İHANET BİLE ARTIK ACI VERMİYORDU...
FLASHBACK (Atlas'ın ağzından)
Daha 3.sınıfım ve sevgilim var bu bana biraz saçma geliyor ama napıyım herkesin var, benim sevgilim ise apartmandan bi çocuk(adına gerek yok) daha yeni çıkma teklifi etti ve ben kabul ettim(çünkü salağım). Okuldan geldim ve beni apartmanın en üst katına çıkardı orda gizli bir bölüm var beni oraya götürdü bende gittim bana sordu "seni öpebilir miyim Atlas?" bende bi an izin vermiş bulundum çünkü yanağımdan öpücek sandım ama öyle olmadı (BEN ÇOK SALAĞIM)beni öptü sonra kendime geldim ve bir daha asla böyle birşey istemediğimi söyledim. Eve geldim ve oturup düşünmeye başladım bu böyle olmazdı daha çok küçüktük hem de ben ilk öpücüğümü vermiştim bu çok kötü bişey di annemden izin alıp aşağıya indim çünkü oradaydı onu yanıma çağırdım ve konuşmaya başladım"Ben ayrılıyorum bu böyle olmaz daha çok küçüğüz bu iş burda bitti"konuşmasına izin vermeden eve gittim ve kendi işlerime koyuldum. Diğer gün haftasonuydu kalkıp işlerimi hallettim,annem bana seslendi"Atlas, Fatma teyzen çağırdı sende gel"dedi bende "Pekii" dedim ve fatma teyzegile gittik, Fatma teyze beni oğlunun yanına gönderdi bende gitmek mecburiyetinde kaldım. Odasına girdim ve birden gülümsemeye başladı yanımdan geçti kapıyı kapatıp kitledi anahtarı da aldı tabii "eğer çıkmak istiyorsan seni öpmeme izin ver" şaşırıp kaldım çıkmak istiyordum anahtarı almaya çalıştım ama vermedi tek yol izin vermekti ama biraz değiştirerek bir öneride bulundum"dudağımdan değil yanağımdan"cevap vermesi uzun sürmedi tabi"boynundan o zaman" dedi"off tamam ama bu son olacak ve bir daha asla böyle olmayacak arkadaş olucaz"cevap vermeden boynuma yöneldi ve öptü ahhh kusmak istiyorum "tamam artık aç şu kapıyı" "olmuş bil." odadan çıkar çıkmaz anneme haber verip eve döndüm tüm hafta sonum zehir oldu Ama en azından bu olaylar böylece kapandı bir daha hiç açılmamak üzere.
4 SENE SONRA
Ders bedendi Buğra, ben, Buğlem ve
Onur sınıfta kalmıştık yemek yemiş oyun oynamış ve saçmalamıştık sonra oturup konuşmaya başladık herkes bir sırrını anlatıcaktı ben başladım anlatmaya 3.sınıfta başıma gelmiş bir olayı anlattım hepsi çok şaşırmıştı ama bu konuda konuşmayı sevmediğim için konuyu daha fazla uzatmadan kapattım ve konuyu değiştirdim bu konuda burda kapanmış oldu tabii yıllar sonra bu konunun ortaya çıkacağını bilmeden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
AdventureBu hikaye de açıklama yok! Oku ve gör... İşkence vardır rahatsız olan okumasın (sonraki bölümlerde) Devam edecek...