Şöyle bir kar yağsa keşke...Jelibonlar ağlayasım var, biraz hüzünlü bir bölüm olabilir şimdiden kb.
Önceki bölümdeki dokunma, fesat anlamda değil sömsmsksksk
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
SINIR; 240 oy, 800 yorum...
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻yorumları bilerek yüksek tutuyorum, siz geçersinizzz.
Herkes üç beş yorum atsa geçilir beeee🥺🥺DİKKAT👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
'Sormak istediklerinizi bölüm sonunda sorun, ona göre diğer bölümde aklınızda havada kalan şeyleri tamamlayayım. Eksik kalmasın yakında final, eksiksiz olsun. Özelden de yazabilirsiniz.'
DİKKAT👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
Boran, dediklerimin karşısında şaşırsa da kendini toparladı. Bir süre sonra dolan gözlerimden gözyaşımın akmaması için başımı yukarı kaldırıp bir süre bekledim. Boran, peçete uzattığında gülümseyerek elinden aldım. Kendimi toparladıktan sonra derin bir nefes aldım.
"Merak etme, bir yolunu bulacağız."
"Sosyal medyaya başvurmayı düşündüm."
Bana bakıp başını salladığında devam ettim.
"Ama bunu mahkemeden sonra yapmayı düşünüyorum. Kızımı olur da eğer, yaşam kaynağımı bana vermezlerse."
"Üzgünüm Bahar, sana gerçekleri söyleyeceğim. Yalan söyleyerek seni umutlandırmak istemiyorum. İlk duruşma da kızını Uraz alacaktır. Önemli olan diğer duruşma da bizim kızını alabilmemiz."
"Bilmiyorum, ben Alya olmadan yapamam ki." Gözümden düşen tek bir damla aslında her şeyi anlatıyordu. Yaşadığım acılar, o küçük gözyaşı gibi çıksın vücudumdan...
Hissetmeyeyim, görmeyeyim, duymayayım...
Kendimi toparlamak adını ellerimle yüzümü silip bir süre yüzümü kapatıp bekledim. Hayır, Alya'yı alacağım. Ondan kurtulacağım, bitecek...
"Şşh, tamam bitecek her şey. Ağlama."
Boran destek olurcasına omzumu tutup elini aşağı yukarı doğru haraket ettirdiğinde başımla onu onaylayıp önümdeki bardaktan bir yudum içtim.
"Bana her şeyi anlat."
"Sadece, abim bir cinayet işledi ve o pislikte bu cinayeti örttü. Ardından bunu kullanarak beni tehdit etti. Zamanında her şeyi denedim, aklına gelebilecek her şey. Hepsini denedim uğraştım, her gün dayak yediğim günler vardı. Kaçtığımda farklı cezaları olsa bile tekrar kaçıyordum. Bir süre sonra..."
Derin nefesler alarak kendimi sakinleştirdim. Yeni bir krizi kaldırabilecek değildim şu anda.
"Bir süre sonra, Alya oldu. İlk başta istemesemde sonra tek yaşam kaynağım o oldu. Kızım doğduktan sonra sadece şiddeti azaldı. Tabi, ben robot gibi dediklerini yaptığım içindi."
Aklıma gelen anı ile gözlerimi sıkıca yumup başımı birkaç defa salladım.
"Sırf..." soluklarımı kontrol edip devam ettim. "Sırf kızım yüzümde, bedenimde morluk görmesin, psikolojisi kötü etkilenmesin diye sustum. Ben her şeye kızım için katlandım. Üzerimde hakimiyet kurdu, on altı yaşındaki bir kız çocuğuna tecavüz etti. Acımadan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ 'Tamamlandı'
Teen FictionSırtıma döktüğü sıcak mumun suyu ile acıyla dişlerimi yastığa geçirip boğukça inledim. Anlımdan terler akarken sadece odasında uyuyan kızımı düşünüyordum. Hem onun için hemde kardeşim için katlanıyordum tüm bunlara. En başından kabul etmeseydim, işt...