ANNE ONAYI 💫

6.2K 372 70
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

18.Bölüm 💫

Yamaç
Şu an ne mi yapıyordum? Oturmuş Ferda teyzeyle kahve içiyordum. Evet geleli 15 dakika olmuştu ve daha konuşmamıştık. Ama ben gerildikçe geriliyordum. Ne konuşacaktık ki? Yoksa gerçekten para mı teklif edecekti Feza'dan ayrılmam için? Yok daha neler? Ferda teyzenin sesiyle düşüncelerim toz bulutu gibi dağıldı.

"Evet Yamaç. Şimdi seninle ciddi ciddi konuşalım bakalım." demesiyle daha çok gerilmiştim.

"Buyrun efendim sizi dinliyorum." dedim.

"Bak Yamaç. Biliyorsun Feza evden ayrıldı. Zaten bilmemen mümkün değil. Epeyce de olaylı oldu. Aslında niye anlatıyorsam sana bunu? Olayların içindesin zaten." deyip biraz su içip devam etti. "Feyza biraz geçimsiz bir kızdır. Beyza evlenmeden önce hergün kavga ederlerdi. Feyza ne kadar geçimsizse Feza ve Beyza o kadar uyumludur. Aslında görücü olarak geldiğiniz gün hiç ihtimal vermemiştim olacağına biliyor musun? Sonra size yemeğe geldiğimiz gece birşey farkettim. Feza ve sen. Olabilir mi acaba diye düşündüm. Feza eşcinsel evet. Ama Yamaç diye sordum günlerce kendime. Feza'nın evden ayrıldığı gün Feyza'nın karşısına dikilip Feza'ya aşık olduğunu söylemişsin. Zaten Feza'ya bakışlarından da görebiliyorum onu ne kadar sevdiğini. Bende onu çok seviyorum Yamaç. Merak etme size ayrılın falan demeyeceğim. Zaten dinleyeceğini de sanmıyorum. Feyza'ya bile söyleyecek kadar karartmışsın gözünü. Benim için önemli olan Feza'nın mutlu olması. Seni buraya çağırmamın nedeni..." dedi ve derin bir nefes aldı. "Feyza. Seni buraya Feyza yüzünden çağırdım. Birkaç yıl önce bir olay yaşadık. Belki biliyorsundur Kenan olayını." diye sordu bana.

"E-evet biliyorum." diye cevap verdim. Başını ağır ağır sallayıp devam etti konuşmaya.

"Feyza o olaydan sonra Feza'ya çok bilendi. Feyza'nın size zarar vermesinden korkuyorum aslında. Bu aralar çok sakin. Feza'ya dikkat et lütfen." demesiyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki. Feyza bunu yapabilir miydi?

"Ne, nasıl?" diye şeyler söylüyordum ama cümle kuramıyordum o şokla.

"Bak fiziksel birşey yapmasa da psikolojik olarak saldırabilir Feza'ya. Feza çok hassastır aslında. Feyza da bunu kullanabilir. Yani ağır konuşabilir. Babasından bile vurabilir." dedi annesi. Kadın gerçekten üzgün görünüyordu. Iki çocuğunun arasında kalmıştı nasıl üzülmesindi?

"Merak etmeyin efendim. Feza bana herşeyi anlattı. Babasının ona inandığını bilerek öldüğünü söyledi bana. Feyza onu babasını kullanarak üzemez. Ayrıca yanında ben varım. Ona birşey olmayacak. Sizi temin ederim." dedim ve tam cevap vereceği sırada olayın baş kahramanı olarak Feyza geldi.

"Ooo Yamaç bey. Pardon ibne mi demeliydim yoksa? Diğer ibnemiz yok mu?" dedi olağanca sakin bir şekilde. Öfke bedenimi sararken cevap verdim sakin olmaya çalışarak.

"Laflarına dikkat et Feyza. Aksi takdirde o lafların boynuna dolanır seni boğar." dedim.

"Bak sen, beni tehdit mi ediyorsun?"

"Hayır, küçük bir uyarı sadece." deyip ayaklandım koltuktan ve Feyza'ya bakmadan Ferda teyzenin elini öptüm. Sonra tekrar Feyza'ya döndüm. O da öylece bana bakıyordu. "Feza'ya ve bana dokunmayacaksın Feyza. Eğer Feza senin yüzünden ağlarsa. Eğer senin yüzünden üzülürse bunu sana ödetirim. Pişman ederim." dedim. Yüzündeki ifade tatmin olmama yetmişti. "Hoşçakalın Ferda teyze." dedim ve kapıya doğru yürüdüm. Ferda teyze beni geçirmeye gelince ona dönerek konuştum bu kez. "Kusura bakmayın ama gözdağı vermem gerekiyordu. Feza için." dedim. Gülümseyerek cevap verdi.

"Biliyorum oğlum. Gözüm arkada değil Feza'm sana emanet oğlum." dedi omuzuma dokunarak.

"Hiç merak etmeyin." dedim ve ayrıldım yanından. Arabama binip Feza'yla buluşacağımız yere doğru sürmeye başladım. Bu sırada da telefonumu çıkarıp üniversiteden olan arkadaşımı aradım. Feyza'yı kontrol altında tutmamız gerekiyordu...

Sizce Yamaç ne yapacak?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar 💫

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin