33 karşılaşma

657 39 0
                                    

3 yıl önce universitede

Şu an hiç bir kızla (!)çıkmayan biriyle derste beraber oturuyodum.Adı Lim Junseo.
Universitede popülyer kişiliğe sahipti.Ortamları falan.

Taehyungla tam iki yıldır görüşmüyorduk.Ne o beni arıyodu ne de ben.Sanki aramıza buzlar salınmıştı.Gayeon ile aynı universiteye gidiyorduk ancak farklı bölümler.

Ve şu an Lim Junseo ile yakın bile olmuştuk.Birde ki onun kuzeni vardı.Hep bizim sınıfa gelir ve çocuklarla sohbet ederdi.Junseo her zaman onun hakkında benimle sohbet edip konuşur.Bende onu dinlerdim.

Aslında dert anlatacak biri gibi.Çok güzel dinliyor.Tavsiyelerde bulunuyordu.Bir gün kuzeniyle beraber universiteye yakın kafede oturmuş kahve içiyorduk.

O zaman onu daha yakından tanımıştım.Lim Minjung!

Güzel kızdı.Bizden bir yaş büyük olmasına rağmen çocukmuş gibiydi.

-
Şu an

Bu gün Junseo ile beraber arkadaşının barda parti verdiği yere gidiyorduk.Beraberdik bu son dönemde.Her kes bizi sevgili olarak biliyordu.Bu durumdan hiç rahatsız değildim aslında.

Bara vardığımızda girişin kapısı fazlalıklarla dolmuştu.Junseo yu bekliyor olmalıydılar ve yanındaki sevgilisinide tabii.

Beraber el-ele içeri giriştiğimizde kalabalık bizi karşıladı.Kalabalıktan kurtulup bize ayrılan masaya geçip oturmuştuk.Içeri loş renkli işıklarla kaplıydı.Renkli olması yanı sırayla aydınlıktı.Büyük bahçeye açılıyordu bar.

Ortama göz attığım sıra elinde içi dolu kadeh ve tam yanı dibinde bizim masaya bakan iki çift vardı.Vardı da biri Lim Minjung,diğeri Kim Taehyungdu.

O an öyle dalıp gitmiştim ki yanımda oturan Junseo beni irkmişti.Ona hemen dönüp gülümsemiştim.Ama onun gözleri orayı bulunca ve surat ifadesi değişince bu gecenin hiç iyi geçmiyeceyini anlamıştım.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin