Tiesą pasakius Jungkook gaminti makaronai visai skanūs. Ne tokie kaip geri kaip Jin gamybis, bet jau ne tokie ir blogi. Visą laiką valgant mes juokėmės ir kalbėjom nesąmones, o man iš galvos vis neišėjo viena mintis - ką mes veiksim pavalgę?
Kai pavalgėm visi sunešėm indus į indaplovę. Kol ji plovė Jin prabilo:
- Jei pamenat, aš minėjau, kad šiandien ne tik valgysim "šventišką" vakarienę, bet ir dar kai ką daugiau veiksim. Tad dabar prašau visų lipti į mašiną.
Visi sulipom.
- Taiii... Kur važiuosim? - neištvėrusi pajlausiau.
- Pamatysi, o dabar paprašysiu tavo žaviojo princo kuris sėdi tau po kairę uždengti akis (Jimin), o kito, kuris tau po dešine kai išlipsim duoti tau ranką (Taehyung),- paliepė Mama Jin.
- Geraii.... - Susigėdau.
Pažnibždom paprašiau Jimin, kad dar kol kas neuždengtu akių. Jis sutiko. Pasižiūrėjau į Jk. Jis sedėjo už manęs. Atrodė kiek nusiminęs. Reiks kažkaip jį pralinksmint. Ahh!!! Jau sugalvojau!!
Linktelėjau Jimin, kad jau gali uždengti akis. Važiavom pusvalandį, o Jimin rankis jau pavargo, tad vėl pašnibždom pamaldavau, kad atleistu, bet jis nesutiko. Tuomet pasakiau, kad žinau kaip palengvint jo darbą. Jis nesutiko ir vėl. Tuomet paklausiau ar jis manimi nepasitiki. Iškarto paleido.
Pasikuitusi rankinuky rdau seną skarelę. Nežinau iš kur. Pasakiau Jimin, kad man gaila Jk ir, kad jis paprašytu jo pagalbos man užrišti skarelę ant akių.
- Psst... Jungkook, - sušnibždėjo jimin. Jungkook neišgirdo. Jis su ausinėm. Jimin bandė atkreipti jo dėmęsį, bet nesėkmingai. Tuomet man į galvą šovė geniali mintis.🔥Jungkook 🔥
Meida: Psst... Jungkook
Jungkook: Ko?
Meida: Reik tavo pagalbos.
Jungkook: Tai eik pas savo Jimin ir paprašyk jo.
Meida: Jis mato tavo žinutes!!!
Jungkook: Ir kas man iš to?
Meida: Ahhhh.. Jk.... Ne aš kalta, kad neatsisėdai šalia manęs! Ir ne aš kalta, kad Jin taip suskirstė!!! Tiesiog paklausyk ką tau Jimin pasakys ir padaryk taip!!! Gali?!
Jungkook: Galiu, bet tik su viena salyga. 😈
Meida: Kokia???
Jungkook: Niekada nevadink manęs Oppa ir vietoj šito ar mano vardo vadink mane Kookie arba Bunny
Meida: Kokia tau nauda iš to???
Jungkook: Tai man asmeniškai yra nauda.
Meida: Yaaaahhh... Gerai, gerai oppa...
Jungkook: Meida.... 😒
Meida: Gerai BUNNY. Bet dabar paklausai Jimin ir užriši tą skarą man ant akių!!!
Jungkook: Ok. No problem. 👌
Jungkook užrišo man ant akių skarelę.
Po kokis minutės Tae pasiūlė man pasiklausyti muzikos su jo ausinukais. Jis įsikišo vieną sau į ausį, o kitą man. Mes klausėmės jų sukurtų dainų.
Po kokių 10 minučių užsimaniau miegoti ir man pradėjo svaigti galva. Stengiausi išsilaikyti, nes jei užminsiu atsiremsiu arba į Tae arba į Jimin petį ir tai gali ižeisti Jk. Aš nenoriu, kad šis vakaras nusieitu šuniui ant uodegos, todėl nes netyčia suerzinau Bunny. Tačiau neatsilaikiau miegui ir nuvirtau ant dešinės pusės.
(Taehyung P.O.V.)
Visi sulipom į mašiną. Aš atsitiktinai atsisėdau šalia Meidos, bet nesigailiu. Po 30 min kelio matau, kad Jimin traukis rankas nuo meidos akių. Piktai į jį debteliu, jis man atgal lyg sakydamas aš ja pasitikiu. Na ką daugaiu nesikišu.
Ji kažko ieškojo kuprinėj. Skarelės. Ji turbūt paprašys, kad Jimin jai ją užrištu ant akių. Jimin badė, bet galų nesugebėdavo sujungti. Bandė prašyti Jk pagalbos, bet nepavyko. Tada Meidai šovė kažkokia idėja. Ji parašė Jk. Jis po ilgų įkalbinėjimų sutiko ir užrišo.
Važiuojantpamačiau, kad jai nuobodu, nes negali darytis. Tuomet sušnabždėjau jai į ausį:
- Gal nori muzikos pasiklausyti?
- Gal ir nieko būtu, bet aš nepasiemiau ausinukų, - gan liūdnai tarė pašnibždom.
- Imk mano, - ir daviau jai savo kaitį ausinuką ir į kišau į ausį, o kitą įsikišau sau.
Paleidau mūsų sukurtų dainų. Po kokių 10 min pasigirdo daina, kuri man labai patinka ir yra jos mėgstamiausia. Mačiau kaip ji nusišypsojo išgirdusi "Mikrokosmos". Aš prisiminiau kai aš ir Jk turėjom dainuoti tą dainą jai prieš miegą. Malonus prisiminimas.
Staiga, pajuntu kažką sau ant kairio peties. Ji užmigo. Pasižiūrėjau į Jk jis žiūrėjo į mane ir ją su šypsena. Nejau jis nepyksta? Jugi buvo jai uždavęs vieną svarbiausių savo gyvenimo klausimų jai, o dabar jis šypsosi. Jam turbūt bitė įgelė.😎Jungkook😎
Tae: Labas
Jungkook: Labas?
Tae: Ummm... Žinau, kad gan keistai nuskambės, bet kodėl tu į mane ir fiksę žiūri su banano dydžio šypsena?
Jungkook: Gražiai atrodot kartu.
Tae: O tai tu buvai jai uždavęs tą klausimą?
Jungkook: Na taiiiipppp.... Bet ir prieš tą įvikį ir po jo ji atsakė tą patį, o tai nebuvo nei taip, nei ne...
Tae: Auuu... Suprantu tave... Nors nieko niekad panašaus nejutau, bet mes jugi geriausi draugai, turim vienas kitą palaikyt.
Jungkook: Na taip tu teisus. Bet jei nori leisk laiką su Fiksę kaip nori. Tegul pati sprendžia ką nori. Ir jei tai būsiu ne aš, bent būsiu laimingas už ją.
Tae: Malonu tai girdėti iš tavęs.
Jungkook: Man ir, beje kokią dainą klausai?
Tae: Mikrokosmos, ate aš ir užsimaniau miego XD
Jungkook: Mano mėgstama daina 🎶. Na gerai, ate. Saldžių sapnų. 💤
Išsiemiau ausinuką iš ausies iš Fiksės taip pat. Įsikišau viską į kušenę ir padėjau galvą ant Meidos galvos. Taip ir užmigau.
Na štai dar viena daalllliiiiissss. Tikiuosi patiko, nors ir mažai veiksmo, bet vistiek. Kadangi db lija ir aš įkalinta namie GALI BŪTIį kelsiu dar vieną dalį, bet nieko neprižadu.
Purple youuuuuuuuuuuu
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...