16.BÖLÜM

17K 643 500
                                    



Yorumları dolduralımmm!!
Oyları daaa!!! 🥳🥳🤪🤪

190 oy 250 yorum alsam mı sizden??









"Sana istediğin şeyi vererek."

Uraz'ın dudaklarındaki küçük bir gülümseme söylediğim şeyden kaçamayacağımı gösteriyordu...

Sefa'ya bu sefer bir şey olursa dayanamazdım. Bana yardım etmek istiyorsu ama tek başıma da yapabilirdim ben, başarabilirdim!

Uraz yüzündeki küçük sırıtma ile yanıma yaklaştığında kalbim korkudan hızla atmaya başladı. Ben sadece önüme odaklanmış bakarken o iri bedenini bana yaklaştırıp yan profilden bakmaya başladı. Sadece önüme bakarken sakin olmaya çalışıyordum. Zira ensemde haraket eden parmakları sakin kalmama yardımcı olmuyordu.

"İstediğim şey? Neymiş benim istediğim şey?"

"Sana bir şans verebilirim."

"Şans?"

"Evet, şans."

"Peki, neden?"

"Normal olmak için her şeyi geride bırakmak için, belki.. seni sevebilirim."

Kulağıma yaklaştığında beni çok iyi tanıdığını anladım, yine de denedim. Belki bu şekilde kurtulmayı başarabilirdim. Güvenini kazanmam gerekiyordu.

Fısıltısıyla derince yutkunup nefesimi tuttum.

"Beni kandıramazsın Bahar, ben senin oyuna getirebileceğin biri değilim."

"Sen bilirsin, kurtulamayacağımı biliyorum. Bu yüzden sana şans vermek istemiştim."

"Sevgilim, birtanem yalan söylemeyi beceremiyorsun. Ben seni senden bile daha iyi tanıyorum. Şu an benden kurtulma şansın olsa düşünmeden kaçarsın, bunu biliyorum."

"Sen kaybettin Uraz, ilk defa böyle bir şey demişken sen beni geri çevirdin."

"Şu an sana bu kadar yakın olmamdan nefret ediyorsun, kokunu içime çekmemden nefret ediyorsun, sana dokunmamdan nefret ediyorsun, gözüne bakmamdan bile nefret ediyorsun."

Çığlık çığlığa evet hepsinden nefret ediyorum demek istesemde onu tanıyordum. O beni ne kadar iyi tanıyorsa bende onu o kadar iyi tanıyordum. Beni oyuna getiremezdi. Hafifçe güldüm ve alaylı bir şekilde konuştum.

"Bunu değiştirmen için bir teklifte bulundum ve sen bunu geri çevirdin. Bundan sonra da benden bir şey bekleme."

Dibimde olan bedenini ittirip ona bakmadan arkamı döndüm. Kapıya yaklaşıp kulpu tuttuğum sıra da istediğim cümleyi duymamla gülümsedim. Arkam dönük onu dinliyordum.

"Peki, bana bir şans veriyorsun. Bende bu şansı kullanacağım ve sende beni seveceksin. Lakin biliyorsun Bahar, kesin kurallarımın dışına çıkmak yok."

Derin bir nefes alarak sinirle arkama döndüm. Bu adam cidden manyaktı!

Başlattığım oyunu güzel ilerletmek adına normal bir şekilde konuştum.

"Uraz, daha şimdi sana şans verdim ve sen daha ilk dakikadan kural diyorsun. Bana güvenmezsen ben sana nasıl güveneceğim?"

"Biliyorsun, sabırlı değilim. Kıskanç biriyim, bunları dikkate al. Güvenini kazanacağım ve sende benim güvenimi."

"Her şeye kızıp bağırmasan normal bir hayatımız olabilirdi. Her seferinde canımı yakmasan belkide iyi geçinebilirdik."

"Ne yapmamı bekliyorsun? Sana deli gibi aşıkken senin beni görmemen canımı yakıyor."

İZ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin