Даниел: Ставай, бебчо. - Усетих, че някой ме докосна по носа с пръст, а след това ме целуна нежно по устните. Да, това беше той. Моя Даниел.
Аз: Хей. - Отворих бавно очи и го погледнах замечтано. Мислих си за снощи. Леле, колко неща се бяха случили в рамките на няколко часа. А и снощи го правихме, приблизително до към 8 и нещо, а след това той ми каза, че бил....О. БОЖЕ. МОЙ. Той, ми беше казал, снощи, преди да заспя, сигурна съм, че съм го чула правилно, преди да се унеса в сладък сън. Каза ми, че се влюбвал в мен. В МЕН!
Даниел: Добро утро, слънце. Как спа? - Усмихна ми се така лъчезарно, че моментално забравих за какво мислех преди малко.
Аз: Добро утро, бебче. Спах чудесно. А ти, как спа?
Даниел: Заспах, след като ти заспа. Предвид пекарната вечер с теб в леглото, след това се спи прекрасно. А и известно време те наблюдавах, докато спеше. Беше сладка, когато ме сънуваше. - Подсмихна ми се. АЗ, КАКВО?
Аз: Наблюдавал си ме, докато спя ли? Какво каза, че съм те сънувала? Какво точно сънувах? - Той се наведе и ме целуна по устата. След това се изправи и лицето му моментално се промени. От безгрижния Дан, се превърна в сериозния Дан.
Даниел: Спомена за някакъв бивш и колко не струвал, той пред мен.
Аз: Нещо друго да съм споменала, така неволно? - Вече се разтревожих, стомаха ми се сви на топка. Даниел ми се усмихна леко, а погледа му беше все така съсредоточен в моя.
Даниел: Да. Каза, че ме.... - И тогава в палатката нахлу една лисица. Алис.
Алис: О, ето къде си бил. Ами вие, да не би да.....О, Боже Мой! Лиса! Алек! - Мамка ѝ на кучката. Бяхме голи!! Даниел я избута леко навън, като разбира се тя се наслади на предоставената от него гола гледка на пениса му, а Алис зяпна с отворена уста, да, знам, огромен е. След като я избута навън, заципи палатката и се обърна към мен.
Даниел: Обличай се. - И двамата се отправихме към дрехите си, за да се облечем, преди някое друго диво животно не нахлуе вътре в палатката, докато сме голи с Дан.
Когато се облякохме, и двамата излязохме, а отвън ни чакаха Лиса и Алек, които бяха прегърнати и ни се усмихваха на среща ни. А Алис, разбира се, разговаряше по телефона, не ни обръщаше внимание, беше заета да обсъжда с Мелиса, бившия си и как се бил представил, той снощи в леглото с нея. Мелиса е другата приятелка на Алис, тази след Лиса. Тя имаше повече бивши, отколкото приятелки.
Лиса: Добро утро, Дан. Добро утро, Кал. Как спахте? - Ах, каква е хитруша ми била Лиса. Значи така ще играем.
Аз: Добро утро и на вас, двамата! По-важното, вие как спахте? Защото снощи от палатката ви се чуваха, доста странни звуци. - Алек се подсмихна, а Лиса ми се озъби. Ха, точка за мен. Даниел, просто ме прегърна пред тримата и ме целуна по косата.
Даниел: Добро утро и на трима ви!
Алек: Е, гаджета ли сте? - Аз не отговорих, само леко се усмихнах на Алек. Но Даниел, вместо мен му отговори.
Даниел: Да. Гаджета сме. - Алек и Лиса, кимнаха одобрително. Алис, продължаваше да разговаря с Мелиса по айфона си. А аз се обърнах към Даниел, след като другите се отправиха към палатките си, за да се облекат подходящо за предстоящата ни разходка из планината.
Аз: Е, гадже! Да отидем и ние да се преоблечем, а? - Той ме целуна по устата и добави.
Даниел: Бих те изчукал още веднъж, така като за добро утро. Но няма да го сторя, защото ще закъснеем.
Аз: Жалко. А аз исках много да ме чукаш. - Той ме хвана за краста, повдигна ме и ме постави на дясното си рамо. Видях с главата надолу, поне гледката си струваше, шляпнах го по стегнатия му задник. Той също ме шляпна, силно, по дупето.
Аз: Моля те, пусни ме долу. - Мълчание. Никакъв отговор, той просто се движеше към палатката ми. Когато отвори ципа ѝ, ме пусна да легна по гръб на земята. Легна върху мен, като се подпираше на лакти и ме изучаваше с поглед.
Даниел: Колко силно ме искаш, Кал?
Аз: В момента, те искам адски много бейби, че направо ме боли. Ще ме чукаш ли или ще ме накажеш, защото не отговорих на Алек, когато ме попита, дали сме гаджета.
Даниел: Като стана дума. - По дяволите! Защо го казах? - Все още ли искаш да си моя?
Аз: Що за глупав въпрос?! Много ясно, че искам Дан.
Даниел: Тогава, защо не отговори на елементарния въпрос на Алек. За миг си помислих, че се колебаеш за отговора.
Аз: Не се колебаех, Дан.
Даниел: Тогава, защо не му отговори?
Аз: Защото, се притеснявах, че могат да ме помислят за едно много несериозно момиче, което се хвърля на всеки срещнат. Такава като Алис. Аз просто им се усмихнах леко в отговор.
Даниел: Защо, по дяволите, ще ти пука, какво мислят те за теб? Нали сме заедно. Ако беше, такава като Алис, щеше да го правиш с мен и толкова. След това щеше да си на следващия. - Настръхнах при тази мисъл.
Аз: Аз, искам само теб. И ти го знаеш.
Даниел: Знам, скъпа моя. И аз искам само теб. Али, по никакъв начин не би ме привлякъл, освен за една нощ, която е нищо със сравнение с теб. С теб, всяка секунда е дар за сърцето ми, разбираш ли? - Кимнах в отговор. Много добре го разбирах, защото и аз съм така в негово присъствие.
- И снощи, когато на сън, каза, че ме... - Отново, бяхме прекъснати. Но този път не беше Алис. Беше бившия ми. Е, не точно бивш, той никога не ми е бил какъвто ѝ да е. Беше само мимолетно влечение. Нищо повече. Поне тогава си мислех, че е, но сега всичко се промени. Даниел, се случи. И сърцето ми, отново доби пулса си.
Телефона не спираше да звъни. А аз отказвах и отказвах, но той беше упорит. Майната му! Изключих го.
Даниел: Оня боклук ли е?
Аз: Да. Майната му.
Даниел: Не го ли блокира в социалните мрежи? Нали последно го имаше във Вайбър и Снапчат?
Аз: Да, но някак си, се е сдобил с номера ми. Ще го сменя, не се тревожи сега, за това. Той е нищо пред теб. - Той ми се усмихна срамежливо и отново се наведе над устните ми и шепнейки ми каза.
Даниел: Знаеш ли, колко ме възбуди снощи, когато ме сънуваше. Беше толкова очарователна на сън. Исках още в този момент да те чукам, но ти така сладко си ни представяше, докато го правим у вас.
- О, Не! Било е мокър сън!
Аз: У нас ли?
Даниел: Мхмм. Така сладко скимтеше, докато сънуваше, как аз ти го вкарвам, пак и пак. Цялата се беше разгорещиш знаеш ли? - Той все още приведен над устните ми, ме облиза леко за долната устна и добави.
Даниел: Цялата беше потна. А аз знаеш ли какво направих?
Аз: Какво? - Вече задъхана от начина по който ми говореше, толкова мръсно, че се възбудих още повече.
Даниел: Пипах се, докато скимтеше името ми. И когато свърши, те последвах. - Мамка му! Толкова се възбудих, че изскимтях в устата му. Той ми се усмихна нежно и ме целуна по устните, след това ги захапа.
Даниел: Знаеш ли, коя е любимата ми част от мокрия ти сън, Кал?
Аз: Коя? - Едва произнесох с уста, толкова съм разгорещена в момента, че едва се сдържам да не му се нахвърля.
Даниел: Когато свърши на сън, ми се усмихна толкова сладко, дори и със затворени очи, не спираше да се усмихваш и да повтаряш името ми и колко много ме обичаш.
- Казала съм му, че го обичам?!
Веднага си затворих устата. Бузите ми поруменяха, бях засрамена от мокрия си сън, бях засрамена от факта, че съм споменала на сън, че го обичам. След това му отговорих.
Аз: Искаше да ме засрамиш ли? Затова ли ми го каза? Да ми припомниш, колко слепоставеща съм била. Е, успя! - Избутах го от себе си и понечих да стана, но той ме възседна отново и ме избута назад. Наведе се над мен, подпирайки ръцете си от двете страни на главата ми, за да го гледам право в лицето. Аз пък не го поглеждах, ама изобщо. Колкото трудно и мъчително да беше това, аз просто си се взирах в нищото, а не в красивите му сини очи, които сънувах снощи.
YOU ARE READING
~Deep In The Love~
Romance18+ { ПРЕВЕДЕНО} Здрасти! Казвам се Карълайн, но приятелите ми ме наричат Кал. Искам да ви питам, нещо...някога разбивали ли са ви сърцето? Ами били ли сте, така лудо влюбени по момчето, което силно обичате още от гимназията? Със сигурност сте, били...