Gİ 11

65 6 0
                                    

(Atlas'ın ağzından)

Sabah Asi'nin bağırmasıyla uyandım nolduğunu merak edip sesin geldiği yere doğru yürümeye başladım kapıda bizimkilerle konuşuyordu bende yanlarına gidip ne olduğunu sordum "Atlas şu salaklara söyle ne dediklerini kulakları duysun"dedi Asi sinirle, Barlas ve Toprağa bakıp noldu bakışı attım onların konuşmasına izin vermeden "Şu salak Ceydayla Simge bunların numarasını bulmuş nerden buldularsa biraz konuşmuşlar sonra da gelmiş bunlar diyo ki aslında iyi kızlar" sabah sabah sinirim zıpladı kendimi tutamayıp "lan hepinizi terlikten geçiririm adam olun onlara mı kaldınız siz çırpı bacaklı yürüyen dedikodular"dedim ikisi şaşkınlıkla bakarken Asi gülmeye başladı "hahahah ben bozdum bu kızı benim eserim" dedi Barlas kendine gelip "Kankaaa bu kız da Asi'ye benzemeye başladı biz bittik oğlum ya" Toprak zor da olsa cevap verdi "Haklısın kanka"dedi onlar konuşurken ben arkada duran saate baktım normalde saat 7.30 e kalkıyorduk çünkü okulumuz 8.30 da başlıyordu biz işimizi yarım saat gibi bitiriyorduk ama saat şuan 6.30 du işte bu daha çok sinirlenmeme yardımcı oldu çünkü uyumayı çok severdim o yüzden hepsine dönüp kızmaya başladım "lan salaklar saat 6.30 birincisi siz niye bu saate geldiniz ikincisi bu kızı niye bağırtırıyorsunuz üçüncüsü de lan salak Asi niye avazın çıktığı kadar bağrıyosun!!"dedim üçüde birbirine bakıp ani ruh değişimime şaşırmaya başladılar sonra da Barlas ve Toprak evlerine koştular Asi de odasına onların bu hallerine gülmeye başladım sonra kapıyı kapattım ve odama gittim iyiki annemler uyanmamıştı.

Alarm sesiyle mızmızlanarak uyandım ve banyoya gittim yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama gittim ve kıyafet seçmeye başladım,altıma gri kot pantolon üzerine de koyu yeşil ve koyu kırmızı çizgileri olan ve üzerinde GUESS yazan bir kısa kollu crop giyindim pantolonuma bir kemer geçeridim aksesuar olarak da orta kalınlıkta zincir bir kolye taktım son olarak da siyah çantamı aldım ve Asi'nin yanına gittim "Asiiii bana makyaj ya-OHAA" Asi tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu "Noldu Atlas?" dedi ben açık kalan ağzımı kapatıp konuşmaya başladım "Taş gibisin yavruuu"dedim Asi gülmeye başladı "Allah iyiliğini versin Atlas bende birşey oldu sandım"dedi Asi'yi baştan sona tekrar süzdüm altına açık mavi bir kot pantolon üzerine de beyaz üzerinde küçük ejderha bulunan dar bir crop giymişti çok güzel olmuştu ya takı olarak da boynuna bir tasma geçirmişti bileğinde ise demir bir saat vardı saçlarını ise dağnık topuz yapmıştı, onu süzdüğümü fark edip "gel hadi yapıyım makyajını"dedi beni sandalyeye oturtup ikimize birden makyaj yapmaya başladı "Bak Atlas şimdi senin kombinine göre koyu bir makyaj yapıcam sana"dedi ve teker teker ürünleri göstermeye başladı "Gözlerini öne çıkarmak için gözüne eyeliner altına ise siyah kalem sürücem far olarak da kahverengi tonlarını kullanıcam son olarak dudağına hafif bordo rengi vericem tamam mı" "tamam ama çok belli olmaz mı?" " Yok ben hafif yapıcam merak etme" " tamam sendeyim" dedim o da makyajıma başladı.Benim makyajım bitmişti sıra kendine makyaj yapmaya gelmişti Asi daha açık renklerde bir makyaj yaptı gözlerini öne çıkardı dudağına ise sadece lipgloss sürdü sonra ikimizi de boy aynasına çıkardı ve konuşmaya başladı "Çok güzel gacılarız ha" dedi bende "Harbi çok güzel gacılarız" dedim sonra gülerek odadan çıktık ve mutfağa gittik annelerimiz çoktan kalkmış ve kahvaltı hazırlamışlardı hatta Barlasları da çağımışlardı anneleriyle birlikte bugün son kahvaltımızı yapacaktık çünkü annelerimiz bugün gidiyordu aslında yarın gidiceklerdi ama bugün gitmeye karar verdiler,kahvaltımızı yaptık ve kapıya ilerledik sonra hepimiz annelerimizle vedalaştık onlar biz okuldan gelmeden önce gidiceklerdi iyice sarılıp vedalaştıktan sonra ayakabılarımızı giyindik ve asansöre bindik arabaya doğru ilerledik bu sefer Asi arabayı sürecekti haliyle bende yanına oturmuştum Barlas ve Toprak da arkaya geçmişlerdi onları dikiz aynasından süzmeye başladım Barlas altına siyah kot pantolon giymişti üzerine beyaz tişört üstüne de gri kot ceket giymişti aksesuar takmamıştı Toprak ise siyah yırtık kot pantolon üzerine beyaz tişört üstüne de krem rengi bir hırka giymişti bizim kankalarımızda çok yakışıklıydı ha ben kendi kendime konuşurken Toprak Asiyle konuşuyordu "Bak kanka Allah rızası için adam akıllı kullan şu arabayı biz ölmek için çok genciz" "Lan ne korkak çıktın sende ya düzgün kullanıyorum işte"dedi Asi.Sapa sağlam okula gelmiştik arabadan inerken herkes bize bakıyordu ben alışkın değildim ama hoşuma da gitmiyor değildi.Sınıfa gittik ve yerimize oturduk bizden sonra sınıfa Buğra ve Selin girdi Selin bana doğru bakıp konuşmaya başladı "Atlas ne bu havalar bir tarafların mı kalktı ne biçim giyinme bu bide yabanilerle takılıyosun" dedi arkamdan ve yanımdan gelen sinirli sesleri duyuyordum zaten bende sinirliydim ve kendimi tutamayıp Selin'in üzerine yürümeye başladım aynı zamanda da parmağımla ittiriyordum "Bana bak Selin adam ol sen benim kardeşlerime laf edicek yerde DEĞİLSİN SEN BANA KARIŞABİLECEK KONUMDA DEĞİLSİN HA DİYELİM BENİM Bİ TARAFLARIM KALKTI SA-NA-NE!!!! ŞİMDİ DEFOLLL!!!!!!!" dedim tüm lafları üzerine basa basa söylemiştim bizimkilerde arkamdaydı eğer bir durum olursa diye hazır bekliyorlardı sonra Buğra parmağımı döndürmeye çalıştı o sırada kendi etrafımda döndüm ve onun elini arkasına getirdim ve konuşmaya başladım "BANA BAK PİSLİK BİR DAHA NE SEN NE SEVGİLİN OLACAK SALAK BİZE BULAŞIRSANIZ BUNU ÇOK BÜYÜK ÖDERSİNİZ ANLADIN MI??!!!" dedim ve elini bıraktım ikiside çantalarını aldığı gibi sınıftan çıktılar yerime geçmek için arkamı dönmüştüm ki herkes bana bakıyordu sonra Asi öne çıkıp "Bu kızı ben bozdum benim eserim üzerine konmayın" dedi tüm ciddiyet bozulmuştu hepimiz kahkahalarla gülmeye başlamıştık ardından hoca geldi ve yerlerimize geçtik Toprak beni dürtüp konuşmaya başladı "Sen gerçekten bizim grubumuz için yaratılmışsın ufaklık" dedi "sağol ama ben ufaklık değilim"dedim sonra arkadan Barlas "tabi tabiiii" dedi onları takmadan derse döndüm.Sıkıcı ve ekşınsız bir okul gününden sonra parka gitmeye karar verdik arabaya binip okula yakın bir parka gittik orda bir bakkal bulup çekirdek, cips,kola falan aldık ve oturup sohbet etmeye başladık her zamanki gibi sonra etrafımızı 3 tane siyah jip sardı ardında 3 jip daha sanırım hiç iyi şeyler olmayacaktı...

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin