Önceki bölümü atlamayın lütfen...
6.Bölüm 💫
Yamaç
Zaman su gibi akmıştı ve akşam olmuştu.Benim aklımda hala kendimi balkondan atmak planları varken Şeyda sadece herşeyi ona bırakmamı söylüyordu.Namlunun ucu bana dönmesin diye çokta üstelemiyordum.Dediği gibi yapmış ona bırakmıştım.Annemin zoruyla takım elbise gitmiştim ama bu kez kravat takmayı reddettim.Sadece pantolon gömlek giymiştim.Bu bile takım elbise sayılırdı.Balkonda oturup en çaresiz zamanlarımda yaptığım gibi sigara içiyordum ki Şeyda geldi yanıma."Birazdan gelirler.Sen napıyorsun burda?"
"Intihar plânları yapıyorum.Atlasam ölür müyüm diye hesap yapıyorum."dedim ve sesim ciddi çıkmıştı.
"Abi kasma rahat ol.Benim aklımda var biseyler.Bu gece o cadıyla konuşmayacaksın merak etme o iş bende.Ben halledeceğim."dedi ve o sırada evin önünde araba durdu.Icinden inenleri görünce Şeyda hemen aşağı koştu.Bende sigaramı söndürüp isteksiz şekilde aşağı indim.Kapıda karşılarken bu kez çiçek demeti,Feza tarafından benim elime tutuşturuldu yüzünde muzip bir gülümsemeyle.Bende gülümsedim ister istemez.Çiçek yapay çiçekti ama kokusu hoştu.Sanırım çiçekler için çiçekli parfüm kullanıyorlar.Bu da böyle gereksiz bir bilgi işte.
Kısaca hal hatır sohbetinden sonra yemeğe geçmek için kalktık.Ben oturunca kardeşim Şeyda çok seri bir şekilde,nasıl yaptığını bile anlamadım Feza'yı yanıma oturtmuştu,diğer yanıma da kendi oturmuş ve Feyza'nın yanıma oturmak için yaptığı hamleyi saf dışı bırakmıştı.Annemle Feza'nın annesi havadan sudan muhabbet ederken,ben yanımdan gelen baş döndürücü koku yüzünden masada hiçbirşeye odaklanamıyordum.Artık dayanamadım ve en azından belki muhabbet başlar diye parfümünün markasını sormak için hafiften ona doğru yaklaştım ve sesimi kısık tutmaya dikkat ederek sordum.
"Çok güzel kokuyorsun."der demez bakışları beni buldu.Şaşkın bir şekilde bakıyordu ve yüzü kızarmıştı.Benim de yüzüm alev alev yanarken toparlamaya çalıştım."Şey,yani parfümün çok güzel kokuyor.Markasını soracaktım.Ne kullanıyorsun?"dedim.Ne kadar başarılı oldum bilinmez.Olduğu kadar,olmadığı kader.Al al olmuş yanaklarıyla cevap verdi.
"Ben parfüm kullanmam."dedi ve şok olmuştum.Hala yüzyüze bakıyorduk.Yanyana ama yüzyüze.Fazla yakın olduğumuzu farkedince toparlandım.Önüme döndüm ve yemeğime odaklanmaya çalıştım.
Yemek sonrası çay,kahve faslı başlamıştı ve Feyza sürekli benimle konuşmaya çalışıyordu.Bense mümkün olduğu kadar uzak durmaya çalışıyordum.Annem ve Feza'nın annesi çay yerine kahve içmek istediler.Şeyda mutfağa gitti ve birkaç dakika sonra bana seslendi.Mutfağa gittim.
"Ne oldu?"dedim bıkkın bir şekilde.Kahve kalmamış dedi.Halbuki kahve kavanozu elindeydi."Elindekinin kahve olduğuna bahse girerim."dedim.Gözlerini devirip cevap verdi.
"Bende senin salak olduğuna bahse girerim."dedi.
"Salak falan ayıp oluyor."
"Off abi bunun kahve olduğunu bende biliyorum.Ama sen ve ben biliyoruz sadece.Icerdekiler bilmiyor."dediğinde ona bakmaya devam ettim.O da anlamadığımı görünce anlatmaya başladı."Şimdi Feza abiyi de alacaksın.Kahve almaya gidiyoruz diyeceksin.Bende sonradan bu kahveyi bulacağım.Aaa işe bak ki meğer evde kahve varmış da gözümden kaçmış.Anladın mı?"dedi ve yüzünde sinsi bir sırıtma belirdi.Benim kardeşim olduğu nasıl da belliydi ama?
"Şeyda sen var ya aslansın."deyip yanaklarını sıktım."Kaplansın."deyip tekrar öptüm yanaklarından.Şeyda gülerek konuştu.
"Abicim tebrikleri sonra alırım ama şimdi Feza abiyi alıp gitmen gerek."dedi ve ben mutluluktan olsa gerek adeta uça uça gitmiştim salona.
"Anne kahve kalmamış ben kahve almaya gidiyorum."dedim ve gözlerim Feza'ya takıldı ve gözlerimiz buluştu."Sende gelmek ister misin Feza?"dedim ve hemen ayağa kalktı.
"Olur gelirim."dedi.Biz Feza'yla evden çıktık ve arabaya bindik.Saat 9 u geçtiği için eve yakın olan süpermarketler kapalıydı.Yaklaşık 5 dakika kadar oyalandık ve Şeyda'nın aramasıyla planın ikinci kısmına geçtiğimizi anladım.Telefonu arabaya bağlayıp açtım.Hoparlör açıktı ve Feza'da duyuyordu Şeyda'yı.Umarım Şeyda pot kırmazdı.
"Efendim Şeyda?"
"Ne yaptınız abi bulabildiniz mi kahve?"
"Yok Şeyda her yer kapalı."
"Tamam abicim önemi yok evde kahve varmış az önce buldum yapıyorum şimdi.Ama siz gelmeyin isterseniz,takılın.Zaten hep kadın muhabbeti,dedikodu var burda.Sıkılırsınız."dedi.Bu kız cidden işini biliyordu.Onaylayıp kapattım telefonu.Feza'ya döndüm direkt.
"Ne dersin?Eve mi gidelim yoksa takılalım mı biraz?"diye sordum.
"Takılalım.Selda teyzenin kızının eltisinin oğlunu dinlemekten gına geldi."diye cevap verdi.Istemsizce güldüm bu cevabına.Benim güldüğümü görünce o da güldü.
"Pekala nereye gitmek istersin?"diye sordum.
"Aslında aklımda bi yer var ama sana saçma veya çocukça gelebilir."dedi başını öne eğip,elleriyle oynayarak mahcup bir şekilde.
"Yok canım.Olur mu hiç?Neresi aklındaki yer?"diye sordum sesime de yansıyan bir merakla.
"Ben hayatımda hiç lunaparka gitmedim.Feyza,hep çocukça olduğunu söylerdi."
"Ne diyorum biliyor musun?Hadi biraz eğlenelim."deyip arabayı çalıştırdım.Bana,biraz şaşkınlık ve biraz da beklentiyle baktı.
"Nereye?"diye sordu.Çocukça bir heyecan sarmıştı bedenimi ve heyecanımı saklamadan cevap verdim.
"Lunaparka."
💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Merhabalar.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)
RomanceKime niyet kime kısmet... Kız görmeye gittiğimiz evin oğluna aşık olmuştum... Eşcinsel hikayedir,ona göre gelin. 22.07.2020-16.10.2020 #gayaşk etiketiyle 2. sırada.