( Time skip)
( Vis dar Moon P.O.V.)
Nusileidau į apačią. Nuėjusi į virtuvę su tuščia lėkšte rankoj ir laišku kitoj. Pasižiūrėjau į Tae ir Jungkook veidus. Jie abu nusisuko nuo manęs. Tuomet pastebėjau piktą namjoon žvilgsnį veriantį juos kiaurai.
- Tai.... Kas laiške? - paklausėmanęs Suga.
- Sveika, Moon,
Šiuo metu kai tau tai rašau tu dar vis guli komoj, tikiuosi tai skaitai tu ir esi jau pabudusi.
Manęs turbūt net neprisimeni, bet viliuosi, kad man atrašysi.
****@*******.com čia mano gmail.
Luv yu ;)
Jaehoo ♡, - perskaičiau laiškelį.- Ir dar su šiedele.... Pasirašė? - sutriko jk.
- Luv yu??? - nesuprato tae.
- Tu žinai kas jis? - nesusilaikė nepaklausięs jimin.
- Vaizdas toks, kad jūs visi ją įsimilėję, - susiraukęs tarė namjoon.
- Pritariu Namjoon, - prisijungė Suga.
- Moon tu jį pameni? - švelniai paklausė Sena. - Jaehoo?
-Taip. - trumpai atsakiau.
( Time skip)
Dabar sėdžiu prie kompo ir rašau laišką Jaehoo.
" Brangus, Jaehoo,"
Ne, ne, ne ir dar kartą ne.
" Mielas, Jaehoo,"
O kas jei aš atsiminiau ne jaehoo?
" Sveikas, Jaehoo,"
Taip, puiku.
" Sveikas, Jaehoo,
Taip, tą laišką skaičiau aš. Kim Moon. Ir taip aš tave atsimenu. Vos perakaičiusi tavo vardą sugryžo visi MALONŪS prisiminimai. Ar yra buvę ir kitiokių? Tarkim kai mes ginčijomės ar panašiai? Nes nieko kitą nepamenu tik linksmas dienas ir vakarus su tavimi ir tavo sese Jungsoo, bei Sena.
Pamenu kaip davėm Jungsoo pravardę Giedrė, nes jos mintys visada būdavo giedros, ji visada rasdavo išeitį.
Tikiuosi ji nepasikeitė kaip ir tu. Bei viliuosi, kad dar susitiksim.
Moon♡"Išsiūsta.
Ahhhh... Koks palengvėjimas.
Net nepajutau kaip man ant kelių užšoko Yeontan ir pradėjau jį niurkyt, o tada turbūt užmigau.
( Jungkook P.O.V.)
Žinau, kad Moon brolis uždraudė mums visą dieną su ja neaikalbėti ir, kad mes tai pažeidėm ir, kad aš dabar einu pažeisti jo nurodymus, bet ką jau padarysi... Aš esu rakštis subinėj ir niekad nieko neklausau. Be to, negaliu nė dienos neištverti jos nematydamas ar su ja nepasikalbėjęs.
Pasibeldžiau. Nieko. Dar kartą, tik kiek tyliau, kad Joonie ne išgirstų. Vis tiek nieko.
Pradariau duris. Lyg nieko nesimato, bet atsisukęs prie rašamojo stalo pamatau neapsakomai mielą vaizdelį.
Moon miegojo Yeontan ant nugaros ar bent taip atrodė, o Yeontan ant stalo.Awwwww.... Negaliuuuu....
Paėmiau Moon į rankas nuotakos stiliumi ir paguldžiau į lovą. Pukuotuką šalia jos.
Staiga suprantu, kad šį mielą vaizdą norėčiau matyti kas rytą. Nejaugi aš vis dar ją myliu?
( Moon P.O.V.)
( Morning)
Mane prižadina žadintuvas ir kažkas judančio ir šlapio ant mano veido.
Yeontan žadina mane. Aww koks mielas šuniukas.
PALA!!! Jugi šiandien pati pirma diena mokykloj!!! Apsidairau. Atidarau spintą. Joje randu mokyklinę uniformą, o ant jos prikabintas raštelis.
Laba ryta, gražuole,
Labai mielai atrodai kai miegi, samgu būtu tai matyti kas rytą. Nu nesvarbu.
Štai tavo mokyklinė uniforma, nesuprantu, kaio jūs tokias galit nešioti?? Kažkas nenormalaus. Tiek to.
Susitiksim prie pusryčių stalo ;)Tavo Tae Tae ♡
Tavo Tae Tae? Širdelė? Kas ryta? Jis ką mane įsimilėjo??? Šitą beutiful pabaisą??? Pfff... Juokaujat turbūt.
Pasiemu uniformą ir apsirengiu. Uff... Tae buvo teisus... Pasibaisėtina... Ant kiek trumpas sijonas?! Na nežinau kaip kitiems, bet man patiktu, kad jis būtu ilgesnis...
Nusileidusi į apačią pamačiau Seną su tokia pat uniforma kaip mano ir visus vaikinus apsirenhusius viendomis uniformomis.
Aaaaaaa jir visi taip gerai atrodo.
- Laba ryta, - pasisveikinau.
- Laba, laba, - atsakė visi choru.
- Štai tavo pusryčiai, - padėjo man lėkštę su vafliu po nosimi Taehyung.
Mmmhmmmmmm...
- Ačiū, - tariau ir mano veidą papuošė gigantiška šypsena, atrodė, kad jau nuo ausies iki ausies.
Apsikabinau jį.
- Eiiiii.... O kur man apsikabinimas..... - susierzino kūdikėlis.
- Va prašom, - apsikabinau Jk ir pakštelėjau jam į žandą, - patenkintas?
Dabar jo veidą puošė didesnė šypsena nei maniškė prieš tai. Visi nusijuokėm. Kol kiti valgė ir pliurpė, aš nuspredžiau kai ko paklausti Tae...
Štai ir dar viena dalis!!!! Žinau labai trumpa, tik 600 žodžių, bet ką jau padarysi...
Luv u all 💞💜
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...