Карълайн:
АМА ЧЕ КОПЕЛЕ. Как се подмазва на кучката. Тези двамата, са си един за друг. Алис и без това търси някой за през нощта, който да я поразклати малко. А той явно това и възнамерява да прави с нея.
Не ми пука. Пука ми единствено за факта, че съм мокра чак до костите. Откакто онези момчета ме видяха заедно с Алис и Лиса да се разхождаме край езерото. Единия от тях, мисля, че се казваше Кол? Поне така го нарече Алис. Та, този Кол, по който ѝ текаха лигите, ме беше забелязал и започна да ме заговаря. А след това ми каза, че щял да прави тройка с мен и Алис, без Лиса, защото му каза, че е заета. Догади ми се при мисълта за тройка с Алис. Та, въпроса, защо съм мокра. Ами за да се отскубна от неловката ситуация, му казах, че заедно с приятелките ми ше поплуваме малко в езерото, а той ми предложи компанията си, аз отказах, расбира се. И тогава заедно със приятеля си, не му помня името, започнаха да ме люшкат на ръцете си, като едно малко бебе. А след това най нагло ме изхвърлиха в езерото. Разбира се на Алис ѝ стана смешно, но Лиса ми помогна. Тя не им остана длъжна ѝ им каза, да се разкарат или щяла да извика Алек и останалите, каза им го, само за да ги сплаши, но на тях, явно не им дремеше. Алис си помисли, че съм си харесала някой от тях, но грешеше, не ги понасям. Тези бяха същински задници! Както този тук, Даниел, който ми се прави на големия ебач, само защото тъпата Алис, му се буташе.
Аз: Ще отида да се преоблека. Лиса, ще дойдеш ли с мен? Алис, ти можеш да останеш тук при момчетата. - Дано ме послуша.
Алис: Да, няма проблем, щом така ще се чувстваш удобно. - Слава Богу!
Лиса: Хайде, кучко! Да те подсушим, че си подгизнала като гащите на Алис!
Всички избухнахме в смях, дори и Дан. Само да вметна, че има красива усмивка. Също така долових тук, там мънички трапчинки в крайчетата. Когато ме хвана да го зяпам, той най нагло ми намигна, а аз му се усмихнах, притеснително. Все пак се опитвам да се сприятеля с него. След което се обърнах и изчезнах с такава скорост, че Лиса беше принудена да тича след мен. Не знам какво ми ставаше?! Но когато ме погледне, направо откачам! А с това намигване, едва не подмокрих гащите си от възбуда
Лиса: Вземи моя сутиен, както и тези черни, дантелени прашки. Нали все ми казваше, колко много ти харесват.
Аз: Наистина ли ми ги подаряваш, благодаря ти! И без това не съм си взела второ бельо, тъй като не бях предвидила факта, че ще се натъкна на онези идиоти.
Лиса: Дали си, си взела само този чифт бели, сатенени боксерки на делфини?
Аз: Хей, те са ми подарък от теб, а и са ми любими.
Лиса: По-любими и от прашките?
Аз: Нали са ми подарък от теб, о, както и тъмно-синьото дантелено бельо, което нося с мен. Ами да, него ще облека. Но прашките си ги взимам.
Лиса: Та, разбира се, приеми ги като подарък. А и онова бельо ти стои супер, наистина.
Аз: Благодаря ти!
Лиса: Хайде кучко, темпо! Обличай се. Ето вземи този черен потник и си сложи тези къси, бели дънки.
Аз: Гениална си!
Лиса: Хайде, размърдай мекото си дупе, Карълайн Бекъм!
Аз: Меко ли?!
Лиса; Да, меко! - И след това ме шляпна по задника. Силно.
Аз: Кучка!! Остави ми червеникава следа. Оххх, така ме заболя.
Лиса: Ооо, я млъквай! Ще ни чуят останалите. Хайде, обличай се!
Аз: Добре, добре. - И се облякох. Добре, че си взех трети чифт обувки,за всеки случай. Обух си черните кецове и когато бях готова, заедно с Лиса, тръгнахме към групата.
ESTÁS LEYENDO
~Deep In The Love~
Romance18+ { ПРЕВЕДЕНО} Здрасти! Казвам се Карълайн, но приятелите ми ме наричат Кал. Искам да ви питам, нещо...някога разбивали ли са ви сърцето? Ами били ли сте, така лудо влюбени по момчето, което силно обичате още от гимназията? Със сигурност сте, били...