SÜRPRİZ 💫

4.9K 280 61
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 💫

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

23.Bölüm 💫

Yamaç
Feza'yı evine bıraktıktan sonra tekrar geri döndüm Ferda teyzenin evine. Feza'ya evlenme teklifi edecektim ve yardıma ihtiyacım vardı. Odaya girince annemle Şeyda'yı gördüm. Daha iyi olmuştu. Herkes haberdar olmalıydı bu plandan. Feza hariç. Yeniden çay demlenmiş hem çay içiliyor hemde iki aile kaynaşıyordu. Beyza bana da bir çay getirip, önümdeki küçük sehpanın üstüne bırakıp Şeyda'nın yanına geçti. Çaydan bir yudum alıp, boğazımı temizledim dikkat çekmek amaçlı. Bakışlar bana döndüğüne konuşmaya başladım.

"Biliyorsunuz ki burada hayırlı bir iş için toplandık. Ben Feza'ya evlenme teklifi etmek istiyorum ve yardımınıza ihtiyacım var. Ayrıca herşeyin usulünce olmasını istiyorum. Yani isteme falan olacak. Feza'yı isteyeceğiz. Tabi teklifimi kabul ederse." dedim. Kabul etmeme ihtimalini düşünmek delirtiyordu beni. Kardeşim hemen müdahale etti.

"Aaa abicim kötü düşünmek yok. Negatif enerjiyi atıyoruz. Pozitif şeyler düşünüyoruz. Feza abi kabul edecek eminim. Hem o seni çok seviyor zaten." diye şakıdı neşeyle.

"Kardeşim seni gerçekten seviyor Yamaç. Kötü ihtimali düşünmen saçma olur." diyerek gülümsedi Beyza. Herkesin yanımda, destek olduğunu bilmek çok iyi gelmişti. İçten bir şekilde gülümsedim ve cevap verdim.

"Yanımda olduğunuzu bilmek gerçekten çok güzel. Ailem her zaman yanımda oldu. Şimdi de sevdiğim kişinin ailesininde yanımda olması çok güzel. Sonuçta herkes bizim kadar şanslı değil. Sizin gibi aileye sahip olduğumuz için çok şanslıyız." dedim ve duygusal ortamı dağıtmak için devam ettim. "Şu teklif işi bitsin hepinize tek tek teşekkür edeceğim zaten. Ama önce plânı konuşmalıyız." dedim. Herkes düşünürken Ali birden bir fikir attı ortaya.

"Sen Feza'yı evden nasıl uzaklaştırırız diyordun değil mi?" diye sordu bana. Başımla onayladım. "Ben oyalarım Feza'yı. Yakın zamanda erkek kardeşimin doğumgünü. Feza'yı da alırım alışverişe gideriz. Hediye seçimi konusunda pek iyi değilim. Feza iyidir bu konularda. Ondan yardım isteme bahanesiyle hem evden uzak durur hemde benim işim görülür." dedi. Aklıma yatmıştı.

"Tamam o zaman. Yarın sen Feza'yı da al avmye gidin. Ama hemen dönmeyin. Yemek falan ısmarla ne bileyim oyala işte. Bende o sırada herşeyi hazırlamaya çalışırım." dedim.

"Oldu bu iş. Yarın sana bende yardim ederim abicim. Daha çabuk biter." dedi Şeyda neşeyle. Beyza da plâna dâhil oldu.

"Bende yemeklerinizi yaparım. Daha iyi olur." diye cıvıldadı o da. Annem laf attı bu kez.

"Bizde hazırlık falan yaparız. İsteme olacak madem." dedi ve Ferda teyzeye döndü. "Kız Ferda, yarın sen bize gel de hem hazırlık yaparız hem dedikodu." dedi. Kadınlar...

Plânı iyice etraflıca konuştuktan sonra evlere dağıldık. Odama geçince telefonumu sarja taktım ve üstümü değiştirdim. Yatağa girdiğim sırada Şeyda odama geldi. Üstünde bu kez mor renkli, kittyli gecelik vardı. Hangi ara değiştirmişti bu kız üstünü?

"Abi, gelebilir miyim?" diye sordu kapıdan.

"Gel bakalım." deyip bağdaş kurarak oturdum yatakta. Şeyda da tam karşıma oturdu. Siyah saçlarını ev topuzu yapmıştı.

"Sen şimdi evleneceksin ya?" diye girdi söze.

"Hı hımm." diye onayladım devam etmesi için.

"Başka evde oturacaksınız." dedi. Dilinin altında ne vardı bilmiyordum ama bir şeyler söylemeye çalışıyordu.

"Dilinin altında ne var senin?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak. Sıkıntıyla ofladı ve konuştu.

"Özlerim ben seni. Çok uzağa gitmeyin olur mu? İstediğimiz zaman gidip gelelim birbirimize." dedi. Yüzümde içten bir tebessüm belirdi. Duygulanmıştım da bir yandan. Çünkü zaten Şeyda tek kardeşimdi ve onu çok seviyordum. O benim miniğimdi. Küçükken ona öyle seslenirdim hep. Cevap vermek gerektiğini farkedip konuşmaya karar verdim. Umarım duygulanıp ağlamazdım.

"Ben hep başında olacağım. Hep başının etini yiyeceğim senin. Seni hep sinir etmeye devam edeceğim. Yine, bazen giydiğin kıyafetlere karışacağım. Sana çok yakışan bir elbiseye yakışmamış deyip sinirini bozacağım. Erkek arkadaşlarına karışacağım. Yani miniğim, ben senin abin olmaya devam edeceğim. Aynı evde olmasak da hep yanında olacağım. Sol yanında. Abiler kardeşlerinin prensidirler. Kız kardeşler de abilerinin prensesi. Ama sen benim miniğimsin. Babamın emanetisin. Sende annemde. Bu yüzden ben yine hep yanınızda olacağım." dedim ve kollarımı açtım. Şeyda hemen boynuma sarıldı. Eğer bunu yapmasam gözyaşlarımı gizleyemezdim. Ayrıldığımız da Şeyda'nın gözleri yaşlıydı.

"Abi çok pisliksin ya!" dedi ağlamaklı sesiyle.

"Aa ben ne yaptım be manyak?" dedim bende şaşkın şekilde. Cidden ne yapmıştım ki?

"Ya öyle konuşulur mu? Duygulandım." dedi gözlerini silerek. Bende duygulanmıştım ne yalan söyleyeyim.

"Eee biz de böyle kralız kızım." dedim ortam yumuşasın diye.

"Iyy kıro musun abi ya? Feza abiye diyeceğim seni. Kıro bu, alma bunu diyeceğim." dedi gülerek. Bende güldüm dediğine. "Neyse ben odama geçiyorum. Sabah gözlerim şiş kalkarsam seni şişlerim haberin olsun." dedi ve topuzlu saçını savurarak çıktı odadan. O çıktıktan sonra da gülümsedim bir süre. Sonra yatağıma uzanıp sevgilime 'İyi geceler' mesajı yollayıp uyumaya çalıştım. Yarın yorucu bir gün olacaktı...

Düğünümüz vaaaaar 😍😍

Bir iki bölüme kadar final geliyor 🥺

Yorumlarınızı bekliyorum 🤗🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

Yeni kitabım, 'SEV YETER' yayımda. Desteklerinizi bekliyorum...

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin