SÜRPRİZ II 💫

4.4K 271 33
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 💫

24.Bölüm 💫

Yamaç
Feza'nın bana verdiği yedek anahtarla eve girdim. Eniştesi onu alıp erkenden alışveriş merkezine götürmüştü. Bende onlar evden çıkar çıkmaz eve girdim. Evde hazırlıklara başladığım sırada kapı çaldı. Hızla kapıya gittim. Kapının dürbününden baktığımda Şeyda'yla Beyza'yı gördüm. Kapıyı açtım ve kenara çekildim girmeleri için.

"Hoşgeldiniz." dedim içeri girerlerken.

"Hoşbuldum." dedi Beyza ve hemen mutfağa gitti elindeki torbalarla.

"Hoşbuldum abicim. Ay yalnız var ya ev çok güzelmiş he." dedi. "Salon ne taraf?" diye sordu. Ilerideki kapıyı işaret ettim. O da elindeki torbalarla salona girdi. Bende Beyza'nin yanına gittim önce.

"Bir şeye ihtiyacın var mı?" diye sordum.

"Yok sağol ben herşeyi aldım gelirken. Size harika yemekler yapacağım." dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim.

"Eh şimdiden ellerine sağlık o zaman." dedim. Tam mutfaktan çıkarken tekrar döndüm. "Bir şey lazım olursa..." diye konuşurken o tamamladı sözümü.

"Sana söyleyeceğim,tamam." dedi yine. Bende mutfaktan çıkıp salona geçtim. Şeyda torbaları boşaltmıştı. Gül yaprakları, inci taşlar, simler falan vardı.

"Hah gel abicim gel. Bak şimdi bu gül yapraklarını en son yerlere dökeceğiz, bir kısmını da masanın üstüne. Bu incileri de masanın üstüne serpiştiricez. Yere koymayacağız. Yere koyarsak ayağınıza falan batar. Bu simleri deee Feza abi için isteyeceğin gül demetine dökeceğiz." diye anlattı heyecanlı heyecanlı. Onun bu hâline gülümserken cevap verdim bende.

"Çok güzel düşünmüşsün." dedim ve elindeki sim kutusunu elime alıp devam ettim. "Bunun birazını kendine sakla." dedim. Suratıma boş boş bakarken cevap verdim. "Düğünde saçına dökersin. Damadın kız kardeşi olarak. Eh bizim düğümüzde gelin olmayacağı için. Damadın erkek kardeşi olduğunu herkes anlamalı." dedim. Gözlerini devirip cevap verdi.

"Şu an dalga geçiyorsun ve çok kötüsün abi. Ayrıca ben kafama sim falan dökmem. Hiç öyle disko topu gibi parlamaya niyetim yok." dedi. Dediğine güldüm ve cevap verdim.

"Iyy senden de amma görümce olur he. Ee malum cadılık hamurunda var hrr." dedim. Şeyda'yı sinirlendirmek çok keyifli geliyordu şu an.

"Ben bi kere Feza abiyi çok seviyorum. Pamuk gibi bir görümce olurum ona." dedi ve gözlerini kısarak devam etti. "Ama senin için aynısını söyleyemem hrr." dedi ve saçlarını ev topuzu yapmaya başladı. Bende kafamı iki yana sallayarak gülüyordum sadece. Içim içime sığmıyordu bugün. Akşam harika olmalıydı.

Feza
"Enişte pilim bitmek üzere bak yüzde 15 şarjım kaldı." dedim beni kolumdan çekiştirerek mağaza mağaza gezdiren enişteme. Durdu ve bana dönerek konuştu.

"Daha yeni çıktık dışarı, nasıl pilin bitiyor?" diye sordu. Çünkü açtım.

"Çünkü açım enişte aç. Kahvaltı etmedim daha. Beni aç aç gezdiriyorsun. Ablama söylerim." dedim ve kollarımı göğsümde bağladım.

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin