Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 💫
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
22.Bölüm 💫
Feza
Ailece, güzel bir akşam yemeği yedikten sonra annemin ve ablamın yoğun ısrarları üzerine çaya kalmıştık Yamaç'la. Evlendikten sonra, annesine akşam yemeğine gelen evli çiftler gibi hissediyordum kendimi ve bu çok güzeldi. Çay içerken gözüm Yamaç'a takıldı. Eniştemle sohbet ediyordu. Bende oturduğum yerden onu izliyordum. Ablam yanıma oturdu. Saniyeler içinde sesiyle, gözlerimi Yamaç'tan ayırdım ve ablama baktım."Onu gerçekten seviyorsun." dedi yüzünde tebessümle.
"Tahmin bile edemeyeceğin kadar çok hemde." diye cevap verdim bende yüzümde gülücükle.
"O da seni seviyor. Birbirinize çok güzel bakıyorsunuz. Seni böyle mutlu görmek çok güzel."
"Hayatımda bugüne kadar karşılaştığım en güzel şey Yamaç. O olmasaydı aşkı hicbir zaman tadamayacaktım."
"Her nasip vaktine esirdir. Seninde nasibin vakti geldiğinde seni buldu."
"Gerçekten öyle abla." dedim ve ablamla sohbet ederek çay içmeye devam ettik. Yaklaşık bir saat kadar daha oturduktan sonra beraber ayrıldık. Evden çıkmadan önce Yamaç, ablamla bir şeyler konuştu ama bilmiyordum. Çünkü ben o sırada annemin öğütlerini dinliyordum. Gece üstünü ört, havalar soğuyor sıkı giyin gibi şeyler.
Yamaç arabayı benim evime doğru sürerken yan gözle ona baktım. Aklımdaki soruyu sormaya karar verdim.
"Ablamla ne konuşuyordun fısır fısır?" diye sordum. Gülümsedi ve bana baktı gülümseyerek. An itibari ile bildiğimi de unutmuştum.
"Bir şey konuşmuyorduk. Sadece sana iyi bakmamı, bizi desteklediğini veee eşiyle beraber her zaman yanımızda olacaklarmış. Bir de bir akşam yemeğe davet etti bizi ve ailemi." dedi. İnanmalı mıydım? Hayır! Başka bir şeyler dönüyordu.
"İnanayım mı? Başka bir şeyler dönmüyor yani?" diye sordum. Arabayı durdurdu. Dışarı baktığımda eve geldiğimizi anladım.
"Ne olabilir başka?" diye sordu tek kaşını kaldırarak. Cidden ne olabilirdi başka? Ona kendimden çok güvendiğim için beni kandıracağını veya arkamdan iş çevireceğini düşünmüyordum. Bir kez daha ona inanmayı seçtim.
"Haklısın tabi. Ne olabilir ki başka?" dedim gülümseyerek. "Gelecek misin bana?" diye sordum.
"Bu gece eve gitsem iyi olacak. Yoksa bu gece de gitmezsem annem beni terlikle kovalayacak." dedi gamzesini göstere göstere gülerek.
"Tamam o zaman. Anneme selam söyle benden. Tabi görümceme de." dedim yüzümdeki gülümsemeyle. Bir an şaşırsa da cevap vermeyi ihmal etmedi.
"Söylerim bebeğim." dedi ve yaklaştı yavaş yavaş. Sonra dudaklarıma bir öpücük bıraktı. "Seni seviyorum." dedi fısıldayarak.
"Bende seni seviyorum." diye karşılık verdim aynı şekilde. Dudağından küçük bir öpücük çaldım ve indim arabadan. El sallayıp hızlıca eve girdim. Çünkü biliyordum eve girene kadar bekleyecekti. Kalbim deli gibi atıyordu. Aileler kaynaşıyordu yavaş yavaş ve galiba biz gerçekten görücü usulüyle evlenecektik.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Final is coming.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri seviyorum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ (B×B)
RomanceKime niyet kime kısmet... Kız görmeye gittiğimiz evin oğluna aşık olmuştum... Eşcinsel hikayedir,ona göre gelin. 22.07.2020-16.10.2020 #gayaşk etiketiyle 2. sırada.