Prasimerkiau. O ten... Taehyung... Kodėl visada jis???
Jis įnešė mane į vidų ir paguldo ant sofos. Tada suprantu, kad turiu padėyi Suga surengti vakarienę ar kažką tokio.
Pradedu stotis.
- A kur tu eini, - paklausė "princas ant balto žirgo" ( Tae). - Nemanai, kad turėtum pailsėti? Atrodai ne kaip.
- Man nesvarbu kaip atrodau, man svarbu padėti Suga. Jugi pats sakei.
- Ką man padėti? - įsiterpia Yoongi.
Aš piktai į jį debteliu.- Aaaa... Jau supratau. Tai nereiiiiik, pats susitvarkysu, - išsisukinėja Yoongi.
- Paklausyk, Yoongi, Milana, mano pati geriausia draugė kurią tyriu. Ir jei jau ketini jai pasakyt, kad ji tau patinka, tada verčiau padaryk jai įspudį, kad ji iškarto atsakytu teigiamai ir kol nesusirado kito crush. Aišku???- viską vienu atodusiu tariau.
- Taip.
- Sedėk kol kas čia, aš viskuo pasirūpinsiu.Paliepiau Jin paruošti šventinę vakarienę dviems, o mums kitiems kaip visada, ir, kad situaciją pasakysiu vėliau. Jungkook ir Taehyung paliepiau paserviruoti staliuką dviems ir mum likusiems virtuvę. Liepiau hobi sutvarkyti svetainę ir aplinką padaryt romantiškesnę. Namjoon paliepiau padėti tiems kuriems prireiks pagalbos. O pati su Jimin nuėjome papuošti Yoongi.
Neišsirinkom tarp šiū dviejū derinių.
(Gal galit jūs patarti???? Plz labai reik. Jei ne tai ne tada žn ką daryt, bet noriu, kad būtu ne vien mano istorija, o ir žmonių kurie skaito ir rašo com ačiū 😇😇😇)
Staiga iš apačios išgirstu Jin balsą. Jis kažkodėl kviečia mane.
Nusuleidusi pamatau Milaną. O varge..... Nespėjom... Dabar svarbiausia neišsiduoti.
- Labaaaaas, - džiugiai tariu jis 1000000000% pasiilgusi.
- Laba, laba. Kas čia vyksta? - klausia ji susidomėjusi.
- Aiii nieko įpatingo, tik prašau, padaryk paslaugą ir klausyk viską ką liepsiu daryt,- tariau.
- Na gerai.Mes nuėjom į jos kambarį ir kaip jai ir liepiau ji man pakluso. Padarėm jai makiažą, paleidom ir pagarbanojom plaukus ir išrinkom gražią suknelę.
Ir štai kaip aš atrodžiau:
Plaukus pasigarbanojau taip pat kaip ir Milana.
- Palauk čia, aš tuojau ateisiu, - pradariau duris ir į vidų įbėgo Yeontan. - Beje čia mano naujas šuniukas Yeontan. Jei nori pažaisk su juo kol ateisiu.
Nuėjau pažiūrėti kaip sekasi vaikinams.
Na štai nauja dalis. Super trumpa, bet man reik jūsų komentarų už kurį Suga drabužį balsuojat. Tada pratęsiu. Tikiuosi mano istorija jums patinka ir ačių, kad skaitot. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Beje atsiprašau už ne tokius pat veidus kaip buvo parodytą veikėjų aprašyme. Tiesiog sunku surasti, kad viskas taip pat atrodytu... Srr.
Beje Kai kuriū veikėjų vardai keisis, tad jei ką proeš kitą įstoriją pažiūrėkit dar kartą veikėjų aprašymą. Ačiū už tai, kad darot ko prašau, kas darot XD
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...