30 kral taejo

736 42 2
                                    

Yazarın ağzından

"Goryeo devletini kuran kral kimdir?"Hocanın verdiği kolay ve tekralanan soruyu tüm öğrencilere sormuştu.Her bir öğrenci farklı dünyada kendi hayatlarını yaşıyorlardı.Gündemden adı düşmeyen Aera'yı nişan aldı öğretmen.

"Lee Aera!"demişti gözünü ondan almayarak.Yerinde dikleşen Aera ayağa hemen kalkmıştı."Efendim hocam?"öğretmenin verdiği soruyu bile duymamıştı belli ki."Soruma cevap verebilir misin?"diye sordu.Yanında oturan Jungkook soruyu tekrarladıktan sonra Aera bunun cevabının tam olarak bilemediğine kanaat getirmişti."Umm.."düşünüyordu ancak aklına gelmiyordu.

Tarihle arası pek iyi olmayan Aera çaresiz şekildeydi.Jungkook ona cevabı söyleyebilirdi.Ancak öğretmen bu konularda tedbirliydi.Her zaman uyarırdı.Şu an ise tüm öğrencilerin odak noktas8 Aearaydı.

Pes ederek "Unuttum"diye geveledi.Unutmamıştı ki,bilmiyordu."Anlaşıldı,Jungkook?"
Ayağa kalkan Jungkook hemen"Kral Taejo hocam"

Tahtaya dönen öğretmen başıyla onaylayıp eline tebeşiri almıştı.O sıra öğrencilerden biri "Hocam ya o kadar kral ismi var biz nasıl aklımızda saklayalım kim nerenin kralı diye" diye sitem etmişti.Buna diğer öğrencilerde katılarak söyleniyorlardı.Hocanın tek elini havaya kaldırarak onlara dönmesi onların o an susmasına sebep olmuştu.

"Siz bu gidişle bir yer kazanamazsınız.Haksız mıyım?
Ben işimi yapıp sizi öğretiyorum.Sizin işinizde öğrenmek.."öğretmen masasına yaslanarak devam etti."..Bilmemeniz sizin hatanız ve algılamakda."derken zil çalmıştı."Neyse..çıkabilirsiniz"demişti.

𝑻𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓, 𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin