Gİ 17

52 5 0
                                    

(Atlas'ın ağzından)

Odadan çıktık ve asansöre binip yukarı çıkmaya başladık o sırada Barlas konuşmaya başladı "Asi ne güzel konuştun lan ben bile bizden korktum" aynen diye konuştum bende Asi ise duruşunu düzeltti ve "Ee gerçekleri söyledim kardeşim"dedi Toprak ufak bir kahkaha patlattı ve Asi'nin omuzuna vurdu.Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık araba yolculuğu boyunca genel olarak konuşmadık ha tabii Barlas ve Toprak yine kıyafetlerimiz hakkında şikayet edip durdular bizde he hoş deyip onları takmayınca daha da sinir oldular ve daha çok konuşmaya başladılar bide kadınlar susmaz derler.

Yol sonunda bitmişti saat 12'yi geçiyordu hepimiz direk odalarımıza dağıldık,odama girer girmez kendimi banyoya attım ve güzel bir duş aldım üzerimi de giyip yatağıma geçtim elime kitabımı aldım okumaya başladım yarım saat bir saat okuduktan sonra kapım tıklandı "Gel" kapıdan Asi'nin başı göründü "Aklıma bir fikir geldi"dedi "Neymiş?" "Saçlarımızı boyayalım mı?" biraz düşündüm ve "Neden olmasın"dedim o da elinde renkli renkli krapon kağıtlarıyla içeri girdi "Seç bakalım hangi renk?" "Hmm ikimizde koyu yeşil yapalım mı?" dedim "Olurrr"dedi ve mutfağa su kaynatmaya gitti yaklaşık yarım saat sonra elinde sıcak su ve bir kapla geldi "Hadi bakalım saç boyama maceramız başlasın" dedi heyecanla kabı önüme getirdi ve krapon kağıtlarını parçalamaya başladı bende ona yardım ettim sonra da sıcak suyu ekledi ve karıştırdı su koyu yeşil rengini alınca saçımı ayarladı ilk benimki boyanacaktı 10-15 dakika suda beklettikten sonra çıkarttık ve kuruttuk gerçekten çok güzel olmuştum "Lan çok yakıştı"dedi Asi "Evet ya bende bayıldım"dedim "Hadi sıra bende" Asi'nin saçınada bana yaptıklarımızı yaptık ya aynanın önüne geçtik ikimizde harika görünüyorduk ama saat 2 olmuştu ve bizim 7.30-8.00 kalkmamız gerekiyordu hemen ortalığı topladık ve yattık.

Sabah yine alarm sesiyle uyandım Asi'den alışkanlık olmuş alarma sövmeye başladım sonra da sürüne sürüne banyoya gittim ve işlerimi halletim daha sonra da dolabıma gittim ve kıyafet bakmaya başladım artık havalar soğumaya başlamıştı ve ben herkesin aksine daha çok üşürdüm o yüzden siyah kısa düz bir kapşonlu  sweat çıkardım altıma ise koyu renk bir ve yırtık siyah bir kot giyindim saçlarımı ise açık bırakmıştım uçları yeşil yeşil çok güzeldi sonra makyaj masama geçtim ve makyaj yapmaya başladım rimel,eyeliner ve hafif bordo rengi veren bir ruj sürdüm hazırdım son kez çantamı kontrol ettim ve içine dün okuduğum kitabı koydum ayakkabılarımı da giyip mutfağın yolunu tuttum.

Asi mutfakta beni bekliyordu tabağımın başına oturdum ve kahvaltımı etmeye başladım yaklaşık 2-3 dakika sonra Barlas ve Toprak gülüşerek içeri girdiler aynı anda bir küfür savurdular Asiyle onlara ne oldu bakışı atmaya başladık Barlas sinirle konuştu "O saçlarınızın hali ne LAN!!" dedi Asiyle birbirimize baktık gülmemek için zor duruyorduk sonra Toprak konuştu "Yüz verince astarını istiyosunuz ha o nasıl bir saç ya tamam yakışmış çok güzel olmuşsunuz maşallah ama HERKES SİZE BAKCAK LAN" dedi bizde daha fazla kendimizi tutamayıp kahkaha atmaya başladık en son Asi gülmekten yere düştü öyle olunca biz anca gülmeyi kesebildik Barlas ve Toprak sinir soluyordu onları farkettikten sonra boğazımızı temizledik ve ciddi durmaya çalıştık sonra Asi konuştu "Ne güzel kanka işte size öldürcek,işkence edicek daha çok adam çıkar"dedi gülmemeye çalışarak ben ise ayaklarıma bakarak dudaklarım ısırıyordum Barlas "Asi sana Bir ben çakarım bı Toprak çakar bide yer ANLADIN MI??!!" dedi sonra sert bir şekilde masaya oturdular ve kahvaltı etmeye koyuldular ve biz hâlâ gülmemeye çalışıyorduk.

Kahvaltımızı ettik ve arabaya doğru yol aldık "Barlasss ben süreyim mi arabayı?"dedim masum ve tatlı bir şekilde "Ben ölmek istemiyorum Atlas" dedi sinirle anlaşılan hâlâ sinirliydi "Nolurrrr" dedim sonra sabır dileyerek anahtarı bana verdi hemen aldım ve Barlas'a sarıldım ardından Asi ve Toprak geldi ve grup sarılması yaptık normalde sarılmazdık ama arada sarılmak lazım "Üff duygusala bağlamayın hadi okula gidelim"dedi Barlas bizi ayırarak güldüm ve kapıyı açtım hepimiz yerleştik bu sefer yanıma Toprak oturdu Asi ve Barlas da arkaya oturdular.Okula geldiğimizde arabayı park ettim ve indik okulun girişine doğru giderken baş belalarımız bizi bekliyordu Simge koşarak Toprağa sarıldı Asi sabır dileyerek yanlarına gitti ve Simge'nin saçından tutup onu diğerlerinin yanına itti Ceyda da tam Barlas'a yaklaşacaktı ki önüne geçtim ve "Hayırdır bir yere mi gidiyordun?"dedim "Eveğt canığm çekilirseğn gidiceğm"dedi ve beni omuzumdan itti Asi'ye baktım ve sende kanka bakışı attı sonra da olanlar oldu Ceyda'nın omuzlarından tuttum ve sağlam bir kafa geçirdim anında yere düştü ve bayıldı Simge,Selin ve Buğra hemen yanına koştular bizde yanlarından geçerken konuştum "Bize bulaşmamalısınız ha bu arada ÇEKİLMİYORUM CEYDA!!"dedim ve sınıfa doğru ilerledik.

Dersler yine her zamanki gibi geçti son dersin tenefüsüne girmiştik bizde kantine gittik ve kola alıp oturmaya başladık Barlas "Arkadaşlar biz bu yeşil boncuk çetesini nasıl bitiricez?"dedi Asi ise alaycı bir gülüş takındı ve konuştu "O iş bende kanka"dedi Toprak"Anlat da bilelim kanka" "Aynen ne planlıyorsun"diye araya girdim Asi "Hakan amcayla konuştum ben yarın yer altında konuşulacakmış bu konu"dedi bizde daha fazla uzatmadık kolalarımızı içmeye devam ettik,Barlas ve Toprağın sinirle arkamdaki masaya baktığını gördüm ve arkama döndüm arka masadaki iki çocuk bana ve Asi'ye bakıyordu ama baya yiyecek gibi Barlas'a döndüm "kanka saki-"ben sözümü biteremeden Toprak ve Barlas  masadan fırlayıp çocukların yakalarına yapıştılar Asiyle hemen yanlarına koştuk Barlas bağırarak konuştu "SİZ BENİM KARDEŞLERİME NASIL BAKARSINIZ LAN HEMDE YİYECEK GİBİ ÖLDÜRÜRÜM OĞLUM SİZİ!!!!"  Toprak hemen Barlas'a katılıp diğer çocuğa bağırmaya başladı "BİZİM KARDEŞLERİMİZE YAN GÖZLE BİLE BAKAMAZSINIZ OĞLUM SİZ YERİN DİBİNE SOKARIZ SİZİ DUYDUNUZ MU!!!"dedi Barlas'ın tuttuğu çocuk konuştu "Kardeşleriniz taş gibiyse benim suçum mu şahsen ben Atlas'a düşüyorum altıma almak istiyorum onu"dedi alayla diğer çocuk da onu onaylarcasına konuştu "Bende Asi'ye düşüyorum keşke altıma alsam diye düşünüyorum"dedi diğeri gibi alayla işte bunları demiceklerdi bakalım şimdi kim alacaktı onları ellerinden.

Barlas sinirle çocuğa kafa atmaya başladı sonra yere yatırdı ve tekmeledi daha sonra bir kolunu kırdı sırtına sandalye geçirdi ve yerde bulduğu bir demirle çocuğun özeline vurdu çocuk sonunda bayılmıştı
Toprak ise çocuğu masaya yatırdı ve yumruklamaya başladı sonra yere attı ve bacağını kırdı ardından Barlas dan aldığı demirle çocuğun özeline vurdu o çocuk da bayılmıştı biz onları durdurmaya çalışırken -bizde biraz dövdük bu arada- Hakan amca bağırarak geldi "NOLUYOR BUR- BARLAS TOPRAK ATLAS ASİ NAPTINIZ LAN ÇOCUKLARA"dedi ve hemen iki ambulans çağırdı bizide odasına götürdü sinirle masasına oturdu ve "SİZ KAFAYI MI YEDİNİZ BİRDE ÖLDÜRSEYDİNİZ ÇOCUKLARI" dedi ben sakin bir şekilde "Hakan amca olayl-" "HAKAN AMCA DEĞİL BÜYÜK PATRON"dedi elini masaya vurarak tabi benimde sözüm yarıda kaldı kendimi düzelterek tekrar konuştum "Büyük Patron olay bildiğin gibi değil o çocuklar Asi ile benim  hakkımda çok kötü şeyler söylediler Barlas ve Toprak da dayanamadı"dedim ardından Asi konuştu "Evet Büyük Patron bizimkilerin bir suçu yok gerçekten hem bize inanmıyorsan kamera kayıtlarına bak"dedi Hakan amca yani Büyük Patron bilgisayardan birkaç şeye bastı ve sesler gelmeye başladı sesler dediğim Barlas ve Toprağın bağırma sesleri yumruk sesleri falan sonra kayıt bitti ve Büyük Patron konuştu "Olaylar gerçektende dediğiniz gibi demek" dedi sesi artık daha sakindi hepimiz kafa salladık Büyük Patron yani Hakan amca derin bir nefes alıp verdi ve tekrar konuştu "Tamam çocuklar ben halledicem"dedi ve kapıyı gösterdi bizde kalktık tam kapıdan çıkarken Hakan amca "Direk eve gidin"dedi tekrar kafa salladık, sınıfa gittik herkes bize bakıyordu ve aralarında konuşuyorlardı eminim atılıp atılmadığımızı konuşuyorlardı eşyalarımızı topladık ve kapıya yöneldik sınıftan çıkmadan tüm sınıf sesimi duyacak şekilde konuştum "Kimse sevinmesin okuldan atılmadık"dedim ve yoluma devam ettim.

Arabaya geldik ve yine ben kullanacaktım yol boyu hiç konuşmadık direk eve geldik Barlas ve Toprak odalarına çıkıyorlardı ki Asi seslendi "Aç değil misiniz?" ikiside aynı anda "DEĞİLİZ!!" dedi ikimizde yerimizden sıçramıştık anlaşılan bize de sinirlilerdi ama biz birşey yapmamıştık ikiside anladığım kadarıyla Barlas'ın odasına gitmişlerdi kapıyıda büyük bir gürültüyle kapattmışlardı Asiyle birbirimize baktık ve direk mutfağa koştuk dört kola,çekirdek, cips falan aldıktan sonra bizde odalarına gittik, kapıyı çaldım ve komut beklemeden açtım ikiside yatakta oturuyordu Asiyle yanlarına gittik ve getirdiklerimizi açtık Barlas bize bakmayarak "Gidin" dedi "Gitmiyoruz"dedim Barlas sinirle bana döndü "GİDİN DEDİM" diye bağırdı bende "GİTMİYORUZ"diye bağırdım sonra ise sakince konuşmaya devam ettim "Ya kanka biz birşey yapmadık ki siz niye bize sinirlisiniz?" bu sefer konuşan Toprak oldu Barlas'a dönüp "Kanka harbi ya kızlar birşey yapmadı"dedi Barlas biraz düşündükten sonra elimde ki çekirdek ve kolaya uzandı "Hangi filmi izliyoruz?"diye sordu hafif sırıtarak Asiyle elimizdekileri attık ve üstlerine zıpladık "LAN ASİ ETTİN AĞZIMA NE ZIPLIYON BİRDEN SALAK KIZ" diye söylendi Toprak "LAN KAFAM KIRILDI SANIRIM ATLAS SEN HİÇ GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ DEĞİLSİN HA"diye ekledi Barlas biz biraz boğuştuktan sonra film izledik.Saat 8 e geliyordu ve film daha yeni bitmişti Barlas'ın odasından çıktık ve kendi odalarımıza  gittik odama girer girmez banyoma gittim ve tekrar duş aldım ardından üzerimi giyip masamın başına geçtim ve ders çalışmaya başladım 2-3 saat çalıştıktan sonra yatağıma geçtim ve kitap okumaya başladım en heyecanlı yere gelmiştim ki ev kurşun yağmuruna tutlmaya başlandı...

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin