Önceki bölümü atlamayın lütfen...
4.Bölüm 💫
Yamaç
Eve geldiğimizde kendimi odama atacakken annemin sesiyle merdivenin başında durdum."Nereye Yamaç bey? Gel bakalım.Gel de anlat nasıl geçti? Ne konuştunuz?" diye sordu.
"Anne anlatacak pek bir şey yok aslında." dedim ama annem asla dinlemiyordu.
"Hadi dedim Yamaç." dedi ve mecburen odaya girdim. Koltuğa oturdum annem de karşıma oturdu. Ne konuştuysak anlattım hepsini. Annem daha bir şey diyemeden Şeyda konuştu.
"Anne ben yukarı çıktığımda abim Feza abiyle konuşuyordu. Bence abime Feza abiyi isteyelim. Onunla konuşurken daha istekli görünüyordu." deyip kıkırdadı.
Annem arkasından terlik fırlatırken dediği şeyle benim kalbim hızlanmıştı. Neyse ki terlikten yara almadan kurtuldu. Annemin bugüne kadar hiç isabetli atışı yoktu zaten.
Annem, "Bak oğlum..." diye söze girdiğinde cümlesini bitirmeden kestim sözünü.
"Anne istemiyorum. Hem benden büyük hemde elektrik alamadım." diye saçma sapan bir bahane uydurdum.
"Bak sen işe. Bende yemeğe davet etmiştim yarın akşam için." dedi bu kez dedi elini bikac kez dizine vurarak. Elim otomatik olarak alnıma gitti.
"Anne fol yok yumurta yok ne diye yemeğe çağırıyorsun ki?" diye söylendim. Soru sormaktan çok sitem ediyordum.
"Neyse artık. Yarınlık idare ediver he oğlum." dedi yanaklarımı sıkarak. Annem bir şey dememe izin vermeden gitti. Odada tek kalmıştım. Derin bir of çekip odama çıktım. Kravatımı çıkarmıştım ki Şeyda kapıyı tıklattı. Içeri gelmesi için seslendim. Üstünde kitty resimleri olan pembe geceligini giymişti çoktan. Evet 19 yaşındaydı ama seviyordu sevimli şeyleri. Ben ise hala takım elbiseyle duruyordum.
"Eee abicim. Cidden elektirik mi alamadın yoksa yanlış kişiden mi elektirik aldın?" diye gülümseyerek sordu yatağa oturup.
"Ne demek bu?" diye sordum ama aslında bal gibi de anlamıştım.
"Bal gibi de anladın?" deyince gözlerimi kısarak baktım. Zihnimi oluyor olabilir miydi?
"Of Şeyda. Şu an bu konuyu konuşmak istediğim son şey bile değil." dedim çünkü aklıma Feza gelmişti ve kalbim hızlanmıştı yine.
"Tamam abi. Yalnız bir şey diyeceğim sana. Bu belki moralini bozabilir." deyince yorgun gözlerle ona baktım daha kötü ne olabilir diye. "Annem yarın için yemeğe davet etti onları." dedi ve zaten bildiğim bir şey olduğu için abartılı tepki vermedim.
"Biliyorum. Annem söyledi. Of ne yapmaya çalışıyor bu kadın cidden anlamıyorum. Ya ben o kızla ne konuşabilirim ki? Ne yaşayabilirim? Aklımda başkası varken ben o kıza nasıl bakarım?" diye sinir anında içimdeki herşeyi döküp saçtım ortaya.
"Ben sana yardım edeceğim abi. Kızı bende sevmedim. Soğuk nevale." dedi yüzünü buruşturarak. "Aslında ona görümce olup çektirmek isterdim de.Sana kıyamıyorum." deyip öpücük attı. Bende yatağın ucuna oturdum umutsuzca. "Heey kendine gel bakalım. Bu meseleyi biz halledeceğiz. Hani biraderler gücü?" deyip elini yumruk yapıp uzattı gülümseyerek. Bende gülümseyerek aynı şekilde elimi yumruk yapıp tokuşturduk yumruklarımızı. Şeyda yataktan kalkıp tüylü terliklerini giyip odanın kapısına ilerlerken seslendim.
"İyi ki varsın Şeyda." dedim yorgun bir gülümsemeyle. O da gülümsedi.
"Sende iyi ki varsın abi." deyip çıktı odadan. Bende o çıkınca geceliğimi giydim ve yatağa girdim. Yarın ne olacak diye düşüne düşüne uykuya dalmayı başardım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Bu bölümde Yamaç'la kardeşinin ilişkisini yazmak istedim ve olaya Şeyda el atıyor. Neler olacak sizce?
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)
RomanceKime niyet kime kısmet... Kız görmeye gittiğimiz evin oğluna aşık olmuştum... Eşcinsel hikayedir,ona göre gelin. 22.07.2020-16.10.2020 #gayaşk etiketiyle 2. sırada.