5.BÖLÜM

28.7K 974 423
                                    


Sınır;145 oy.
Bölüm üç gün sonra sizlerle, sınır geçtiğinde tabii.








Sabah belimde olan sert kollar ile yerimde rahatsızca kıpırdandım. Boynum öpülmesiyle geri çekilmeye çalıştığımda gözlerimi açmaya çalışıyordum. Bileklerim başımın üstünde birleştirildiğinde gözlerimi açmış karşımdaki zebaniye bakıyordum. Rahatsızca yerimde kıpırdandığımda mırıltısını duymuş ve dudağımı dişlerimin arasına alarak eziyet çektirmeye başlamıştım.

"Kıpırdanma yoksa ileri giderim."

Boynuma konulan ıslak öpücüklerin ardından etimi dişleri arasına alıyordu. Canımın yanmasıyla kendimi tutup sesimi çıkartmadım, onun herhangi bir zevk almasını istemiyordum.

Göğüslerime inince soluklarım hızlandı, gözyaşlarım düşerken kendime ileri gitmeyecek diye tekrarlıyordum. Sonunda kafasını kaldırdığında sertçe gözyaşlarımı silip dudağıma yapıştı.

Birkaç saniye geri çekildiğinde tıslayarak tekrar dudaklarıma kapanmıştı. Emrine uyup dediğini yapmaya başladım.

"Karşılık vermezsen durmayacağım."

Sonunda işkencem bittiğinde yataktan kalkmıştım. Sızlayan dudağım, boynum ve göğüslerimle banyoya girip ılık bir duş almıştım. Bunu neden yaptığını biliyordum. Bedenimde iz bırakmaktan hoşlanıyordu.

Boynumun ve göğüslerimin görünmemesi için esen havaya uygun bir kıyafet seçmiştim. Uraz'ın keyfi yerinde ise bunu giymeme izin verirdi.


(Bahar'ın kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bahar'ın kıyafeti.)




Yüzümdeki morlukların en azından çoğunun geçtiğini görünce mutlu oldum. Sınavlara girip kazandığımda mutlu olmam gerekirken bedenimdeki morlukların azalması beni mutlu ediyordu.

Aynanın karşısına geçip pudra ile kalan küçük morlukları kapattığımda dudağıma hafif kırmızımsı bir ruj sürmüştüm. Gözüme dipliner sürüp ardından ise rimeli sürdüğümde makyajımı tamamlamıştım. Arada bir makyaj yapmaktan hoşlanıyordum. Aldığım şapkayı dolabımın kenarına koyup odadan çıktım.

Hemen karşı çaprazımda olan kapı açılmış içerisinden gündelik kıyafetleri ile Uraz çıkmıştı. Üzerimi süzdükten sonra gözleri yüzümde takılı kalmıştı.
Bir şey demediğinde arkamı dönüp Alya'nın odasına doğru adımlamaya başladım. Otoriter sesiyle konuştuğunda dediklerini onaylamaktan başka seçeneğim olmadığından usulca kafamı sallayıp mırıldanmıştım.

"Dışarı çıkacağız, o ruju bir daha görmeyeceğim."

"Tamam."

İZ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin