Busana geldiğimizden beridir eski arkadaşlarımla beraberdim.Yüzüm gülüyordu.Beni gülümsetiyorlardı.Annem babam iş gereği eve gece 11-12 gibi geliyorlardı.
Bu beni eskisi kadar rahatsız hissettirmiyordu.Annem babam gelene kadar çocuklarla eğlenirim.
Bir gece eve gelmeyip barda sabahladık.Annem fazla sormaz etmez.Eve geldiğimde ise sarhoş halde kapıyı açarak eve girdiğimde annem beni salonda bekliyor şekildeydi.
Bunu pek sarhoş kafayla umursamayıp odama çekilmek isterken annem durdurmuştu.Azar işitip öyle uyumuştum.Benim henüz reşit olmadığımı söyleyip öyle yerlere gitmemi söylemişti.Ama bu pek umrumda değildi.
Şuan odamda oturup tavanı izliyordum.Yine annemlerin evde olmadığı günlerden biriydi.
Dersler boğmaya başlamıştı bile.Üniversite için hazırlığım devam etmekteydi.Bu yıl kazanıp burada okumak istiyorum.Telefona arama geldiği gibi düşüncelerimden arınıp telefona baktım.Arayan Bay Kim di.Yüzümde oluşan tebessüme karşı yavaşca açıp kulağıma götürdüm.Ilk konuşan o olmuştu.
Beni sorduktan sonra onu sorduğumda söylediklerine karşı bir cevap verememiş olmam onu daha da kötü yapmış olabilirmiydi.
Sesi heyecanlı gelmişti kulaklarıma.Beni özlediğini her dile getirdiğinde benimde kalbim atışını artırıyordu ve karnımda kelebekler uçuşuyordu.
Nasıl cevap vereceğimi bilmeden kapatmıştım hemen.Bana 'bana aşık'olduğunu söylediğinde heyecan bir yandan bedenimi sarmış ve dilim tutulmuşu.
Mutlu muydum? Bundan pek emin değildim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Fanfiction"Kızınızın kavga maceraları maalesef bitemiyor"demişti Bay Kim. ailevi sorunlar yaşayan Aera'nın okul hayatı bir o kadar da berbattı. •ship yoktur! •Kim Taehyung | Lee Aera Start : 11082020 End : 26122020