Önceki bölümü atlamayın lütfen...
5.Bölüm 💫
Yamaç
Sabah annemin söylenmeleri eşliğinde uyandım.Hafta sonuydu ve beni sabahın köründe uyandırıyordu.Annem odaya girdiğinden beri bir dakika olsun susmamış,sürekli söyleniyordu ve bir yandan da odamın camını açıyordu."Ay şu odanın haline bak.Havasızlıktan boğulacaksın."diye söylenerek önce perdeyi sonra camı açtı.Odamı hergün havalandırdığım halde annem yine abartıyordu.
"Anne allah aşkına ne istiyorsun ya sen benden?"dedim kafamı yastığa gömdüğüm için sesim boğuk çıkmıştı.
"Aaa kalk bakalım.Hala yatıyor.Bugün misafirlerimiz geliyor.Kalk kalk kalk."diye başımda dikilmeye başladı ve biliyordum ki ben kalkmadan gitmezdi.Gözümü açabildiğim kadar açtım ve saate baktım.7 buçuktu.Sabahın körüydü.
"Anne allah aşkına git Şeyda'yla uğraş gözünü seveyim ya bırak biraz uyuyayım."diye yalvarma aşamasına geçmiştim bile.
"Aman oğlum ben artık sana bisey demiyorum."diye söylene söylene çıkmıştı odadan.Iyi ki bisey demiyordu değil mi?Annemin söylenmelerinden sonra uyuyamamıştım.Mecburen aşağı indim.Şeyda kahvaltıyı hazırlıyordu.Gözlerim kapalı şekilde mutfak masasının sandalyelerinden birine oturdum.Yakınlarımda bisey hissetmemle gözlerimi açtım ve Şeyda'yla burun buruna geldim ve korkudan sıçradım.O da geri çekildi korkuyla.
"Manyak mısın kızım sen?Napıyorsun burnumun dibinde?"
"Ödümü kopardın be!"diye cırladı haklı gibi.
"Burnumun dibine giren sensin.Ben mi suçlu oldum şimdi?"
"Neyse sen onu bunu bırak da bu akşam ne yapacaksın?"diye sordu fısıldayarak.Ellerimle yüzümü sıvazlayıp cevap verdim.
"Off bilmiyorum.Canımdan bezdim.Acaba balkondan atlasam ölür müyüm?"
"Anlaşıldı.Senin beynin error verdi yine.Bu yüzden düşünmek bana kaldı."deyip tezgaha dönüp domatesleri doğramaya başladı.Kabul etmem gerekiyor ki güzel laf sokmuştu.
"Benle uğraşacağına biseyler düşün."dedim ağzıma peynir atarak.Elinde bıçakla bana doğru dönüp tehditkar bakışlarından yollayarak cevap verdi.
"Abicim çaresiz birine göre fazla cüretkârsın bugün bakıyorum da."deyince ağzıma görünmez fermuar çektim ve çayımdan yudumlamaya başladım.
Bu akşam neler olacaktı oldukça merak ediyordum.Bir şekilde bu akşam bu meseleden yırtmam lazımdı.
Kısa ama geçiş bölümü.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)
RomanceKime niyet kime kısmet... Kız görmeye gittiğimiz evin oğluna aşık olmuştum... Eşcinsel hikayedir,ona göre gelin. 22.07.2020-16.10.2020 #gayaşk etiketiyle 2. sırada.