Chapter 2.

40 2 0
                                    

Дивачката(ЛИСА): Още колко ще се бавиш, мамка му? Да не би да не си успяла да се задоволиш с вибратора, защото са ти свършили батериите и сега търсиш вибратора на Рейч?

- Да, казах ви...тя е най-добрата ми приятелка. Възможно е да е малко цапната в устата, е не малко, но е добра душа, ще я харесате, милион пъти повече от Алис.

АЗ( ДевицаМериВГрадаНаГреха; или съкратената версия ,,ДМВГНГ", смахнато, знам, но това само аз и тя си го разбираме): Дай ми минутка, трябва ми само още едно докосване с пръсти и съм на ръба да свършаааа.....е, беше по-добро от миналия път!

-И аз не ѝ оставам длъжна в мръсните приказки.

Дивачката: Стига бе?! Нима си използвала като за завършек, ръчната си?

Никнейма ми е смехотворен, също като самия факт, че наистина съм девствена, но не съм светица.... . Просто копнежите ми бяха използвани за нечие друго забавление...,не искам да си спомням за написаното от Него в снапчат...да не говоря за снапа, който така нагло ми прати.....с приятелката му. Разочарована съм от себе си, че му позволих да си играе с чувствата ми...

Лиса: Хайде, стига си поклащала този сочен задник, насам натам и се качвай в колата!
Нощта се очертаваше вълнуваща, щом Лизи е в компанията ни. Имаше нещо различно...Джип?! Чий ли е?

Аз: Избърши си лигите, няма да ти пусна миличка!
Последва гърлен смях от страна на приятелката ми, а след това я последва и Алек, който наистина се забавляваше, за разлика от Алис, която старателно се преструваше, че и е смешно....а колкото до него.. .
Шофьорът не се виждаше добре, заради затъмнените стъкла, но не знам как, съм сигурна, че е мъж, поради факта, че Алис е отпред, малката хитруша. Кой ли може да е, но със сигурност не е един от нашите. Смело се запътвам към долната страна и се качвам в черния, четириместен Ленд Ровър Дифендър, и се настанявам на задното място при Алек и Лиса, тъй като Алис е седнала на пътническото място, аз съм от долната, дясна страна на джипа като съм седнала до Алек, който е по средата и така въудешевено разговаря с шофьора, за новите попълнения на пътя, от начало съм заинтригувана от страстта с която разговаряше Алек за новите модели на Ленд Ровър със своя събеседник ,,тайнствения шофьор". Сигурно се познават, може би са повече от познати,....стари приятели?

~Deep In The Love~Where stories live. Discover now