SEVDALIK 💫

8.4K 513 94
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

12.Bölüm 💫

Yamaç
Kapıdan gelen sesle açtım gözlerimi ağır ağır. Şeyda hem sesleniyordu hemde hafif hafif kapıya vuruyordu. Tam doğrulacakken üstümdeki ağırlığı farkettim. Hasss... Feza! Feza kollarımın arasında uyuyordu. Şeyda hala kapıdaydı. Her an içeri girip bizi bu şekilde basması olasıydı. Feza'yı uyandirmamaya dikkat ederek yavaşça kalktım. Şeyda bu kez aralıksız, durmadan kapıya vuruyordu. Alacaklı gibi. Birden kapıyı açınca eli havada kaldı. Beni görünce elini indirdi. Bende Feza görünmesin diye sadece geçebileceğim kadar açtım kapıyı ve çıktım odadan.

"Ne istiyorsun kızım sabah sabah alacaklı gibi kapıya dayanıyorsun?" dedim ve cevap beklemeden banyoya gidip işlerimi hallettim. Banyodan çıktıktan sonra mutfağa geçtim. Şeyda kahvaltı hazırlıyordu.

"Annem yok mu?" diye sordum.

"Abicim sen saate baksana bir. Saat 11 e geliyor. Annem de pazara gitti erkenden. Sen kalkana kadar gelirmiş. Kahvaltıya yetişecek yani." dedi. Sonra konuşmaya devam etti. "Dün gece saçma sapan rüyalar gördüm."dedi ve kısacık kıkırdayıp devam etti konuşmaya. "Hatta birini çok iyi hatırlıyorum. Feza bize gelmiş, mutfakta beraber yemek yiyorsunuz gecenin bir yarısı. Bende o sırada mutfağa gelip sizi görüyorum. Hatta sana diyorum ki.'Abi sonunda Feza'yı kaçırmışsın.' diyorum. Ay düşünüyorum da rezil olurdum öyle birşey olsaydı." diye anlatıyordu. Bende onun rüya sanıp eğlenerek anlattığı dün gece rezil olduğumuz kesiti dinliyordum. Baya baya gülüyordu şu an,garibim.

"Şeydacım sana acı bir gerçeği söylemem gerekiyor." dedim.

"Ne acı gerçeği?" dedi bana dönerek.

"O rüya sandığın şey var ya gerçeğin ta kendisi. Dün gece Feza'yla burda yemek yedik biz. Sonra sen geldin uykulu uykulu. Bana, 'Abi sonunda Feza'yı kaçırmışsın.' dedin. Ben senin o lafından sonra ölüm tehlikesi falan geçirdim. Devamını dinlemek ister misin canım kardeşim?" dedim ve Şeyda yüzünde şok ifadesiyle beni dinliyordu.

"A-abi ciddi misin? Of çok fena rezil oldum."dedi elini alnına vurarak. Sonra birden aydınlanma yaşayıp devam etti. "Ama bir dakika. Feza abinin burda ne işi vardı gece gece?" diye sordu.

"Bilmiyorum. Zaten canı sıkkındı sormak istemedim. Şu an yukarıda uyuyor." dedim.

"He iyi tamam." deyip kaldığı işe devam etti ve saniyeler sonra resmen çığırdı. "Nee?!" demesiyle kalkıp ağzını kapattım elimle.

"Kızım sessiz olsana duyacak!" dedim daha kısık bir sesle.

"Bir an heyecan yaptım ya. Ay abi yani şimdi Feza abi burda mı? Siz dün gece beraber mi yattınız? Abi kandırma beni bak feelsten giderim şuracıkta." dedi elini kalbine koyarak. Cidden heyecanlanmıştı deli kız.

"Evet dün gece beraber yattık. Hatta belki sarılmış da olabiliriz ama konumuz bu değil." dedim. Şeyda cidden gözlerinden kalpler çıkarken bana bakıyordu.

"Abi,abi anlat noooolur ölümü gör anlat nasıl oldu?" diyerek kolumdan çekiştirmeye başladı. Kolumu geri çekerek cevap verdim.

"Şeydacım içindeki fangirle söyle geri gitsin çünkü anlatacak bişey yok." dedim ve çıktım mutfaktan. Arkamdan söyleniyordu ama cidden anlatacak birşey yoktu. Ne yani ona öpüştüğümüzü anlatacak değildim heralde. Illa birgün öğrenirdi nasılsa. Ona daha çok işim düşecek gibi duruyordu.

Üst kata çıktım ve yavaşça odama girdim belki hala uyuyordur diye. Yanına yaklaştığımda hala uyuduğunu gördüm. On dakikadır Şeyda lafa tutmuştu yoksa bu güzelliği yattığım yerden de izleyebilirdim. Düşüncelerim dağılsın diye balkona çıktım. Biraz daha Feza'yı izleyecek olursam o öpülesi dudaklarından öpebilirdim. Aşağı dogru baktığımda annemin geldiğini gördüm. Yanındaki kadın,yani karşı komşumuz Nurdan teyzeyle konuşa konuşa peşinden pazar arabasını sürüklüyordu. O beni görmedi ve Nurdan teyzeyle vedalaşıp eve girdi.

Tekrar odama girdim ve gözlerim direkt olarak Feza'yı buldu. Yatağıma ne kadar yakışmıştı... Bir insan bu kadar masum olur muydu? Resmen uyandırmaya kıyamıyordum. Yatağa usulca girdim. Yüzümü Feza'ya doğru döndüm ve güzel yüzünü izlemeye devam ettim. Bu sevdalık iyi mi kötü mü olmuştu bilmiyorum ama yüzümdeki aptal sırıtışın sebebiydi...

💫💫💫💫💫💫💫💫

Anlık gelen ilhamlarım meşhurdur bilirsiniz,yine o şekilde yazım bu bölümü. Günlerce elimde sürünmedi yani 🤗

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar 💫

Bu arada yeni kitabım, 'O BEN OLAMAM' yayımda desteklerinizi bekliyorum.

GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin