Önceki bölümü atlamayın lütfen...
16.Bölüm 💫
Yamaç
Feyza'ya herşeyi itiraf etmiştim resmen. Kardeşine aşık olduğumu söylemiştim. Ama zaten bunu yapacaktım eninde sonunda. Başında olması en iyisi olmuştu. Şimdi annesinin tepkisini düşünüyordum. Ablası bize olan nefretini açıkça dile getirmişti. Homofobikler hiç bitmeyecekti.Feza sakin bir yere gitmek istemişti. Feyza, Kenan diye birinden bahsetmişti. Bende açıkçası merak etmiştim çünkü bu Kenan denen kişinin olayında Feza'da vardı. Arabayı sahil kenarında durdurdum. Ikimizde inmek için bir hamle yapmadık. Feza bana doğru döndü oturduğu yerde ve bende ona doğru döndüm. Önce birkaç kez derin nefes aldı ve sonra konuşmaya başladı.
"Kenan bizim okuldan biriydi. Eşcinseldi ve benden hoşlanıyordu. Ben uzun süredir yönelimimin farkındayım. Kenan benim eşcinsel olduğumu biliyordu ve bu yüzden benimle sevgili olmak istiyordu. Ama ben ona hiç umut vermedim. Zaten ona aşık falan da değildim." dedikten sonra başını öne eğip anlatmaya devam etti. "Feyza birgün bana geldi ve Kenan'a aşık olduğunu söyledi. Benim Kenanla iyi arkadaş olduğumu ve onları görüştürebileceğimi söyledi. Ben reddettim tabi çünkü Kenanla arkadaş değildim. Ama Feyza durmadı. Benimle takılmaya başladı. Sırf Kenan için. Fakültede hep benimleydi boş olduğu zamanlarda yapışık ikizim gibi. Sonra nasıl olduysa oldu bunlar Kenanla çıkmaya başladılar. Kenan her fırsatta bana yaklaşmaya çalışıyor işte ne bileyim Feyza'yla benim için çıktığını söylüyordu. Bana yakın olmak için." dedi ve derin bir nefes aldıktan sonra devam etti. Bende şaşkınlık içinde dinliyordum. "Sonra birgün Feyza, Kenan'ı eve davet etti. Kenan da fırsatı kaçırır mı hemen kabul etti tabi. Bizim eve geldiği gün bir ara benim odama geldi Kenan. Bende onu odadan çıkarmaya çalışırken Feyza daldı odaya ve bizi yanlış anladı. Kenan'a pek fazla birşey demedi ama benimle çok ağır konuştu ve o günden sonra aramız açıldı. Ama Kenanla görüşmeye devam etti. Hatta evlenmeye bile kalktı." dedi ve histerik bir gülüş kaçtı ağzından. "Kenan baktı ki iş evliliğe gidiyor, Feyza'ya herşeyi anlattı. Onunla neden çıktığını, neden sevgili olduğunu, aslında bana yakın olmak için onu kullandığını ve eşcinsel olduğunu söyledi Feyza'ya. Ayrıldı sonra Feyza dan. Bir daha görünmedi ortalıkta. O olaydan sonra benimle sevgili olmak istedi ama ben kabul etmedim. O da vazgeçip yurtdışına çıktı. Feyza Kenandan gerçekleri öğrenince benim odama geldi. Büyük bir kavga ettik. Feyza benim Kenan'ı ayarttığımı, ibne olduğumu falan söyledi. O kavga anında babam da..." dedi ve gözünden birkaç damla yaş yanağından süzüldü. Kalbim acıdı o yaşları görünce. "Babam da o kavga anında seslerimizi duymuş ve odama kadar gelmiş ama kapının önünde dinliyormuş. Feyza'nın söylediklerine daha fazla dayanamayıp odadan çıktığımda babamı karşımda gördüm. Babama duyduklarının yalan olduğunu söyledim. Zaten babam beni biliyordu. Babam orda kalp krizi geçirdi ve kurtarılamadı. Son sözü sana inanıyorum oldu ve kollarımda öldü." dedi ağlaması şiddetlenirken. Feyza'ya olan nefretim daha da çoğalmıştı olanları öğrendikten sonra. Iyiki Feza çıkmıştı karşıma. Allah yüzüme bakmış valla. Bu kızla olsam ya katil olurdum ya maktul.
Feza'ya sarıldım destek olmak için. O da anında bana sarıldı. O ağlarken ben onun saçlarını okşuyordum sakinleştirmek için. Içim acıyordu onun bu hâline. Biseyler söylemek umuduyla düğümlenen boğazımı temizledim. Daha sonra konuşmaya çalıştım.
"Tamam Feza. Ağlama lütfen. Bak sen böyle ağlayınca benim kalbim parça parça oluyor. Yapma lütfen güzel gözlüm. Senin güzel gözlerine ağlamak değil gülmek yakışır." dedim sarılmış vaziyette saçlarını okşarken. Bir süre sonra ağlaması dindi. Başını göğsüme koydu ve birkaç dakika öyle kaldı. Sonra benim kalbimi deli gibi attıran sözler döküldü dudaklarından.
"Kalplerimiz birbiri için attığı sürece senden vazgeçmeyeceğim." dedi bana bakarak. Bunu birden demesinin nedeni Feyza'ydı. Tekrar Feyza'yla karşı karşıya gelmişti ve beni kaybetmek istemiyordu. Bende onu kaybetmek istemiyordum. Deli gibi heyecanlanmama rağmen konuşmayı başardım.
"Yani ölene dek." dedim fısıldayarak, biraz yakınlaşıp. O da biraz yaklaştı. Aynı şekilde fısıltıyla konuştu.
"Ölene dek." dedi. Dudaklarımız özlemle birbirine kavuştu ve aşk dolu bir öpücüğün içine düştük.
Final is coming.
Burda Kenan meselesini uzun uzun anlattım. Umarım olmuştur.
Bu arada dediğim gibi yakında yapacağım. Tadında bırakmak istiyorum.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum 💜
İyi okumalar 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)
RomansaKime niyet kime kısmet... Kız görmeye gittiğimiz evin oğluna aşık olmuştum... Eşcinsel hikayedir,ona göre gelin. 22.07.2020-16.10.2020 #gayaşk etiketiyle 2. sırada.