Atlas'ın ağzından
Modifiyedeki işimiz 1 saat kadar sürmüştü ama sonuç gerçekten de mükemmel olmuştu.
Arabaları süzmeyi bırakıp Asi'ye döndüm "Kankaa aklına sağlık gel alnından öpecem" dedim bana salak mısın bakışı atarken yanına gittim "Sen benim helalimsin kızım" dedim ve alnından suluca öptüm Asi "Salak ben senin karın mıyım ne helâli" dedi gözlerimle ciddi misin bakışları atarken konuşmaya devam etti "ama eyvallah yaparık öyle şeyler" dedi "Yürüyen ego" dedim kısık bir sesle ama anlaşılan duymuştu yanıma gelip kafama bı tane geçirdi "AAAH napıyon be" "Yürüyen ego sensin" yandan baktım ve "hıhıı" dedi Asi bir la havle çekti ve arabasına bakmaya devam etti Barlas ve Toprak arabalardan çok Çağataya bakıyorlardı delici bakışlarla en sonunda yanlarına gidip "Ee şey biz bunları ödeyelim Çağatay " dedim çağtay kafasını sallayıp yanımızdan ayrıldı bunu fırsat bilip bizimkilere döndüm "Napıyosunuz kanka çocuğu öldürcek gibi" dedim ikiside omuz silkmişti bende konuşmaya devam ettim "kankalarım canlarım bakın parayı ödeyelim gidicez gözünüzü seveyim rahat durun" dedim ikiside derin nefes alarak kafa salladılar daha sonra da Çağatay geldi zaten."Dört araba ve özel tasarım dört işleme toplam 7.800 TL yapıyor Asicim." Oooow bunu demicekti.Asi ve ben gözlerimizi açmış bakarken Toprak birden çocuğa yumruğu geçirdi sonra Barlas da yere düşen çocuğun üzerine çıktı ve yumruklamaya başladı Toprak yardıma gidecekken arkasından sıkıca sarıldım ve haraket kabiliyetini kısıtladım ben Toprağı tutarken Asi de Barlası tutmaya çalışıyordu ama nafile Barlasın gözü dönmüştü bı kere en sonunda Asi dayanamayıp Barlas'a bağırdı "YETER ARTIK BIRAK ÇOCUĞU BARLAS YOKSA SENİNLE KONUŞMAM BAŞIMIZA İŞ ALMA!!!" Bu sözlerin ardına Barlas durdu çocuğun üzerinden kalktı ve elini arka cebine attı biz silah çıkarıcak derken cüzdanını çıkardı ve suratına paraları attı "Sakın bir daha benim kardeşime Asicim deme" dedi bizide peşinden sürükleyerek arabalara ittirdi.
Farklı arbalarda olduğumuz için konuşamıyorduk o yüzden hepsini görüntülü aradım bir kaç çalıştan sonra açmışlardı "Kanka siz naptınız ya" dedim hemen Barlas omuz silkti Topraksa "Napmışız haddini bildirdik işte" dedi Asi derin bir nefes alıp sakin kalmaya çalışıyordu "Kanka çocuk ne dedi öldürüyodunuz az kalsın" sesi sonlara doğru sitem eder gibi çıkmıştı ama kimseden cevap gelmeyince "evde konuşucaz" dedi ve kapattı diğerlerinde sırayla kapatınca arama sonlanmıştı. Neden yaptıklarını bildiğim için çok da uzatmamaya karar vermiştim o yüzden hemen keyfimi yerine getirmek için güzel bir şarkı açmıştım (🎵Linkin park =Numb)
Eve gelme yolumuz biraz garip geçmişti ama sonunda eve varabilmiştik.Eve girer girmez kendimi koltuğa attım çok yorgun hissediyordum.Diğerleride gelip kendinilerini yanıma attıklarında onlarında yorulduğunu anlamıştım e normal tabii yorulmaları.
Biraz zaman geçtikten sıkılmış ve aniden kalkmıştım hepsi bana napıyon mal bakışı atarken göz devirdim "sıkıldım hadi birşeyler yapalım" Toprak elindeki telefonu bırakmadan "Napcaz" dedi tam konuşacakken Asi "Ev alışverişini yapmaya gidelim" diye araya girdi aslında benim aklımda başka birşey vardı ama bu da olurdu "Evet olur" diye cevap verdim Barlas "iyi hadi gidelim" dedi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı bizde peşinden
Markete gelmiş ve nerdeyse her şeyi almaya başlamıştık Asi temizlik malzemelerini Barlas meyve sebzeleri Toprak abur cuburları kalan şeyleri de benim alacağım şekilde iş bölümü yapmıştık.
Almam gereken her şeyi almıştım ve bir kenarda beklemeye başlamıştım ama canım çok sıkılmıştı birden aklıma gelen şeyle gülmümsedim ve boş alışveriş arabalarının yanına ilerleyip bir tanesini aldım tam Asi'nin yanına gidecekken telefonumdan gelen bildirim sesiyle durakladım ve cebimden telefonu çıkarıp mesaja baktım
WhatsApp |bilinmeyen numara|
Atlas Soylu...
Kendine ve o çete dediğin veletlere dikkat et
Sonunuz yakın.Gelen mesajla bir bı süre bekledim ama sonra parmaklarım haraketlendi
Gönderilen |bilinmeyen numara|
Kimsin bilmiyorum ama seni bulucaz ve o zaman o velet dediğin ve sonunu getreceğine kendini inandırdığın çete SENİN SONUNU GETİRECEK.
Yazdım ve telefonu cebime attım şuan bununla ilgilenmeyecektim o yüzden aldığım arabayla Asi'nin yanına ilerlemeye devam ettim. Arabayla yanına gittim ve "kanka atla" dedim önce ciddi misin bakışı attı ama sonra arabaya oturdu Ben de son sürat marketin içerisinde sürmeye başladım. Birkaç reyon geçtikten sonra Toprağa rastladık "Ne yapıyorsunuz oğlum" dedi gözlerini açarak Asi de göz devirip "eğleniyoruz"diye cevap verdi Toprak elindekileri kendi arabasına bıraktı ve "O zaman DEVAMKEE" dedi ve benide Asi'nin yanına oturttu ilk başta yaptığı hamle ile refleks olarak çığlık attım ama çığlığım kahkahalara dönüştü tabi Bu sefer son suratta Toprak arabayı itmeye başladı üçümüz de deli gibi kahkaha atıyorduk ve etrafımızdaki bakışlar umurumuzda değildi Biz anı yaşıyorduk birkaç reon geçtikten sonra bu sefer Barlas'a denk geldik elindekileri bırakıp yanımıza geldi "Bebek misiniz lan" dedi Asi "bebek değiliz genciz" dedi ve lafı yapıştırdı. Barlas bir sabır çektikten sonra gülmeye başladı "o zaman bu sefer ben sürücem" dedi ve birden bizi ittirmeye başladı ikimizde birden gelen anı kuvvetle çığlık atmıştık ama tabii yine bu çığlıklar kahkahalara dönüştü.
Eve gelmiştik ama market maceramız biraz kötü sonuçlanmıştı Toprak yüzünden kocaman reyona çarpmış ve yere yuvarlanmıştık daha sonra da dökülen kırılan her şeyin ve aldıklarımızın parasını ödeyip marketten kovulmuştuk. Aldıklarımızı yerleştirirken Toprak ensesini kaşıyıp "ımm kusura bakmayın ya" dedi Biz de kendimize tutamayıp kahkahalara büründük, kahkahamı durdurup "kanka saçmalama ya ne güzel eğlendik işte" dedim Barlas söze dahil olup "Ya ne demezsin çalışan anamıza bacımıza söylüyordu az kalsın" dedi bu sefer Toprak da kendini tutamayıp kahkaha atmaya başlamıştı.
İşlerimizi bitirmişti odalarımıza dağılmıştık öncelikle güzel bir duş alıp gecelikleri mi giydikten sonra bilgisayarımın başına geçtim ve sabahki mesaj olayını çözmeye çalıştım. Toprak bana birkaç bir şey öğretmişti o yüzden hemen telefonumu bilgisayara bağladım ve yapmam gerekenleri yapmaya başladım gerçekten bulmak çok zor olmuştu ama yapmıştım bulmuştum bizimle uğraşmaya çalışan zavallıyı O da yakında diğerleri gibi beni öldürmeyin diye yalvaracaktı ama nafile o da diğerleri gibi cehennemde yanacaktı cehennem çetesinin cehenneminde...
Mehmet Kutlu işte yeni düşmanımız. Bakalım bizimle uğraşmaya gücü yetecek mi bakalım Cehennem çetesinin gazabından kaçabilecek mi yoksa diğerleri gibi o gazaba yakalanıp ölecek mi... GÖRECEĞİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
PertualanganBu hikaye de açıklama yok! Oku ve gör... İşkence vardır rahatsız olan okumasın (sonraki bölümlerde) Devam edecek...