BAZI GERÇEKLER 💫

9.8K 585 161
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

8.Bölüm 💫

Feza
Eve geldiğimizde direkt olarak odama geçtim.Tam üstümü değiştirecekken hiç vakit kaybetmeden Feyza geldi odama.Kapıyı bile çalmadan içeri girdi.

"Evet hesap ver bakalım."dedi iki elini beline koyarak.

"Seninle erkek kavgası yapmayacağım Feyza.Çık odamdan."dedim sakin şekilde.

"Ne konuştunuz,nereye gittiniz hepsini anlatacaksın.Anladın mı beni?Bu kez aynısını yapmana izin vermeyeceğim.Duydun mu?"dedi yüksek sesle.Son dedikleriyle beni de çileden çıkartmıştı.

"Feyza sen aptal mısın?Neyi anlamıyorsun?Seninle tartışmayacağım.Çık odamdan."

"Sen şeytansın Feza.Herkesi etkin altına alıyorsun.Söylesene Yamaç'a ne yaptın da seninle geldi?"

"Eski defterleri açacak olursak sen zararlı çıkarsın Feyza."

"Açalım,açalım tabi.Mesela ilk olarak Kenan'ı nasıl ayarttığından bahsedelim."

"Ben kimseyi ayartmadım.Kenan zaten eşcinseldi.Bana yaklaşmak için seni kullandı.Bunu sende çok iyi biliyorsun.Bunu bile bile onunla evlenmeye kalktın.BABAM SENIN YÜZÜNDEN ÖLDÜ!"dedim son cümlemde bağırarak.

"Babamı senin iğrenç tercihin öldürdü.Ben değil!"

"Babam benim yönelimimi biliyordu.Sen benim odama geldiğin gün babam yaptığın herşeyi duydu.Kalp krizi geçirdi.Bana yaptıklarını duyduktan sonra yüreği dayanmadı.Bunu sende biliyorsun Feyza."dedim.Gözlerim dolmuştu ağlamamı zor bastırıyordum.

"Senden nefret ediyorum.SENDEN NEFRET EDIYORUM!"diye bağırdı ve çıktı odadan.Feyza odadan çıkar çıkmaz kendimi yatağımın üstüne bıraktım.Zar zor tuttuğum gözyaşlarım da serbest kalmıştı artık.Orda ne kadar oturup ağladım bilmiyorum.Duvarların üstüme geldiğini hissederek kalktım.Önce odamdan sonra da evden çıktım.

Arabama binip sürmeye başladım.Herhangi bir yer yoktu kafamda.Öylesine gidiyordum.Kendimi Yamaç'ın evinin orda buldum.Neden buraya geldim bilmiyordum?Sadece kalbimin sesini dinlemiştim.O da beni buraya yönlendirmişti.

Yamaç balkonda oturuyordu.Gökyüzüne bakıyordu.Bende ona bakıyordum.Birden gözü benim olduğum tarafa kaydı.Bikac saniye baktıktan sonra telefonunu aldı eline ve biseyler yapıp kulağına götürdü.Birkaç saniye içinde benim telefonum çalmaya başlayınca Yamaç'ın beni aradığını anladım.Benim olduğum tarafa bakıyordu yine.Telefonu açınca birbirimize bakarak konuşmaya başladık.

"Efendim Yamaç?"dedim ama sesim titrek çıkmıştı ağladığım için.

"Feza?İyi misin sesin kötü geliyor?"dedi.Hala bana bakıyordu.Bisey demedim.Tekrar konuşmaya başladı."Evin önündeki sen misin?Gelmemi ister misin?"diye sordu bu kez.

"Olur."diye mırıldandım.

"Hemen geliyorum."deyip içeriye girdi ve birkaç dakika içinde kapıdan çıktı.Arabaya bindiğinde öylece karşıya bakıyordum.

"İyi misin Feza?"diye fısıldadığını duydum.Gözümden tekrar yaşlar akmaya başladı.Çenemde elini hissettim.Yüzümü kendine doğru çevirdi ve yüz ifadesi anında değişti."Feza neyin var ne-"diye konuşurken ona sarilmamla cümlesi yarım kaldı.Ben ona sarılmış ağlarken,o ise geçti diyerek saçlarımı okşuyordu.Ama bilmiyordu,geçmeyecekti.

💫💫💫💫💫💫💫💫

Yeni bölüm geldi.

Bu bölümde biraz da Feza'dan bahsetmek istedim.Biraz kaos oldu ama her zaman herşey iyi olmuyor malesef.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 💫

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin