Sınır: 295 oy.Hesabımdan çıkmıştım ve sonrasında tekrar hesaba giremedim. Watty şifremi kabul etmedi. Laptoptan bölüm yazıyorum ve e postamı onaylamayacağım, tekrar kabul etmezse diye. Bir yardımcı hesap var ve bu hesap sizlere benim söylediğim spoi içerikli yanıtları verecek. Duyuru panoma söylediğim duyuruları yazacak bu yüzden arada sırada duyuru panoma bakmanızı öneririm.
BİLİYORUM ÇOK BEKLEDİNİZ AMA HESABA GİREMEDİM VE TAM OLARAK ŞİMDİ HESABA GİRİŞ YAPTIM VE SİZLERE BÖLÜM ATIYORUM. Buradayım arkadaşlar, hepinizi seviyorum. Çok özledim. Hesaba giremddiğim içinde oturup ağladım ve bugün oldu, artık buradayım💜🖤
Çalan telefonumun sesiyle birlikte derin bir nefes aldım ve masadan çantama uzandım. Alya'nın okuldan çıkma saatine az kalmıştı ve bakıcısı arıyordu.
"Efendim, Alya'yı almamı ister misiniz?"
"Ben birazdan sana döneceğim. Uraz'a bir sorayım."
"Tamam."
Telefonu kapattığımda saçlarımı düzeltip ayağa kalktım. Kıyafetlerimi düzeltip kapıya doğru adımladım. Alya'mın doğum gününe de az kalmıştı. Ona da bir şeyler yapmak istiyordum. Bugün bunu da halletmeliydim. Uraz'ın odasının önüne gelince kapıyı hafifçe çaldım ve beklemeden içeri girdim. İçeride Feyza Hanım ve Boran Bey vardı.
Aniden girdiğim için utanmıştım. Keşke bekleseydim diye geçirdim içimden. Uraz bana baktığında kaşları çatılsada sonrasında küçük bir tebessüm etti. Konuşmasıyla Boran ile göz göze gelmemeye çalışarak onun yanına doğru ilerledim.
"Yanıma gelsene sevgilim."
"Kusura bakmayın, böldüm."
Feyza Hanım tebessüm ederek konuştu. "Sorun değil zaten bitmek üzereydi."
Bende ona küçük bir tebessüm ettim. Uraz'ın yanına geçtiğimde orta boyda olan sandalyesinden kalktı ve oturmam için çekti. Oturmayarak koluna dokundum ve biraz yaklaşarak fısıldadım. Bunu sadece şüphelenmemesi ve Boran ile ilgili herhangi bir şey söylememesi için yapıyordum.
"Alya'yı almaya gidecek miyiz?"
"Saati geldi mi?"
"Evet, bakıcısı aradı."
"Tamam, biz alırız. Bakıcıya gerek yok."
"Peki, ben hazırlanıyorum."
"Odanda beni bekle."
"Tamam."
Ondan uzaklaşıp Feyza Hanımın olduğu yöne döndüm. Boran'a kısa bir bakış attığımda zaten bana baktığını gördüm. Bakışlarımı ondan kaçırıp Feyza Hanıma döndüm.
"Kusura bakmayın, sizi de böldüm."
"Sorun değil, bir gün sizinle sohbet etmek isterim."
"Tabi, Alya'nın doğum günü olacak. Oraya da beklerim."
"Olur, seve seve geliriz. Değil mi canım?"
Boran kaşlarını çatarak Feyza'ya döndüğünde ben ise ikisine bakıyordum. Feyza ve Boran, sevgili miydi?
Uraz kolunu belime sardığında sırtımda sert göğüsünü hissettim. Kulağıma fısıldadığında ise hafifçe arkamı dönerek onu yanıtladım.
"Ne partisi?"
"Alya'nın doğum günü, zaten yapacaktım. Onları da çağırdım işte."
"Bunu evde konuşacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ 'Tamamlandı'
Teen FictionSırtıma döktüğü sıcak mumun suyu ile acıyla dişlerimi yastığa geçirip boğukça inledim. Anlımdan terler akarken sadece odasında uyuyan kızımı düşünüyordum. Hem onun için hemde kardeşim için katlanıyordum tüm bunlara. En başından kabul etmeseydim, işt...