Atlas'ın ağzından
Odama gelmiştim ve yaklaşık bir saattir şu Mehmet Kutlu denen adamı araştırıyordum daha derine inmem gerek gibi hissediyorum bu adamda bir işler var.
Orta düzeyde bir gücü olmasına rağmen bize bulaşma cesareti göstermişti kesin bir üstü var biri için çalışıyor.
...Biraz daha adamı araştırdım ama kayda değer birşey bulamayınca bırakmaya karar verdim bilgisayarı kapatıp yatağıma geçtim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
...
Sabah art Arda gelen mesaj sesiyle uyandım saat daha beşydi telefonu elime aldım ve gelen mesaja baktım
Bilinmeyen numara:
Atlas,tch tch yazık beni araştırdın ama kayda değer birşey bulamadın değil mi adım işim şirketim ailem vs vs bunlar beni yenmenize yetmeyecek ben Hasan gibi değilim unutma.
Bilinmeyen numara:
Ha bide kıvırcık olana söyle beni taksın gerçi size yapacaklarımdan sonra takmama gibi birşey olmayacak ama neyseeee.Şey var bide ya o kıvırcıkla sen maşallah anladın ne demek istediğimi.
Kurşun:
Hoşt lan it göreceğiz neler olacağını.
Mesajı yazdım ve telefonumu yanıma bıraktım bu adam gerçekten sinirlerimi çok bozuyordu. Yakaladığımız an hiç hoş şeyler olmayacaktı tek bir kurşun için yalvaracaktı ama biz ona istediğini vermeyecektik neden mi ? Çünkü biz Cehennem Çetesiyiz ve kimsenin dediğini yapmayız.
Huzursuzca yerimden kalktım ve banyoya ilerledim.
Güzel bir duş aldıktan sonra tekrar odama geldim siyah kot pantolon ve üzerinde kaktüs olan sarı bir tişört giyindim saçlarımı da kurutup odadan çıktım.İlk Toprağın odasına girdim yatağında mışıl mışıl uyuyordu yavaşça yanına oturdum ve saçlarını okşadım yanağına da küçük bir buse kondurup odasından çıktım.
Sıra Asi'ye geldi onunda odasına girdim ve yatağına oturdum yine deli gibi yatıyordu, kafasını yastığın altına koymuş çift kişilik yatakta saçma bir şekilde uzanmıştı,gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum en sonunda açık kalan boynuna bir öpücük kondurdum huylanmış olacak ki boynunu kaşımaya başladı uyurken çok masum duruyordu hiç mafya tipi yoktu ha kendi düşüncemede hafif bir şekilde gülüp odasından çıktım.
Eveet şimdi sıra Barlas'a geldi onun yanına girerken mutlaka çok sessiz olmam gerekiyor en ufak sese harekete uyanıyordu. Odasına parmak ucumda girdim ve yatağına yarım yamalak oturdum,elimi saçlarına uzatırken birden bileğimi yakaladı ve beni altına aldı
"Kızım napıyon lan ödüm koptu"
"Senin mi benim mi lan ben senin altına nasıl geldim!"
"Meslek sırrı kanka"
"Seni de meslek sırrını da off korktum be"
Üzerimden kalktı ve kendini yanıma attı sonra kafasını bana çevirip
"Sen niye gelmiştin"
"Ya kanka şey hiiiç öylesine"Tek kaşını kaldırdı ve konuştu;
"Dökül Atlas" sıkıntılı bir nefes verdim ve cebimden telefonu çıkardım
"Kanka bu adama bana yine yazdı" dedim ve telefonu Barlas'a uzattım ezbere bildiği şifreyi girdi ve mesajlara bakmaya başladı
"Olum bana birşeyler oluyo bir bulayım seni it herif benim kardeşlerime ha bulduğum an geberticem seni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
AventuraBu hikaye de açıklama yok! Oku ve gör... İşkence vardır rahatsız olan okumasın (sonraki bölümlerde) Devam edecek...