Chapter 1.

89 2 0
                                    

Разочарование. Изпитвам го от край време и причината не е в някого от познатите ми приятели, дума да не става за сестра ми Рейчъл, напротив последното нещо, което ще чувствам към нея, някога е разочарование, но силно се съмнявам в това. Рейчъл е единствения човек на когото се възхищавам, с кого се гордея, когото искрено ценя, и понякога ненавиждам, заради твърдоглавието ѝ, но е простимо, защото тя си е такава, амбициозна, за разлика от мен, недоверчива, трудно подбира приятелите си, и също много трудно се сдобива с такива, защото, когато някой от приятелите ѝ забие нож в гърба, тя никога не дава втори шанс, просто го/я подминава с високо вдигната глава и забравя за съществуването му/ѝ. За нея значението на думата приятел се равнява на сестра, каквото съм ѝ аз.
Аз ли? От къде да започна.. . Пълна противоположност на по-малката си сестричка, не не бих я нарекла толкова малка, като имам предвид, че на височина е колкото мен, само дето тялото и е по-слабо, а и коремните ѝ мускули са изпъкнали, благодарение на танците с които се занимава от 13 годишна, предимно брейк днес, хип-хоп, даже обожава и кей поп бандите и техните танцови движения,които умело и стриктно изпълнява . Та за мен. Ами, приятно ми е! Аз се казвам Кал, съкратено от Карълайн Смит, висока съм 1,78 имам бяла на вид кожа, дълга, кестенява коса и маслинено тъмно очи. За разлика от Рейчъл, аз не съм запалена по танците, освен, ако броим днешния туърк за танц, движение или по-скоро нова екзотична вълна в ,,модерните танци", ако така мога да се изразя. Но да си призная честно, за разлика от Рейч, аз притежавам по голям бюст, плоско коремче и стърчащо дупе, нейното разбира се е доста стегнато, поради упражненията, които прави в фитнеса. Е поне това е единственото място, което посещавам от време на време, докато тя е задължена да ходи почти всеки ден, всъщност го изисква от себе си. Както казах, амбициозна е. Моите амбиции са далеч от реалността, както и целите към които се стремя тъй жадуващо, мечтите за които копнея, и неувереността в себе си, която ми е спътничка от край време.
Запалена съм към пътуванията, жадувам за повече нови приятелства и копнея нетърпеливо за сериозна връзка. Е копнях...дам, мина ми и до там.
Сега единственото нещо което правя в момента е да си подреждам разхвърляните дрехи, да ровя безцеремонно в гардероба, като някоя къртица и да ги прехвърлям отново и отново, докато накрая не се спрях на един чифт къси, светло дини, дънкови панталонки с висока талия. Отгоре върху себе си избрах да сложа едно бяло потниче с дълбоко деколте, сложих колана на Гучи, взех дългите си бели чорапки до под коленете и черните си Вансове, взех и шапка със себе си, тъй като ще ми е нужна, поради нефилтрираните слънчеви лъчи и 20 градуса по-хладните от Вегас ветрове, в планина Чарлстън, Невада на 35 мили западно от Лас Вегас. Мястото е идеално за къмпиране. Аз и моята най-добра приятелка Лиса О'Брайън, която е на 25, както и нейното гадже Алек Линк с три години по-голям от нея, със когото се запозна в един среднощен караоке бар ще са заедно с мен, а и Алис Стейси, която ми беше съученичка, а сега е само една натрапница в това къмпиране, въпреки доброто ѝ отношение към Лиса, тя ме ненавиждаше, то така прикрито и игрално си слага приятелската маска, като някаква лисица, каквото си и беше, ако отбележа червената, гъста на дебели къдрици коса, както и похотливите ѝ черни очи, които тъй безсрамно си търсеха развлечение у всеки мъж, всеки. Тая си нямаше скрупули. Това не ме отвращаваше толкова, колкото факта, че ѝ било доставяло удоволствие да преспива с женени мъже, защото това я е карало да се чувства над нещата, тя е против брака и не вярва в дългите и "стабилни" връзки, както тя се изрази. Поне в това отношение съм съгласна с нея и аз не вярвам много, много.
Е тя естествено не спеше за пари, както казах по горе, тя го правеше за да докаже доводите си, а когато някой мъж не ѝ се опълчва, а даже се окаже, че е покварен от външността ѝ, е готова на всичко за да я изчука на момента. И да, за мен тя си остава една извратена кучка.
Признавам, беше хубавка, стройна, малко кльощава, но единственото нещо, което не харесвам и не смятам за нормално за нейното 23 годишно тяло са, силиконовите кълба, които така умело показва в своята прилепнала риза, която сръчно бе завързала на кръста, гърди които така усърдно бе подчертала с фондьотен, ѝ придаваше някак по екзотичен вид, заради нюанса, който е използвала, разбира се. Та стига толкова за лисана. Вече от няколко минути се взирам в екрана на телефона си, докато чета съобщенията Му, които ми прати под формата на снап, разбира се за да прикрие уликите си, та нали си имале приятелка! Кучия му син!- изругах силно на глас, че в този момент, в който излязоха от устата ми Миша, котката ми се втурна при мен. Е докато Рейч я нямаше, за сега тя ще е единствената ми утеха. Не се задържах дълго в стаята си, вече слизах по стълбището, когато чух клаксон от улицата, и в този момент тя ми писа...

~Deep In The Love~Where stories live. Discover now