25.BÖLÜM

12K 529 956
                                    


Elim uyuştu amk
Şu medyadaki kurguya bakarsanız çoksel olurrr +18😈🥵


Benim arkım sırf Bahar delirsin diye grubumuz adını böyle yaptı;

Bahar'ın delirmesini istiyormuş 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar'ın delirmesini istiyormuş 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


SINIR; 240 oy, 700 yorum.

Gençler yorumları yüksek tutuyorum, onu da gerçersiniz herhalde. Kolay, herkes birkaç random atsa bile geçer.








Nefes alırken işkence çeken bedenim, tüm uvuzlarım onu ölürme isteği ile yanıp tutuşuyor. Her şeye rağmen, onu gerçekten öldürmek istiyorum. İçimde engel olamadığım bu hisse karşı çıkmakta istemiyorum. Tek isteğim ölmesi...

Savaşırken, yorulup tükenmekten korkuyorum.

Ancak,

Ona istediğini vermeyeceğim...




Yüzümü tutan ellerini itip ondan tiksinircesine geri adımladım. Pislik, yüzüme bakıp sırıtıyordu. Göz yaşlarımı sertçe silip kaşlarımı kaldırarak gülümsedim. Nemlenen dudaklarımı araladım ve yanına yaklaşıp fısıldadım.

"Bu oyunu sen kazanamayacaksın."

"Sen bana rakip olmazsın."

"En büyük hatan, karşındakini rakip olarak bile görmemen."

"Sen benim sadece karım, çocuğumun anneai olabilirsin."

Şuh bir kahkaha attım. Ciddi miydi?


"Şunları eklemeyi unuttun; oyuncağın, canın istediğinde dövenileceğin, iki kuruşluk uçkurun için öldürdüğün bir kadın. Bunları unuttun..."

Burnunu sinirle sıktığında bana dönüp elini kaldırmasıyla yüzüme vuracakken hızla özel bölgesine tekme attım. Acıyla inlerken sinirden titreyen bedenimi sabit tutmaya çalışarak bağırdım.

"Sen, bana vuramazsın! Karşında bir kadın varken el kaldıramazsın! Bundan sonra karşında duracak kadına saygılı olacaksın! Yoksa sonuçlarına katlanırsın."

Bir hışımla kapıyı açtığımda aklıma gelenle gülümseyip ayaklanan Uraz'ın yanına ilerledim. Gülümseyen yüzüme anlam veremezken, elimi o pis yüzüne çıkartıp okşadım. İyice yaklaşıp dudaklarına fısıldadım.

"Senden boşanacağım ve kızımı da alacağım."

Elim yanağındayken, o şaşkınlıktan tepki veremezken hızla tokat atıp yüzüne tükürdüm. Bana dönmesini beklemeden kapının arkasında gördüğüm anahtarı aldığım gibi kapıyı kilitleyerek çıktım. En azından bana biraz zaman kazandırırdı bu.

İZ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin