~KURGU~

17.8K 294 47
                                    


Selam! Yeni bir kurgu!



Bir töre hikayesidir, berdel değil.
. . . .

Elif, hiçbir zaman babasına karşı gelemeyen bir kızdır. Mardin'de kimseye sesini çıkartamayan saf bir kızdır. Sesini çıkartmamasının, çıkartamamasının sebebi ise geçmişe dayalıdır.

Miraç, Mardin'in genç ve sözü dinlenen ağalarından biridir. İçine kapanık olmasının yanı sıra sözünden çıkana acımaz. Tam bir kontrol manyağı olmasıyla beraber istemediği sürece hiçbir şey yapmaz.

. . . . .

Korkumu ve titreyen bedenimi belli etmemek için ellerimi yumruk yapıp başımı dikleştirerek ela gözlerimi yeşil gözlerine kenetledim. Yanıma yaklaştığında ne kadar geriye gitmek istesemde olduğum yerde durdum.

Aklımı okumuş gibi sert sesiyle konuştuğunda uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Kaçmayı aklının ucundan bile geçirme."

Tek kaşım havaya kalkmış ona bakarken alayla güldüm. Öyle dediğinde kaçmayacağımı düşünüyordu herhalde, bu fikrimden bende pek emin değildim aslında. Alaylı cevabıma kendisi de sırıtmış ardından bana babamında kurmuş olduğu cümleyi kurmuştu.

"Emredersiniz AĞA'M."

"Böyle bir girişimde bulunursan küçük kardeşin kiminle evlenecek?"

Kardeşim daha çok küçüktü, asla izin veremezdim. Onunda bu bataklığa düşmesine izin veremezdim. O daha on dört yaşındaydı. Belkide kardeşimle beraber kaçabilirdim.

Ona baktığımda yüzümün her ayrıntısını inceliyordu. Neden bu kadar derin bakıyordu?

Gelen gözyaşlarımı tutarak rüzgarın saçlarımı savurmasına izin verdim. Bir an yanımda olan uçuruma baktım. Bu kararımdan anında vazgeçtim. Böyle bir şey yapmayacaktım, güçlü duracaktım. Tekrar ve tekrar her zaman yaptığım şeyi yaparak sustum ve gözümden akan yaşla beraber arkamı dönerek arabaya ilerledim.

Sırtımdaki yük canımı acıtıyordu ve bu daha başlangıçtı. Bunu adım gibi biliyordum...

. . . . .

•Düzenli olarak bölüm gelmektedir.
•Kadınları ezmek amaçlı değildir.
•Kapak tasarımı 'kayipgalaksin6'.
•Diğer kitaplarıma da bakarsanız sevinirim.

. . . . .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Ihm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ihm.. ya..vaşla b..iraz!"
Beni dinlemezken hızlı haraketlerine devam ediyordu. Zevk alsamda canım biraz olsun yanıyordu, ancak şu an ki ortamı bozmak istemediğim için sadece uzun tırnaklarımı geniş omuzlarına geçirmeyi tercih ettim.

Eve girer girmez seks?
Biraz sabırlı olabilirdi...

Gerçi benim de ondan farklı bir yanım yoktu...

"Ah! Gerç..ekten!"
"Adımla inlediğini duyamıyorum güzelim."
"As..il!"
"Hmm?"
"Koca poponu şaplaklayacağım! Canı..m acıyor! Send-"
"Bugün bunu yapabilirsin güzelim, ama şimdi sadece inlemelerini duymak istiyorum..."

Aldığım zevkin haddi hesabı yokken, ben artık yavaş yavaş tükeniyordum. İçimde bir şeyler koparken derince inledim.

"Asil! Ihmm!"

. . . . .

Melodi BUZDAĞ

Erkeklere güvenmeyen, insanlarla gerekmedikçe konuşmayan ve mesafesini koruyan bir genç kız.

Asil KAYA

İstediğini elde eden, soğuk davranış ve tavırlarıyla bilinen bir genç adam.

Bu iki genç birbirlerine olan çekimlerine engel olabilecek mi?

. . . . .

~DİKKAT~
~Küfür ve cinsellik içeriklidir.
~Düzenli olarak bölüm gelecektir.
~Diğer kitaplarıma da bakarsanız sevinirim.

. . . . .







Sağlıklı kalın...

İZ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin