♥{32}♥

30 6 45
                                    

Visą tą laiką kol mes visi apart Jin ( jis ruošė valgį) maudėmės Taehyung kažkodėl tik keistai į mane žiūrėjo. Bet ne simpatijos puse, o net nežinau.... Lyg žiūrėtu ar man pavojus gresia? Jis ne karto ne žaidė su kitais vaikinais, nebent as prisijungdavau.

( Taehyung P.O.V)

Visą ta laik stebėjau Moonjoon. Man nerimas kuo tokiau tuo labiau kilo po praeito sapno ir jos poelgio papludimy. Kas jei taip vėl atsitiks??? Neatleisčiau sau... Visą laiką stengiaus atrodyti neutraliai, bet regis nepavyko.

- Taehyung... - prabilo Moon. - Gali trumpam atplaukti čia?

- Taip?

- Kodėl tu pastoviai mane stebi? Ta prasme lyg man kažkas grėstu, - ji atrodė sunerimusi.

Žinoma aš galiu bandyt išsisukt, bet nemanau jog man pavyks... Ji puikiai mane perkanda.

- Na.... Pameni pasakojau tau ta sapna ane?

- Tu man daugelį jų pasakojai...

- Na taip... Bet kalbu apie ta papludimy, - kuo toliau tuo labiau man darėsi sunku kalbėt. - Ir dar tas tavo poelgis....

- Tae, man viskas bus gerai, o jei me tai nebus tavo kaltė. Ju gi tu už mane neatsakingas. Jei atvirai, tai iš dalies būtu kaltas Joon, nes jis mano brolis.... Bet nekaltink jo garsiai jei kas nors man nutiks... Sakau tai, kad jei kažkas atsitiktu nekaltintum savęs.

Toks jausmas, jog ji ruošiasi pabėgt...

Ji priplaukė manęs arčiau ir stipriai apsikabino, lyg... Lyg atsisveikindama....

Ne. Viskas. Aš dabar tikrai jos iš akių nebepaleisiu. Bet tam, jog nesukelčiau jai įtarimo, jog kažką įtariu - apsikabinau taip pat stipriai ja atgal.

( Time skip)

( Vis dar Taehyung P.O.V)

Visą šį laiką stebėjau Moon. Tik šį kartą nebe taip akivaizdžiai. Bet regis, kad niekas to ir nepastebėjo.

Toks jausmas, kad ji tik taikosi su visais atsisveikinti ir pabėgti...

( Moon P.O.V)

Šiandien aš su visais atsisveikinu, nes
Man šianakt teks išsikraustyt....

Bent neteks eiti i nauja mokykla, taciau pradesiu lankyti dar viena mokykla - aš tapsiu trainee ir man teks ten bent savaitę pagyventi.

Aš taiiiippp bijauuuuu.... Vienintelis Joom tai żino, tad aš palapine su juo ir dalinsiuos. Į Seula važiuosiu su autobusu...

- Moonjoon, žinau jog jaudinies, bet pasistenk tai nuslepti. Dėl kitų.... - tarė brolis taip, kad girdėčiau tik aš.

- Gerai.... - tepasakiau.

( Time skip)

( Naktis)

Na ka, metas bėgti. Man įdomu kaip autobusai važiuoja vidury nakties? Gal tiksliau kodėl.

Bet nesvarbu.... Aš tuojau apsiverksiu... Palieku savo draugus vos savaitei.... Tačiau, man skaudu jog atsibudę jie manęs neras.... Kaip jie reaguos..... Moon, susiimk. Negali pravirkti būtent dabar.

Įsėdau į autobusa, išsėmiau ausinukus ir pasileidau " lovesick girls". Nežinau kodėl, bet man şita daina padėjo nusiramint.

Hallo žmonės, kaip matot visiškai nusivažiuoju ir įkvėpimo nera praktiškai.....
Ačiū skaitantiems, nors kažkaip kad tokiu nelabai ir yra....

Luv you all 💜

Strange Love [Ltu] [ BAIGTA] Where stories live. Discover now