İLK GÖRÜŞ 💫

20.9K 879 164
                                    

2.Bölüm 💫


Yamaç
Bu görücü meselesi oldukça canımı sıkıyordu ve ben evlenmek istemiyordum ki. Daha 23 yaşındaydım. Gençliğimin baharındaydım. Kravatımı bağlarken daha doğrusu bağlamaya çalışırken kız kardeşim Şeyda girdi içeri.

"Abicim,daha hazır değil misin?" diye sordu. Bıkkın gözlerle ona baktım. "Bakma öyle kurbanlık koyun gibi." deyince gözlerimi devirdim. Kıkırdadı bu halime. Zevk alıyordu benimle uğraşmaktan. "Tamam bak ne diyeceğim?"dedi bağlamaya çalıştığım kravatı bağlama işini devralarak. O kravatımı bağlayıp bi yandan konuşurken onu izliyordum dikkatle. "Bak abi görücüye gidiyoruz diye evlenecek değilsiniz ki. Konuşacaksınız sadece. Anneme de olmadı dersin. Kafam uymadı falan dersin." dedi kravatımı bağlayıp sıkarken. "İşte oldu." dedi. O odaya girdiğinden beri hiç konuşmamış sadece onu dinlemiştim. "Abi dilini mi yuttun konuşsana be!" diye cırlamasıyla kendime geldim.

"Yok,ben... Dalmışım." diye mırıldandım.

"Neyse abi, ben çıkıyorum. Sende hazır sayılırsın bence. Ben aşağıdayım." deyip öpücük atarak çıktı odadan. Isteksiz şekilde ceketimi giydim ve odadan çıktım. Aşağı indiğimde annemle kardeşim çoktan hazırdı bile. Annem saçlarını salık bırakmış, kız kardeşim de kendi çabasıyla abartılı olmayan dağınık bir topuz yapmıştı. Ikisinin de yüzünde hafif bir makyaj vardı. Annem beni takım elbisemle görünce yanıma gelip sarıldı. "Keşke baban da yaşasaydı da bu günleri görseydi." dedi ağlamaklı ses tonuyla.

"Annem durduk yere üzme kendini." dedim saçlarını okşarken.

Benden ayrılarak, "Tamam tamam.Iyiyim ben." dedi ve kız kardeşim lafa girdi bu sefer.

"Hadi hadi gidelim artık. Geç kaldık." dedi ve evden çıktık.

Arabaya bindik ve yaklaşık 10 dakika içinde adrese geldik. Elimde buraya gelirken aldığımız çiçek ve çikolatayla kapının açılmasını bekliyorduk. Birkaç saniye içinde kapı açıldı. Kapıyı açan kişiyi gördüğümde, bu görücü işinin aslında çok da kötü olmadığını düşünmeye başlamıştım bile.

Kapıyı açan kim sizce?

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 💫

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin