ÖPÜCÜK 💫

6.6K 382 46
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 💫

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

19.Bölüm 💫

Feza
Bankta oturmuş denizin güzelliğini seyrediyordum. Ne zaman denize baksam Yamaç aklıma geliyordu. Gerçi aklımdan çıkmıyordu genelde ama neyse. Yamaç'ı denize benzetiyordum. Yamaç'ta bazen hırçın bazen sakin oluyordu. Benim Yamaç'a olan tutkum ve aşkım ise uzay gibiydi. Sonsuz,sınırsız... Adımla uyumlu biriydim sanırım.

Yamaç'la henüz resmî olarak çıkmıyorduk ama birbirimize aşık olduğumuz bir gerçekti. Kalpler bir olsundu. Önemli olan buydu bizim için. Önemli olan, bizim birbirimizi nasıl gördüğümüzdü ve ben Yamaç'a baktıkça çok güzel şeyler görüyordum. Omuzuma dokunan elle düşüncelerimden sıyrıldım. Sol yanıma doğru baktığımda Yamaç'ı gördüm. Aslında zaten hep sol yanımdaydı...

"Ben geldim." dedi Yamaç gülümseyerek ve yanıma oturdu.

"Hoşgeldin." diyerek karşılık verdim aynı şekilde.

"Çok bekletmedim değil mi?" diye sordu.

"Yok canım çok beklemedim. Sen neden geç kaldın?" diye sordum. Biraz düşündü. Sanki söylemekle söylememek arasında kalmış gibiydi.

"Bak sana bir şey anlatacağım. Tam hazırlanıyordum öğlende telefonum çaldı. Arayan numara kayıtlı değildi bende açtım telefonu. Bir de baktım ki annenmiş." demesiyle şok oldum. Annem neden Yamaç'ı arasın ki?

"A-annem seni niye arıyor?" dedim ve evet, şaşkınlığım sesime de yansımıştı.

"Eve çağırdı. Başta gitmek istemedim ama Feyza evde yok çekinme falan deyince gittim bende. Seninle ilgili konuştuk. Iliskimizi onaylıyor. Sana dikkat etmemi, göz kulak olmamı istedi. Aslında başta aklımdan kötü tepki vereceği geçti. Hatta para teklif edeceğini düşündüm." dedi. Son cümlesini alaylı şekilde söylemişti.

"Yok artık Yamaç." dedim gülerek. O da güldü.

"Nee? Evde Feyza faktörü var belki dolduruşa falan getirmiştir diye düşündüm." dedi gülerek.

"Ben annemle zaten konuşmuştum. O yüzden senden emin olmak istemiştir."

"İyi bir iş çıkardığıma inanıyorum." dedi gülümseyerek.

"Annemden onayı aldığımıza göre öyle görünüyor." dedim bende gülümseyerek. Bu çocuk hayatıma girdi gireli ne çok gülüyordum böyle... Bir süre oturduktan sonra Yamaç ayaklanıp elimi tuttu.

"Hadi kalk bakalım." dedi elimi çekiştirerek.

"Nereye?" diye sordum meraklı bakışlarım eşliğinde.

"Seni doya doya öpebileceğim bir yere." dedi fısıldayarak. Kimse yoktu etrafımızda ama yine de öyle söylemişti.

"Hmm o zaman bana gidelim." dedim bende fısıldayarak ve elimi bırakmadan arabasına kadar götürdü. Arabaya binip evimin yolunu tuttuk. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Onun yanında hep böyleydi zaten. Ömür boyu böyle olacağına da emindim.

Finale adım adım.

Sizleri seviyorum 💜

Yorumlarınızı bekliyorum 🤗

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin