vakar vakarą?
- Taippppp....
- Na.... Ir pameni sakei, kad yra kita mergina kuri tau patinka? Noreciau suzinot, kas ji, nes man irgi patinka 2 merginos, tai zn kad tos pacios nebūtų, - stengiaus kuo lečiau ir ramiau viska psakyt, bet nemanau, kad pavyko, nes labai skubu susitikt su Moon.
- Ak..... Joooo.... Del šitooo.... - pradžia sakinio jis tarė letai ir kiek susijaudimęs, tada apsidairė ir paskutinius žodžius išbėrė greit kaip žirnius, - tai tavo sesė.
- K- ką? - sutrikau.
- jooi... Tokios reakcijos ir tikėjaus...
- Aš nieko prieš, tiesiog nustebau.... Jugi galėjo būti, kad ir kokia.... Na, nežinau..... Haw...?
- pffff... Nejuokink, - nusijuokė vaikinas. - ta boba su 20 kilogramų makiažo? Aš net nesuprantu kaip Dohun su ja ištveria.
- Na taippp... Tu teisus.... Na geria turiu lėkt, - tariau ir pradė jau bėkt link mokyklos kiemo.
- Palauk! - sušuko jimin. - draugai?
-Draugai! - sušukau atgal.
( Mokyklos kieme)
( Moon P.O.V)
O štai pagaliau ir Jaehoo prisistatė.
- Turiu tau gan gerų žinių? - kupinas laimės sušuko jis.
- Aš taip pat! - atsakiau.
- na gerai, tu pirma, - leido pradėtman ho ho.
- na gerai, nesiginčiju, nes žinios tikrai puikios. Jungsoo patinka Jimin.
- Nori pasakyt, kad mano sesei patinka Jimin?! - jis vos nerėkė. - Jam ji taip pat patinka!!!!
- K-ką???? YAAAZZZZZZZZZZZZZZZZ
Na štai dar viena dalis, tikiuosi buvo smagu skaityt šią dalį💜
Luv u all 😘💋❤️💙💛💚
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...