İLK ÖPÜCÜK 💫

10.5K 593 142
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

9.Bölüm 💫

Yamaç
Feza bana sarılarak ağladıktan bir süre sonra sakinleşti.Direksiyona ben geçmiştim ve arabayı deniz kenarına çekmiştim belki deniz havası iyi gelir diye.Ama Feza arabadan inmek istemedi ve başını omuzuma yaslayıp denizi seyrediyordu.Bu hâlini çok sevmiştim.O hep omuzumda yatsındı.Acayip heyecanlı hissediyordum.Kalbimde bando takımı vardı sanki.Öyle deli atıyordu ki ben bile anlam veremiyordum.Umarım kalbimin sesini duymuyordur.Arada bir derin nefesler alıyordu.Ne olduğunu ne kadar merak etsem de sormamayi tercih ettim.O istediği zaman bana anlatırdı.Yani umarım.

Birden Feza'nın sorusuyla bölündü arabadaki sessizlik.

"Feyza'yla evlenecek misin?"diye sordu başı hala omuzumdayken.

"Aslında benim evlenmek gibi bir planım olmadı hiç.Annem ayarlamış herşeyi.Benim bile size ilk geldiğimiz gün haberim oldu bu meseleden."dedim.Evet aynen öyle olmuştu.Feza'ya karşı oldukça dürüst davranmaya çalışıyordum çünkü yalanı sevmezdim.Ne söylerdim nede söylenmesine sessiz kalırdım.

"Peki bundan onun haberi var mı?"diye sordu bu kez ve hala omuzumda duruyordu başı.

"Yani o yemek meselesi çıkmasaydı ben annemle haber gönderecektim ama annem biz odada konuşurken yemeğe davet etmiş.Ortada henüz hiçbirşey yokken."dedim.

"Sevdiğin biri var mı peki?"diye sorunca kalbimin bizi mümkünmüş gibi daha da arttı.Neden böyle oldu bilmiyorum.Bu çocuğun yanında hep böyle oluyordum.

"Y-yani aslında çok hoşuma giden biri var ama o ne hissediyor bilmiyorum."dedim sağ elim omuzunu okşarken.

"Belki o da senden hoşlanıyordur?"dedi kafasını kaldırıp gözlerime bakarak.

'Feza,anladın mı herşeyi yoksa?Neden böyle bakıyorsun ki bana?' Gözlerimi çekemiyordum gözlerinden.O da çekmiyordu.Öyle bir anın içindeydim ki daha önce hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum.

"Belki de..."dedim.Sesim fısıltı gibi çıkmıştı.Zaten ne olduysa o andan sonra oldu.Anlamadığım bir şekilde Feza'yla dudaklarımız birbirine kavuştu.Öyle bir özlem vardı ki öpüşünde dudaklarının her bir hareketinde bedenim kavruluyordu.Eğer arabada oturuyor olmasaydık muhtemelen dizlerimin bağı beni ayakta tutmazdı.Elinin biri ensemde diğeri saçlarımdaydı.Benim iki elim yüzünü kavramıştı.Kesinlikle durmak istemiyordum.Bu an da kalalım istiyordum.Onu hissetmek istedim ve elimi kalbine koydum.Aynı benim kalbim gibi hızlı hızlı atıyordu.

Kalbimiz deli gibi atıyordu ve biz yarını düşünmüyorduk.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 💫

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin